Op de website van Longview http://www.longviewmusic.com is een stukje te vinden over de keuze van Longview als groepsnaam:
quote:En een fotootje van de band:
Let the short-term look after itself. Here's a band with their eye on not just greatness, but the higher things. Call it the Longview.
Wat vinden jullie van Longview én kennen jullie de band überhaupt?
quote:De single Further is dé aanrader. Top tien hitje geweest in Engeland. Verdient beter.
Op zaterdag 27 december 2003 22:55 schreef demonseeker14 het volgende:
Nog nooit van gehoord..
Dat word maar even de cd "kopen"
Hey, heb je geen nummer als aanrader, als in:"die moet je echt gehoord hebben"?
quote:
Ik had er nog nooit van gehoord. Vindt het een slap aftreksel van Coldplay. Ik hoop voor ze dat ze veel platen gaan verkopen want 3 van de 4 leden moeten nodig naar de kapper. Langharig tuig vindt ik 't, maar da's mijn mening.
De leden van Saybia zien er ook uit als een reïncarnatie van The Beatles, maar ze maken wel steengoede muziek.
[Dit bericht is gewijzigd door marky_mark op 27-12-2003 23:07]
Hoop dat het geen slap aftreksel wordt van Coldplay.
Further, Can't Explain en I Would zijn leuke, mooie nummers die ik wel vaker ga luisteren, maar echt 'intens' zijn ze niet. De teksten vind ik matig. Niet echt origineel qua teksten dus, en de stem van de zanger vind ik het maar net goedmaken.
Al met al zijn ze wel het luisteren waard, en ik hoop dat ze groeien in hun muziek. Helaas voor hun zijn er meerdere bands op hun vlak die het beter doen.
In mij hebben ze alvast een fan .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |