abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15768252
quote:
Op zondag 28 december 2003 16:48 schreef Samson het volgende:

[..]

Het kan er ook mee te maken hebben wat je eet, misschien valt bepaald voedsel niet goed bij je en gaat het daarom zo snel door je lijf heen en neem je het niet voldoende op. Misschien een idee om daar ns wat mee te experimenteren, dan kom je misschien wel een paar kg bij...

Ik weet het niet. Ik eet behoorlijk gezond. 't Zit ook in de familie. Iedereen van ons bloed wordt pas dikker na het 40e levensjaar.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  zondag 28 december 2003 @ 16:52:42 #177
78842 Binnert
I need you to be cool
pi_15768308
Het is niet alleen voor hun eigen gezondheid beter.
"Just because you are a character doesn't mean that you have character"
pi_15769131
quote:
Op zondag 28 december 2003 16:50 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik eet behoorlijk gezond. 't Zit ook in de familie. Iedereen van ons bloed wordt pas dikker na het 40e levensjaar.

Maar jij bent niet iedereen van jullie bloed, jij bent gewoon jezelf, in mijn familie is niemand hetzelfde, dikkerds en dunnerds, alle soorten en maten..... maar wat ik al zei, als je gewoon gezond bent maakt het toch niet uit? of je moet hetzelf niet mooi vinden of zo, dat is een ander verhaal....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_15769458
quote:
Op zondag 28 december 2003 17:16 schreef Samson het volgende:

[..]

Maar jij bent niet iedereen van jullie bloed, jij bent gewoon jezelf, in mijn familie is niemand hetzelfde, dikkerds en dunnerds, alle soorten en maten..... maar wat ik al zei, als je gewoon gezond bent maakt het toch niet uit? of je moet hetzelf niet mooi vinden of zo, dat is een ander verhaal....

Ik ben niet mijn familie inderdaad, maar iedere familie heeft wel bepaalde karakteristieke eigenschappen, natuurlijk. Langs mijn vaders kant waren ze allemaal heel dun en toch waren het grote eters en drinkers. Langs mijn moeders kant zijn ze allemaal 'te' dik. Het bloed, of de genen, zit er dus zeker voor een deel tussen. Aan mijn gehele figuur zie je de trekken van mijn vaders kant. Zo duidelijk dat ik ze zelf zie.

Ik ben weinig bezig met mijn uiterlijk, vind het zelfs tijdsverpilling om er meer tijd in te steken dan de noodzakelijke hygiene en verzorging. Het wordt anders algauw een discriminatievorm, he. Ik ben tevreden met wat ik heb, al zal niet iedereen mijn tevredenheid over mijn figuurtje delen.

pi_15769956
quote:
Op zondag 28 december 2003 17:25 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Ik ben niet mijn familie inderdaad, maar iedere familie heeft wel bepaalde karakteristieke eigenschappen, natuurlijk. Langs mijn vaders kant waren ze allemaal heel dun en toch waren het grote eters en drinkers. Langs mijn moeders kant zijn ze allemaal 'te' dik. Het bloed, of de genen, zit er dus zeker voor een deel tussen. Aan mijn gehele figuur zie je de trekken van mijn vaders kant. Zo duidelijk dat ik ze zelf zie.

Ik ben weinig bezig met mijn uiterlijk, vind het zelfs tijdsverpilling om er meer tijd in te steken dan de noodzakelijke hygiene en verzorging. Het wordt anders algauw een discriminatievorm, he. Ik ben tevreden met wat ik heb, al zal niet iedereen mijn tevredenheid over mijn figuurtje delen.

Zolang je zelf tevreden bent, daar gaat het om hoor! Ik zie weinig van mezelf terug bij mn familie, misschien moet ik me toch maar ns t een en ander gaan afvragen, haha...
pi_15769981
quote:
Op zondag 28 december 2003 17:43 schreef Samson het volgende:

[..]

Zolang je zelf tevreden bent, daar gaat het om hoor! Ik zie weinig van mezelf terug bij mn familie, misschien moet ik me toch maar ns t een en ander gaan afvragen, haha...

Vooral als de loodgieter je met enige regelmaat een zakcentje komt geven.
pi_15770232
quote:
Op zondag 28 december 2003 17:44 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Vooral als de loodgieter je met enige regelmaat een zakcentje komt geven.

Ow, ik dacht al, waarom doet iet dat toch steeds
pi_15785554
Wat een onzin, ik ben ongeveer 12 kilo te zwaar, maar ben wel in top conditie, en ben ook niet echt dik om het zo te zeggen. Daarnaast eet ik vrij gezond, en beweeg zat. Wel denk ik dat mensen net als met roken, veel bewuster moeten worden gemaakt van overgewicht problemen. Men heeft het altijd over hart en vaatziekten, maar wat te denken van gewrichtsklachten. Dat is misschien niet zo dodelijk, maar kost de maatschappij des te meer geld, door arbeidsuitval en zorg.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_15785567
En nicotineverslaafden zouden verplicht moeten stoppen met roken.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_15788472
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 15:08 schreef Reintje het volgende:
Het is inderdaad puur eigen verantwoording. Je gewicht. Met uizondering van sommige gevallen natuurlijk, maar over het algemeen wel. Het is makkelijk te zeggen waar het aan ligt. Maar uiteindelijk, ieder pondje komt door het mondje.
Het blijft inderdaad je eigen verantwoordelijkheid. Ik ben het met je eens dat je het niet verplicht kunt stellen, maar indirect kun je "goed gedrag" wel belonen. Een SIRE campagne gaat waarschijnlijk niet werken, daarom pleit ik voor een andere, ook in het algemeen door te voeren aanpak:

Door de ziektekostenpremies voor mensen met een duidelijk overgewicht (of andere indicaties) te verhogen ("voelbaar") geef je mensen een steviger prikkel en komt een direct verband tussen overgewicht en medische gevolgen duidelijker naar voren.

Mensen met chronische klachten krijgen sowieso al een dikke bonus, waar ze maar weinig tegen kunnen doen, waarom zou je mensen die hun eigen verantwoordelijkheid ontlopen dan zo makkelijk er van af laten komen?

maandag 29 december 2003 @ 16:48:46 #186
75807 dragonstef
everythings okay m'kay?!
pi_15799185
Er zijn nog maar erg weinig mensen met een echt perfect figuur.

Maar je kan het ook overdrijven. De hele wereld kankert op de rokertjes, maar hoeveel betalen wij aan mensen die ECHT te dik zijn en een hartklap krijgen?

Verplichten kan je het niet, maar je zou het haast gaan willen.

En ja, echt dikke mensen hebben al heel veel te lijden in deze maatschappij, maar als je ervover klaagt, moet je ook zo stoer zijn om te gaan sporten / verstandig eten....

sugar? no thanks, I'm sweet enough......
pi_15809753
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:44 schreef post-it het volgende:
stuur ze naar een afslank kamp in somalie ofzow en haal een groep van die mensen hier 2 problemen opgelost
Ja, uitwisselingsprogramma hehe.
pi_15816480
Ik vind dat mensen die wonden van hun dikheid krijgen verplicht in een kliniek moeten.

ZO dik zijn is namelijk al een voedselverslaving.

pi_16070840
Precies.... en zo vindt ik ook dat alle rokers verplicht moeten stoppen, dat alle junks verplicht moeten afkicken, dat alle alcoholisten verplicht moeten ontnuchteren, dat alle computernerds achter hun beeldscherm vandaan gerukt moeten worden, dat alle frans bauer fans verplicht worden in een woonwagen te gaan wonen.... bla...bla...bla....etc...

P.S. mooie vrouwen zijn natuurlijk verplicht hun foto en maten naar mij door te mailen

[Dit bericht is gewijzigd door xenobinol op 08-01-2004 15:47]

Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_16071536
je hebt werkelijk geen idee van hoe dik mensen zijn die wonden van hun dikheid krijgen he?

die willen ondertussen al geholpen worden, kunnen zichzelf echter niet in de hand houden, net een junk.

en daar zijn geen instellingen voor, die moeten het zelf thuis zien te redden. een junk laat je toch ook niet thuis afkicken?

donderdag 8 januari 2004 @ 20:04:01 #191
3542 Gia
User under construction
pi_16079532
Kijk anders vanavond even om 22.00 uur op Yorin: Shock-doc.

