abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15750310
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 20:27 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat je geen eigen huishouden voert.

1/3e van een inkomen is wel degelijk wat er gemiddeld aan voedsel wordt uitgegeven in een gezin.
Dan heb ik het over gezinnen die iedere dag ontbijten ( brood met beleg ), middageten idem, avondeten aardappels/vlees/groente of een ander compleet gerecht en een toetje na bijvoorbeeld, melk drinken en fruit eten.

Wij zitten niet aan 1/3, maar het meeste doen we zelf en dat scheelt in het budget.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  zaterdag 27 december 2003 @ 20:28:42 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15750312
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 20:27 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat je geen eigen huishouden voert.

1/3e van een inkomen is wel degelijk wat er gemiddeld aan voedsel wordt uitgegeven in een gezin.
Dan heb ik het over gezinnen die iedere dag ontbijten ( brood met beleg ), middageten idem, avondeten aardappels/vlees/groente of een ander compleet gerecht en een toetje na bijvoorbeeld, melk drinken en fruit eten.

zeker met de euro. ik soms wel 50% in een slechte maand.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_15750374
Naar mijn idee is het zowieo een idioot voorstel.

Wat is dik ?
Ik lees hier over " 2 vliegtuig stoelen nodig hebben etc ".
Als je zó dik bent dan héb je standaard een probleem, danwel lichamelijk danwel geestelijk.
Géén van beide kan je die persoon direct aanrekenen.

Alles wat onder dit " richt " gewicht zit lijkt mij niet een gewicht waarover je mag vallen.

Want wát is overgewicht waar ji jlast van hebt ?
Alleen dergelijke extreme gevallen dus.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 27 december 2003 @ 20:34:39 #129
28560 toska
Let's All Chant
pi_15750424
Ik ben dus zo'n 10 kilo te zwaar
Normaal zing ik de sterren van de hemel
  zaterdag 27 december 2003 @ 20:35:50 #130
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15750451
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 20:34 schreef toska het volgende:
twijfelgevalletje
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_15750521
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 20:34 schreef toska het volgende:
Lijkt me toch niet erg? Ik hou het meest van mollige vrouwen en daarin ben ik niet de enige. Mijn eigen vrouw is ook dikker dan de standaard. Het 'wetenschappelijk onderbouwde' ijkgewicht is zo relatief dat het een deel van zijn functie niet vervult.
Ik ben zo'n 10 kilo te licht, straks moet ik mijn stoel nog delen met iemand anders.
  zaterdag 27 december 2003 @ 20:40:16 #132
28560 toska
Let's All Chant
pi_15750578
Ik heb volgens de regels bmi overgewicht , een ongezond gewicht zelfs

btw ik ben 1.70 en 78 kilo

pi_15750613
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 20:40 schreef toska het volgende:
Ik heb volgens de regels bmi overgewicht , een ongezond gewicht zelfs

Rubensiaans.
  zaterdag 27 december 2003 @ 20:43:03 #134
28560 toska
Let's All Chant
pi_15750625
*bloos*
pi_15750676
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 20:43 schreef toska het volgende:
*bloos*
Zonder foto is daar weinig reden toe. Ik ben algemeen bezig.
  zaterdag 27 december 2003 @ 20:47:33 #136
28560 toska
Let's All Chant
pi_15750731
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 20:44 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Zonder foto is daar weinig reden toe. Ik ben algemeen bezig.

Ik ga ff idols kijken , slaap lekker voor straks
pi_15750762
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 20:47 schreef toska het volgende:

[..]

Ik ga ff idols kijken , slaap lekker voor straks

Ah, Idols, helemaal vergeten. Thx voor de reminder.

Volg jezelf i.p.v. je weegschaal.

pi_15755000
Als dikkerds verplicht moeten afvallen, moeten Idols kijkers toch zeker preventief geruimd worden...
pi_15755675
Gewoon gezondheidszorg weigeren, die dikkerds. Werkt ook goed.
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
  zondag 28 december 2003 @ 00:25:20 #140
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_15756092
er zijn veel dikkerds die door eigenschuld dik zijn geworden, maar er zijn ook dikkerds die door allerlij dingen dik zijn geworden, zonder dat ze er echt wat aan konden doen
Drugs are good mkay?
  zondag 28 december 2003 @ 00:26:31 #141
28560 toska
Let's All Chant
pi_15756107
quote:
Op zondag 28 december 2003 00:25 schreef Party_P het volgende:
er zijn veel dikkerds die door eigenschuld dik zijn geworden, maar er zijn ook dikkerds die door allerlij dingen dik zijn geworden, zonder dat ze er echt wat aan konden doen
En wat wil je hier mee zeggen????????
  zondag 28 december 2003 @ 00:28:45 #142
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_15756148
quote:
Op zondag 28 december 2003 00:26 schreef toska het volgende:

[..]

En wat wil je hier mee zeggen????????

dat veel mensen het aan zich zelf te danken hebben, en sommige gewoon pech hebben door ziektes or wha ever...

tevens ben ik van mening dat veel mensen met een beetje meer discipline er wat aan kunnen doen..
*proest* ik ben zelf het levende bewijs ....

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_15759081
quote:
Op zondag 28 december 2003 00:28 schreef DAMH het volgende:

[..]

dat veel mensen het aan zich zelf te danken hebben, en sommige gewoon pech hebben door ziektes or wha ever...

tevens ben ik van mening dat veel mensen met een beetje meer discipline er wat aan kunnen doen..
*proest* ik ben zelf het levende bewijs ....

Als ik een paar mensen tegenkom die lichtelijk te dik zijn erger ik me daar totaal niet aan...Ze weten zelf wel hoe ongezond het is als het uit de hand loopt.

Leve de a-normale mensen

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_15759202
quote:
Op zondag 28 december 2003 03:23 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Als ik een paar mensen tegenkom die lichtelijk te dik zijn erger ik me daar totaal niet aan...Ze weten zelf wel hoe ongezond het is als het uit de hand loopt.

Leve de a-normale mensen

De normale mensen zijn zelfs sterk in de minderheid, als je om je heen kijkt. Wat betekent het woord 'normaal' eigenlijk nog...
pi_15759243
quote:
Op zondag 28 december 2003 03:30 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

De normale mensen zijn zelfs sterk in de minderheid, als je om je heen kijkt. Wat betekent het woord 'normaal' eigenlijk nog...

De meerderheid is niet dik, in mijn visie...

Dus de meerderheid....

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_15760636
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 20:40 schreef toska het volgende:

Als dat te dik is, ben ik het waarschijnlijk niet.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_15760639
quote:
Op zondag 28 december 2003 03:23 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Eigen verantwoordelijkheid, toch? Te dun is ook niet altijd gezond...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zondag 28 december 2003 @ 09:45:11 #148
3542 Gia
User under construction
pi_15760705
Vaak ligt het te dik zijn in de opvoeding. Je maakt namelijk van je geboorte tot je puberteit vetcellen aan. Als je in die tijd teveel en te vet eet, krijg je veel vetcellen en die gaan zich geleidelijk aan vullen. Daar kom je ook heel moeilijk vanaf.

Dat verklaart ook waarom er mensen zijn die kunnen eten wat ze willen zonder aan te komen en anderen hebben bij een beetje eten meteen een vetrol erbij.

Ik denk dus dat er betere voorlichting moet komen over voeding voor kinderen, om te voorkomen dat er vette pubers en later volwassenen komen. In elk geval hebben ze het dan beter in de hand.

Ik ken een moeder die haar kindje gewoon vetmest. Ze vindt het schijnbaar leuk dat hij zo goed kan eten! Dat joch is dus moddervet! Ik heb zelfs eens gezien op een feestje dat ze dingen die hij nog niet kon eten, zelf voorkauwde en dan van mond tot mond overbracht. Gewoon goor!!
En dan als smoesje gebruiken dat de vader van het kind ook fors is, en de moeder heeft ook overgewicht.
Onzin, dus! Dit is weer zo'n moeder die bij voorbaat het leven van haar kind vergalt, door het vet te mesten.

Ik heb ook overgewicht. Ik had ook een gezonde eetlust als kind. 16 sneden brood tussen de middag was eerder regel dan uitzondering. Wat ik ook sport of lijn, het gaat er vrijwel niet af.
Maar ik heb wel geleerd van de fouten van mijn moeder. Mijn kinderen zijn dus absoluut niet dik. En zullen dus minder moeite hoeven te doen om niet dik te worden.

pi_15760993
quote:
Op zondag 28 december 2003 03:30 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

normale mensen kunnen niet in de minderheid zijn, daarom heet het normaal. Wel kan het zijn dat wat "vroeger"(willekeurige tijd terug waarin een ander type mens normaal was) normaal was het nu niet meer is.

ohja hier nog een foto van een gelukkig opgroeiend kind:

(opsluiten die ouders)

pi_15761045
quote:
Op zondag 28 december 2003 09:45 schreef Gia het volgende:
Ik heb ook overgewicht. Ik had ook een gezonde eetlust als kind. 16 sneden brood tussen de middag was eerder regel dan uitzondering. Wat ik ook sport of lijn, het gaat er vrijwel niet af.
16 sneden brood, hallo At je dat dan altijd thuis of zo, want als je op school of zo dan andere kinderen zag eten had je dan niet het idee van, hee, ik eet wel erg veel. Een gezonde eetlust kun je dat echt niet meer noemen hoor.... Dan zet ik ook wel vraagtekens bij wat jij als lijnen en sporten beschouwt, als je zoveel brood eten als een gezonde eetlust ervaart vraag ik me af wat je definitie is van lijnen....... 12 sneden brood ipv 16? Zolang je geen medische reden hebt waarom je niet af zou kunnen vallen, kan dus echt iedereen met de juiste dicipline wel afvallen, als je het tenminste echt wilt. Als je het niet wilt, maakt niet uit, geen enkel probleem mee, maar als je dan gaat zeggen dat niets werkt moet je niet zeuren, het kan namelijk altijd!
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')