Het is niet de bedoeling dat ik erheen ga... Het is de bedoeling dat ik 'm op/via internet kan krijgen/kopen.
Anyone ?
Barca is een pittig stadje, qua oppervlak. Luchtfoto's zijn maximaal schaal 1:5000 (anders zijn ze niet nuttig). Dus als je heel Barca op A0 (=posterformaat) wilt, dan moeten die foto's erg verkleint worden, en vraag ik me af of er nog wat van overblijft...
Het zal trouwes ook flink wat kosten..
edit: ik ga er overigens van uit dat je een orthogonale (=loodrecht t.o.v de grond) foto bedoelt). Een panorama, vogelvlucht, foto zal best verkrijgbaar zijn..
[Dit bericht is gewijzigd door BarBaar op 05-06-2002 10:10]
quote:Ik bedoel niet zo'n orthogonale foto, maar idd een panorama-achtige foto, om leuk aan de muur te hangen.
Op woensdag 05 juni 2002 10:04 schreef BarBaar het volgende:
ehm, ik vraag me af of die bestaan...Barca is een pittig stadje, qua oppervlak. Luchtfoto's zijn maximaal schaal 1:5000 (anders zijn ze niet nuttig). Dus als je heel Barca op A0 (=posterformaat) wilt, dan moeten die foto's erg verkleint worden, en vraag ik me af of er nog wat van overblijft...
Het zal trouwes ook flink wat kosten..
edit: ik ga er overigens van uit dat je een orthogonale (=loodrecht t.o.v de grond) foto bedoelt).
quote:Ja... Dat dacht ik ook... Maar waar (op internet) dan...?
Een panorama, vogelvlucht, foto zal best verkrijgbaar zijn..
quote:Dat is aardig in de richting, maar dan dus niet als jpeg-je, maar als poster ergens kopen...
Op woensdag 05 juni 2002 10:06 schreef Draaitafeltje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Zoiets?
Misschien zijn er nu mensen die mij kunnen helpen
*sgop*
- zie openingspost hierboven -
*sgop
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:37 schreef Sjaakman het volgende:
Jawel... We zijn alweer RUIM een jaar verder...
Laten we het nog eens proberen.- zie openingspost hierboven -
*sgop
Heb een kennis in Barcelona wonen, kan wel eens vragen of ze vanaf het dak van [vul willekeurig hoog gebouw in] een stel foto's in de rondte schiet?
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:57 schreef Riekba het volgende:
Google? Dit iets? http://www.allposters.com/gallery.asp?aid=890828&c=c&search=12911
quote:BRILJANT!!!
Op vrijdag 23 januari 2004 23:05 schreef Allan24 het volgende:[..]
deze dan
*aan het bestellen is
Is het na twee-en-half jaar (zie datum openingspost ) tóch gelukt!
quote:Het heeft even mogen duren
Op zaterdag 24 januari 2004 01:58 schreef Draaitafeltje het volgende:
Zo Sjaakman, heb je eindelijk je zin gekregen joh?????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |