Ik vraag me af of meer mensen met mij van mening zijn dat het kijken naar zoenende (knappe) vrouwen een waar genot is, en vaker openbaar plaats mag vinden in 2004.
Laat even weten hij jij daar tegenover staat.
quote:met de nadruk op knap, als ik twee lelijke vrouwen zie kussen voel ik hetzelfde als wanneer ik twee mannen zie kussen
Op zaterdag 27 december 2003 17:59 schreef leolinedance het volgende:
Hallo iedereen,Ik vraag me af of meer mensen met mij van mening zijn dat het kijken naar zoenende (knappe) vrouwen een waar genot is, en vaker openbaar plaats mag vinden in 2004.
quote:dit is toch niks nieuws?
Op zaterdag 27 december 2003 17:59 schreef leolinedance het volgende:
Hallo iedereen,Ik vraag me af of meer mensen met mij van mening zijn dat het kijken naar zoenende (knappe) vrouwen een waar genot is, en vaker openbaar plaats mag vinden in 2004.
quote:nee maar het mag van mij alleen wat vaker gebeuren
Op zaterdag 27 december 2003 18:02 schreef JohnDope het volgende:[..]
dit is toch niks nieuws?
quote:Precies zo denk ik er ook over!
Op zaterdag 27 december 2003 20:43 schreef OldJeller het volgende:
Als het twee mooie vrouwen zijn, no problem.. maar een vrouw en een vrouw die eruit ziet als een man, echt zo'n lelijke dikke pot.. No thanks..
At EZ
quote:Bi zijn is toch in ..
Op maandag 29 december 2003 13:57 schreef Et-Cetera het volgende:
Ik vind t echt zonde, mooie meiden die lesbi zijn
Wel leuk om te zien natuurlijk
quote:eigelijk zou der een straat verbod moete kome voor lelijke wijven want zeg nou zelf wie zit daar nou op te wahcte
Op zaterdag 27 december 2003 20:43 schreef OldJeller het volgende:
Als het twee mooie vrouwen zijn, no problem.. maar een vrouw en een vrouw die eruit ziet als een man, echt zo'n lelijke dikke pot.. No thanks..
At EZ
quote:Zolang ze BIsexueel zijn wel ja
Op maandag 29 december 2003 14:09 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
(meer) Zoenende vrouwen zijn okay
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |