abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15798664
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:28 schreef zjroentje het volgende:

Dat vind ik nou zo'n afgezaagd stuk, no offence DivineJester.

Maar verhalen in die trant heb ik al honderd keer gelezen.

Het onderwerp is misschien niet vernieuwend, maar het leest wel lekker
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15799086
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Het onderwerp is misschien niet vernieuwend, maar het leest wel lekker

Niet alles hoeft vernieuwend te zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_15799936
quote:
Op maandag 29 december 2003 16:28 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat vind ik nou zo'n afgezaagd stuk, no offence DivineJester.

Maar verhalen in die trant heb ik al honderd keer gelezen.

Klopt, maar ik wilde het gewoon even kwijt. De volgende keer kom ik wel met een vernieuwende en frisse blik op de gang van zaken in de voetbalwereld.
Maar eerst: en
  dinsdag 30 december 2003 @ 14:07:59 #54
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_15824435
Ook maar eens wat geprobeerd. t Is meer een verhaal dan een collumn geworden, maar t is ook al jaren geleden dat ik iets geschreven heb zonder wiskundige berekeningen of natuurkunndige formules

Op naar het Noorden

Een herfstachtige vrijdagmiddag in Rotterdam, Een jonge man spreekt een groep spelers aan in de kleedkamer. Veel succes jongens en loopt door de catacomben naar de dug-out. Lekker warm in een dikke jas zet hij zichzelf neer en wacht op wat er komen gaat. Een paar minuten later fluit de scheidsrechter, de wedstrijd begint.
Even later krijgt hij een telefoontje GertjanjajaWAT!de hufters
Er waren rellen bij station Alexander. En dat komt Gertjan niet goed uit, want dat is slecht voor zijn imago. En zonder goed imago kan hij niet naar Heerenveen. En niet naar Heerenveen betekent geen salarisverhoging. Ik zal er vanavond na de wedstrijd wel wat over zeggen

Een paar uur eerder op station Almelo.Een groep mannen, jong en oud, uitgedost in zwart-wit, staat al zingend te wachten op de intercity richting Rotterdam. Ze stappen in en beginnen aan de lange reis. Normaliter gaan ze niet per trein, maar de OV-jaarkaart is nog geldig en aangezien het aantal jongeren in de groep toeneemt is besloten de trein te nemen. De sfeer zit er goed in en alles gaat voortvarend. Tot de eerste stenen en bierflesjes tegen de ruiten van de Intercity knallen. Buiten staat een grote groep relschoppers met stenen te gooien. Geschrokken en kwaad stappen wat personen de trein uit en rennen richting de relschoppers. Binnen no-time staat het vol politie en wordt iedereen die er als Tukker uitziet opgepakt, geslagen en als vee richting politiebureau getrapt cq getrokken. In het holst van de nacht wordt de groep in de trein gegooid richting Almelo, de wedstrijd is inmiddels al lang afgelopen. De trein is nog niet vertrokken of er vliegen weer stenen tegen en door de ruiten. Een grote kei raakt een nietsvermoedende jongen op het achterhoofd die als gevolg daarvan op de grond valt. Iedereen in de trein verstomd en kijkt geschrokken toe.

Roerloos ligt S. in de ziekenhuiskamer. Vanuit zijn ooghoeken kan hij nog net de tv zien. Verbeek is bezig met een persconferentie. Oh ja de wedstrijd, glad vergeten Verbeek doet zijn verhaal: allemaal mongolen zijn het, idioten zonder gevoel voor de club, hufters waar ik geen goed woord voor over heb Het gaat S zijn ene oor in en andere weer uit. Hij denkt maar aan één ding: proberen te revalideren, weer kunnen bewegen en dan hopen ooit weer zijn cluppie aan te kunnen moedigen. Dat er dan al weer 3 andere trainers zijn geweest die zich zorgen maken over hun portomonee maakt hem niet uit.

Gertjan komt thuis bij zijn vrouw: bel morgen die extra auto nog maar even af schat. Die mongolen ( die hun zuurverdiende geld betalen en snipperdagen opnemen om elke week weer aanwezig te zijn, maar daar denkt Gertjan niet aan natuurlijk ) van een supporters hebben mijn promotie in gevaar gebracht.
de hufters..

pi_15830022
Enge man zoals jij hem beschrijft Pfaf, die Gert-Jan.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 30 december 2003 @ 17:17:29 #56
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_15830600
Even een kleine inleiding:

Bij ons team (zaterdag 4e klasse) rommelt het al een tijdje.
Iedereen trekt zijn mond open, behalve op de momenten dat er echt iets gevraagd wordt, dan houdt een ieder de kaken stijf op elkaar.

Om hiervan notie te maken richting mijn teamgenoten heb ik een stukje geschreven waarin veel gepraat wordt maar weinig gezegd.
Het werd wel gewaardeerd
maar een oplossing...

Zat 1 praat zat.

Ik weet het zeker, denk ik, dat iedereen wel eens communitraktatiefouten heeft, we zijn immers niet allemaal Neerlandici.
Maar soms hoor je uitspraken die nergens over slaan, ze raken kant noch schip.
Dat je denkt, zou hij dat zelf bezinnen, of is dat er met de paplepel ingeslagen.
Is er dan geen hond die daar naar kraait, gaat er dan bij niemand een lampje rinkelen ?
Kijk, ik wil mezelf heus geen vinger in de kont stoppen maar het is soms toch niet door de beugel te tolereren.
We hebben immers op school allemaal vloeibaar nederlands leren zeggen en schrijven, maar om nou te zeggen dat dat het fruit heeft weggeworpen ?
Aanvankelijk begint het natuurlijk bij de school, dat kost, qua geld, financieel al best duur.
Het is of het één of het twee natuurlijk.
Tegenwoordig houden steeds meer mensen aan het eind van hun salaris een stukje maand over en als het niet uit de lengte komt dan zal het toch maar uit het diepe moeten komen.
Kon je vroeger tijdens de les een speld in een hooiberg horen vallen, vandaag aan de dag maken ze meer lawaai dan een olifant in een medicijnkast en denken ze:Geef mijn portie maar aan Flipper.
Met als gevolg dat ze er op het gebied van taal geen hout van hebben gegeten zodat de meeste dingen tegen dobermannsoren gezegt worden.
Onderstussen staat de spreker er mooi voor Jan met de korte lul bij, dreigt de zaak volledig uit de hand te escaleren omdat de ander nog even optelefoneert om het opgenoteerde na te checken.
Die wil de ander weer een poepie van eigen deeg laten ruiken en voor je het weet is het een gebed zonder amen !

Maar laten we geen oude vissen uit de sloot halen en gewoon met een schone luier beginnen.
Uiteraard maken we nog niemand dood met een blije mus, maar moeten we er wel voor waken dat we niet allemaal het ei van Columbus overnieuw uit willen vinden.
We moeten vanaf nu onze neuzen in het zelfde zaakje steken, 1 taal luisteren en dan hopen dat we er met kop en schotel boven uit komen te steken en niet naast de boot pissen.
Er zijn immers nog zat tegenstanders waar we een varkentje mee te schillen hebben !

Hopende niet te veel de kaas voor de voeten te hebben weg gemaaid van de begeleiding, maar dat iedereen er voor de volle 50% tegenaan gaat immers de aandeelhouder wint !

Zaterdag lekker vrij !! (kijk ik mijn schoolboeken nog even in !)

256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_15830653
Bjoro

briljant

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15830710

Prachtig.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_15830843
Het lijkt Cruyff wel!
www.thuisuiteten.nl
pi_15831019
Die van Pfaf is trouwens ook erg lekker geschreven
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 30 december 2003 @ 17:31:09 #61
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15831031
Heel erg leuk stuk

Maar ik denk dat de humor het punt een beetje onder de sneeuw loopt

dinsdag 30 december 2003 @ 17:31:30 #62
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_15831048
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:25 schreef methodmich het volgende:
Het lijkt Cruyff wel!
ach een mooier compliment kun je niet krijgen !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  dinsdag 30 december 2003 @ 17:42:18 #63
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_15831412
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 16:59 schreef methodmich het volgende:
Enge man zoals jij hem beschrijft Pfaf, die Gert-Jan.
Is het ook
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 januari 2004 @ 14:30:42 #64
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15875518
quote:
Op zondag 28 december 2003 23:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Een deel van je leven
Een leuk stukkie. Herkenbaar.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_15900098
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 14:30 schreef Doc het volgende:

Een leuk stukkie. Herkenbaar.

Ik zou er nog een alinea bij kunnen schrijven over verhoudingen op een forum ofzo
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 2 januari 2004 @ 15:43:56 #66
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_15901633
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 14:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ik zou er nog een alinea bij kunnen schrijven over verhoudingen op een forum ofzo

He he, die gedachte kwam ook bij mij op toen ik het geneuzel las in het EK-brainstorm topic.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_15906419
Omdat het de 100e is en omdat ie rete-actueel is nog eentje:

Honderdste column Frieszo

Wat begon als een aardigheidje is inmiddels uitgegroeid tot een vaste waarde op deze fansite. De honderdste aflevering van de column Frieszo is een feit.

In juli 2001 verscheen de eerste column waarna het een poosje stil was. In november vervolgde de columnist zijn werk en vanaf dat moment is er bijna wekelijks een column verschenen. Meestal van de vaste columnist Jaap Friso, af en toe van een gastcolumnist en soms een herhaling.

De honderdste column gaat uiteraard over Gert-Jan Verbeek zoals de columns meestal over recente zaken rond SC Heerenveen gaan. Maar ook andere voetbal- of actuele kwesties komen aan de orde. Met regelmaat werden columns door het supportersblad Fean overgenomen.

De columnist blijft doorgaan maar zou het niet erg vinden als anderen met hem gaan samenwerken. Dus wie zich geroepen voelt en inspiratie heeft, meld je aan.
---------------------------------------------------

Ondertussen in Almelo (2)

"Je hebt toch wel gehoord wat die gasten over Foppe zongen"

"Foppe kan niet wisselen ja. Nou en, moet ik daar van schrikken. Als er iemand boe roept, dan ben ik toch niet meteen maanden van slag. Misschien hadden ze wel gelijk, die keer. Jij was er toch niet bij".

"Nou ik weet niet Gert-Jan, je kunt echt niet zo goed tegen kritiek. Toen hier een keer vijftien mensen zongen 'Gert-Jan Verbleekt', kreeg je wel heel snel een kleur. En waarom ramde je vanochtend de tafel bijna doormidden toen iemand op de radio zich afvroeg of jij het niveau van Heerenveen wel aan kan?"

"Ach, dat was zo'n journalistje, kloothommel. Kijk, als mensen er verstand van hebben, dan mogen ze best kritisch zijn. En Heerenveen-fans zijn verstandige mensen. Dus ik weet zeker dat er vol enthousiasme op mijn komst wordt gereageerd. We kijken straks wel even op zo'n internetforum van Heerenveenfans, dan zul je zien dat ik hun gedroomde kandidaat ben".

"Ik weet niet of dat zo verstandig is Gert-Jan. Heb je trouwens wel goede afspraken met Foppe gemaakt?"

"Foppe gaat scouten, hij is vaak in het buitenland en hij blijft een beetje p.r. doen. Iedereen doet nu al alsof ik het niet alleen aan kan en dat ik zijn buikspreekpop word. Onzin toch, dat zou ik toch nooit toelaten. Hij wil wel graag iedere maandag overleggen en ik heb beloofd de eerste 8 maanden de opstelling met hem door te nemen. En hij beslist natuurlijk mee over nieuwe aankopen. Maar verder doe ik echt alles zelf."

"Ahum, en hoe zit dat nou met die twee jaar. Je wilde toch een contract voor minimaal vier jaar?"

"Jeemig lieverd, ga je nu op alle slakken zout leggen. Ik heb goede afspraken met Riemer gemaakt. Het salaris is goed en twee jaar lijkt me lang genoeg".

"Oh, dat van die twee jaar heb je zelf bedacht. Vind je het erg dat ik dat niet geloof?"

"Toe nou, ik ga me toch niet voor heel lang vastleggen. Dat past toch niet bij mijn karakter. Misschien klopt er na anderhalf jaar een leuke buitenlandse club aan de deur. Dat lijkt jou toch ook wel wat? Engeland ofzo?"

"Ja enig maar is dat niet wat voorba...ach laat ook maar. Heb je die verhuisdozen nou nog meegenomen?"

pi_15910170
Teletoeterkoorts

Volgende week is het weer zover. Het EK schaatsen in Heerenveen staat op het punt van beginnen. Lekker de hele dag op de bank voor de TV hangen om te kijken naar een spannend gevecht tussen Uytenhaaghe en Romme die hun rondjes 31,6 aan elkaar rijgen.
Er is echter ook een andere manier om dit kampieonschap te volgen, namelijk in het stadion zelf...

Zaterdagochtend 6 uur sochtends ergens in een vinex lokatie in het midden van het land. Een 40 jarige man is er helemaal klaar voor. De witte bolletjes zijn gesmeerd en de slappe koffie zit in de kan. Zijn vrouw heeft alles in de auto gedaan en ze gaan op weg naar het hoge noorden. Uit de radio klinkt Noordzee FM en de dienstdoende DJ kondigt de nieuwste hit van Frans Bauer aan, nu wordt het pas echt gezellig.

Half 10 en ons echtpaar arriveert in Heerenveen. Tijd genoeg om te verkleden dus. De oranje pruik gaat op en de o zo grappige beha met voetbalballen past ook dit jaar. Ze gaan naar binnen en de stemming zit er direct in. Kleintje Pils speelt het kleine café aan de haven en iedereen deint gezellig mee. Dat Emese Antal een persoonlijk record rijdt op de 500 meter wordt niet opgemerkt, want het is gezellig. Pas als de bekende namen in actie komen kijken ze enigzins geïnteresseerd naar het ijs. Renate tegen Anni, het spektakelstuk deze vroege middag. Fel moedigen ze hun favoriet aan en de 39.83 mag er best wezen.

Bij de mannenrace hetzelfde beeld. Om Feigenwinter wordt smakelijk gelachen en de 500 van Dittrich is niet eens zo beroerd. Als Gianni en Jochem de Russen en De Noren klop geven en het hele toernooi naar hun hand zetten is er geen houden meer aan. Op de maten van een Guus Meeuwis nummer gaat men massaal aan het bier en het blijft nog lang gezellig

Ik volg dit tafareel vanaf de bank en vraag me af wat deze mensen bezielt. Het schijnt bij de Hollandse gezelligheid te horen en ik besluit me er weinig van aan te trekken. Een aantal maanden later herhaald het tafereel zich.

De vinex lokatie is veranderd in een Oranje vesting. De hele straat is oranje versierd en ons middelbare echtpaar heeft net de laatste boodschappen gedaan voor de buurt barbecue. De hamburgers en frikandellen worden samen met de huzarensalade koel gezet. Vanavond is het zover, WE spelen tegen de Duitsers.

Normaal gesproken houden ze niet zo van voetbal, maar het EK is wel zo speciaal, dan is het wel leuk. Tijdens het voorlezen van de opstelling klinkt er een zucht van teleurstelling. Waarom spelen Maxwell en Kezman niet? De barbecues zijn warm en de hamburgers smaken goed. De overbuurman zet de mega TV aan en neemt nog maar een biertje. Dat de wedstrijd al 4 minuten oud is kan niemand wat schelen, het is immers gezellig.

GOOOOOOAAAAAALLLLLLL!!!! Arjen Robben straft een verdedigingsfout van Jeremies genadeloos af en de straat barst in gejuich uit. We worden kampioen, we worden kampioen De scheidsrechter blaast af en de 3-0 overwinning op de grote rivaal wordt gevierd met veel bier en Nederlandse meezingers

1 week later kijken we nog eens in de straat, op een verdwaalde slinger na is er niks meer terug te vinden en ik dank Nedved en Pahars op mijn blote knieën. En ons sympathieke echtpaar? Die vinden het niet zo erg. Volgende week begint de nieuwe serie van Big Brother en de winnaar van Idols wordt ook zo bekend gemaakt. Dat Roscicky met een briljante voetbeweging Tsjechië de titel schenkt weten ze niet...

[disclaimer]bovenstaande niet te serieus opvatten svp [/disclaimer]

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 2 januari 2004 @ 23:20:29 #69
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_15914488
Al jaren worden FC Utrecht supporters gediscrimineerd door Ajax en ook de lokale autoriteiten in Amsterdam. Weinig kaarten, combiregelingen om de wedstrijd om de Johan Cruijf Schaal te kunnen bezoeken, gedrogeerde leden van de mobiele eenheid die FC Utrecht supporters mishandelen, terugsturen van treinen en het \'aanpakken\' van zogenaamd \'antisemitisch\' gedrag.

Bij al deze incidenten werd er alleen gekeken naar de opstelling van FC Utrecht-supporters. Want alleen déze supporters zijn volgens Ajax en de lokale autoriteiten in Amsterdam schuldig. Wel worden nog steeds door Ajax de Israëlische vlaggen getolereerd. Zelfs als wij vreedzaam actie voeren in Amsterdam rondom de Johan Cruijf Schaal en vervolgens worden aangevallen door Ajax-supporters, waarbij wij ons noodgedwongen maar wel uitstekend moesten verdedigen, is dat volgens de lokale autoriteiten ook de schuld van FC Utrecht-supporters.

Daarnaast hebben we de KNVB. Gekscherend in de volksmond ook wel de KNJB genoemd, aangezien de Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond alleen maar zou handelen in het voordeel van Ajax. Deze bond treedt de laatste tijd keihard op tegen FC Utrecht. Zo werd zelfs vanuit Zeist gedreigd met het in mindering brengen van punten. Dit vanwege het ontploffen van een tweetal bommetjes tijdens een tweetal wedstrijden van FC Utrecht.

Met open mond keek ik gisteren dan ook rond naar de taferelen in de Amsterdam ArenA. Het is vanzelfsprekend dat wanneer een gewaardeerd iemand overlijdt, dat op GEPASTE wijze wordt stilgestaan bij dat overlijden. Ondanks dat de wijze waarop de man werd geëerd indrukwekkend was, druist het volledig tegen alle reglementen in. Zo waren Ajax en de KNVB op de hoogte dat er vuurwerk het stadion in werd genomen. Hier werd niet tegen opgetreden, laat staan dat er gefouilleerd zou zijn op dergelijke voorwerpen bij de ingang. Hiervoor is toestemming gegeven!

Tevens werd er zelfs, in samenwerking met Ajax, knalvuurwerk afgestoken. Weliswaar door een erkend vuurwerkbedrijf, maar het druist tegen de reglementen in. In deze wordt dus aantoonbaar gemeten met twee maten. Ajax mag het en ons zou het punten in mindering kunnen opleveren.

Tot slot hebben we Ajax en de KNVB die een 1-2 maakten inzake het supportersbeleid. Zelf ben ik ook wel eens in het bezit geweest van een verbod voor alle Nederlandse stadions. Daarnaast heb ik in mijn eigen kennissenkring ook wat mensen met stadionverboden. Ik werd, en zij worden, opgejaagd door veiligheidsmedewerkers van voetbalclubs en cowboys van de gemeente. Wanneer mensen die in het bezit zijn van stadionverboden worden aangehouden, dan wacht hen van dezelfde KNVB een jaar extra verbod en een transactie van 500 euro!

Zo ken ik iemand die op belachelijke gronden is veroordeeld voor een stadionverbod. Hij had tijdens het spoorlopen (actie voeren tegen het belachelijke aantal kaarten rondom Ajax 2- FC Utrecht) een stadionverbod gekregen. Daarna is hij bij een tweetal wedstrijden geweest en tevens ook gezien. Inmiddels heeft hij verbod voor 4 jaar en 2000 euro verder richting de KNVB! Om over de advocaatkosten maar niet te spreken.

Daarom viel mijn mond ook open van verbazing toen ik ontdekte dat alle mensen van Ajax met een stadionverbod de afgelopen editie Ajax - FC Utrecht gewoon welkom waren! Wat je ook gedaan had, het maakte niet uit want IEDEREEN mocht, met of zonder verbod, in overleg tussen Ajax EN DE KNVB! Gewoon naar binnen!

Utrechtse supporters met stadionverbod waren (uiteraard) niet welkom, maar dit is het ultieme voorbeeld van het meten met twee maten.

Ik vind dat niet kunnen. Vandaar dat ik in een brief uitleg ga vragen aan de KNVB. Mij en mijn vrienden wel overal op belachelijke gronden buiten houden, maar Ajax-supporters zijn wel welkom! Ben benieuwd wat voor antwoord ik krijg.

Vandaar dat ik FC Utrecht ook bij FC Utrecht- Ajax ga verzoeken om alle supporters (met of zonder verbod) welkom te gaan heten. Het stadion zal ouderwets vol zitten! Ben benieuwd naar het antwoord van dit verzoek van de KNVB. Maar ik en heel Nederland weet het antwoord op dit verzoek al.

AJAX EN KNVB SHAME ON YOU!

bron: www.eniesee.nl

- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  zaterdag 3 januari 2004 @ 00:25:01 #70
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15916471
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die van Pfaf is trouwens ook erg lekker geschreven
OJAAJOH?
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 januari 2004 @ 01:08:10 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_15917613
Zit ik GVD 3 kwartier een collumn over Johan Cruiff in te typen. Delete ik 'm.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_15917627
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 01:08 schreef tong80 het volgende:

Tong en 2004
pi_15917638
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 01:08 schreef tong80 het volgende:

da's minder
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 januari 2004 @ 01:15:33 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_15917836
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 01:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Tong en 2004

Ik post zelfs Cruiff ipv Cruijff.

Het was zo heerlijk sentimenteel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 3 januari 2004 @ 02:07:50 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_15919061
Come on joh, gewoon nieuwe poging wagen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')