Beslist een aanrader voor normale dikkerds om zich even lekker slank te voelen.

pi_16081404
Ik hoor net dat straks op Ned 1 de denkbeelden omtrent vet eten fabeltjes zijn, en dat je zelfs afvalt van vet eten. Komt straks een docu over.

Ben het trouwens wel eens, vele dikkerds zijn als rokers, zij eten gewoon teveel maar ontkennen dit stelselmatig als een volleerd verslaafde, en doen bovendien ook nog te wienig aan beweging. Ook dat het in de familie of genen zit komt vaak over als smoes.

pi_16081667
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:06 schreef Sjors_Boes het volgende:Ben het trouwens wel eens, vele dikkerds zijn als rokers, zij eten gewoon teveel maar ontkennen dit stelselmatig als een volleerd verslaafde, en doen bovendien ook nog te wienig aan beweging. Ook dat het in de familie of genen zit komt vaak over als smoes.
Ja ik heb 2 van die omas...

Oma 1 at eens op een avond de hele suikerpot (halve kilo suiker) leeg, terwijl wij met z'n vieren dat hadden gezien, en zij bleef het ontkennen!

Oma 2:
favoriete gerecht: een pak oploscacao met suiker met een pak boter en een pak vermaalde nootjes mengen, uitrollen tot een worst, en opeten. Dat eet ze in 1 dag! Dat zijn bijna 2 kilo chocolade-nootjes-suiker!
En daar houdt het niet op, als ze een omelettje maakt gaat er een heel pak eieren en melk in, 's avonds eet ze een kippetje (een hele kippetje welteverstaan), en ze gaat iedere dag groente en fruit inkopen met zo'n karretje waar je turkse vrouwen mee ziet lopen. Die is ook iedere dag vol.

En ze hield 40 jaar vol dat ze maar 120 woog omdat haar weegschaal maar tot 120 kon.

Zeg nou zelf, dat is toch gewoon iemand die verslaafd is, en zijn verslaving niet in de hand heeft, net als een alcoholverslaafde, die blijft ook zeggen dat hij maar 1 glaasje heeft gedronken. Een alcoholverslaafde kickt ook in een kliniek af, en dat moet met dikke mensen de eerste paar weken ook gebeuren, ten minste tot de maag weer gekrompen is en de periode waarin je lichaam het afleert om grote hoeveelheden suiker nodig te hebben voorbij is.

pi_16082035
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:14 schreef Sessy het volgende:
---knip---
Inderdaad.

Ik zat de hele tijd te zoeken naar een sarcastische toon maar ik kan hem niet vinden, dus ik stel vast dat je het eigenlijk met me eens bent.

pi_16082894
Ik vind dat echt overdreven te dikke mensen moeten afkicken. Dan wordt ik door m'n omas weer foor fascistisch uitgemaakt, en ja ik ben zelf nou ook geen slanke den, maar er zit toch wel een groot verschil tussen mij en hen (zij wogen al zo veel toen zij 18 waren beiden), in het feit dat ik niet vind dat mannen me maar moeten accepteren met "een paar extra kilos"

pi_16083016
Nu Rondom 10 op Ned 1 erover.
  donderdag 8 januari 2004 @ 22:13:28 #197
3542 Gia
User under construction
pi_16083628
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:56 schreef Sjors_Boes het volgende:
Nu Rondom 10 op Ned 1 erover.
Yorin is interessanter nu.

Gaat over mannen die vallen op supervette vrouwen en ze ook nog verder vetmesten. Echt goor!!

pi_16083692
Dikke mensen moeten afvallen
Rokers moeten stoppen
Automobilisten moeten de auto vaker laten staan
Computergames en TV zijn de oorzaak van alle geweld

Wanneer houdt het op met de betutteling in Nederland

Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_16083799
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Yorin is interessanter nu.

Gaat over mannen die vallen op supervette vrouwen en ze ook nog verder vetmesten. Echt goor!!

Hmm, olifantensex.

Op Ned 1 zitten allemaal "Atkins-dieet-fans" te preken dat je vet kunt eten en dat je koolhydraten moet weglaten. Friet eten en afvallen dus. Weer een excuus minder om niet af te vallen.

donderdag 8 januari 2004 @ 22:19:43 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_16083870
OMG wat een smerig nijlpaard op Yorin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')