quote:Dat weet ik wel, maar het merendeel van mensen met overgewicht komt toch echt door slecht eten en weinig bewegen hoor
Op zaterdag 27 december 2003 15:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
sommige mensen hebben zogenaamde 'erfelijke aanleg' voor 'dik' of 'dun' zijn.
quote:nou en.
Op zaterdag 27 december 2003 15:18 schreef Samson het volgende:[..]
Dat weet ik wel, maar het merendeel van mensen met overgewicht komt toch echt door slecht eten en weinig bewegen hoor
quote:Ga jij even buiten spelen als je geen zin hebt in deze discussie
Op zaterdag 27 december 2003 15:19 schreef JohnDope het volgende:[..]
nou en.
quote:OK dan, dat ben ik 100% met je eens hoor, ik kan alleen altijd moeilijk tegen die verhalen van: ik eet wat iedereen eet, sport, en val niets af. Zolang je geen stofwisselingprobleem hebt kun je dus gewoon altijd wel afvallen als je dat echt wilt. Maar als mensen geen zin hebben om af te vallen moeten ze dat natuurlijk gewoon niet doen, dat zal mij verder worst zijn hoor. Ieder mag zn eigen keus maken hoor
Op zaterdag 27 december 2003 15:24 schreef JohnDope het volgende:
ik zit niet te gallen, maar ik wil gewoon zeggen; je leeft maar 1 keer en als die dikke mensen zo gelukkig zijn, waarom zouden we ze dan niet rust laten?
Ik zou graag willen weten waarom ik verplicht zou moeten afvallen? Ik val niemand met iets lastig . Waarom zou iemand anders dan voor mij gaan bepalen dat ik dunner moet worden?
quote:Wat ik al zeg, je moet het doen als je er zelf aan toe bent, of je doet het helemaal niet, het is helemaal aan jezelf, ik sta ook niet achter dit soort verplichte taferelen hoor.
Op zaterdag 27 december 2003 15:29 schreef toska het volgende:
Maar goed om even heel inhoudelijk te reageren , ik ben dus te zwaar.
Ik zou best wat willen afvallen maar het ontbreekt me momenteel gewoon aan lust en discipline.Ik zou graag willen weten waarom ik verplicht zou moeten afvallen? Ik val niemand met iets lastig . Waarom zou iemand anders dan voor mij gaan bepalen dat ik dunner moet worden?
quote:inderdaad dit topic gaat nergens over.
Op zaterdag 27 december 2003 15:28 schreef Samson het volgende:[..]
OK dan, dat ben ik 100% met je eens hoor, ik kan alleen altijd moeilijk tegen die verhalen van: ik eet wat iedereen eet, sport, en val niets af. Zolang je geen stofwisselingprobleem hebt kun je dus gewoon altijd wel afvallen als je dat echt wilt. Maar als mensen geen zin hebben om af te vallen moeten ze dat natuurlijk gewoon niet doen, dat zal mij verder worst zijn hoor. Ieder mag zn eigen keus maken hoor
quote:Nee....te lang
Op zaterdag 27 december 2003 15:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
14 jaar, 1.85 lang, is dat "te zwaar"?
quote:'t Is maar net wat 'te zwaar' genoemd wordt. Ik vind de dikheid hier in Nederland meevallen. Toen ik in de VS en Canada was schrok ik echt
Op zaterdag 27 december 2003 15:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Al is het niet leuk om te lezen dat bijna de helft van NL te zwaar is.![]()
Je kunt mensen voorlichten over wat gezond is om te eten en een webite maken met diëten of zo. Ik denk dat dat wel genoeg is, van mij hoeft niet iedereen slank te zijn
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 16:20 schreef zoalshetis het volgende:
al was het alleen maar omdat ik het resultaat van vetzucht en gebrek aan dicipline er niet zo leuk uit vind zien.
quote:het was dan ook een beetje cynisch bedoeld.
Op zaterdag 27 december 2003 16:26 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Ik vind blond haar niet mooi....moet de staat de mensen verplichten een andere haarkleur te nemen?
quote:nee mijn. ik had het niet echt duidelijk cynisch gemaakt.
Op zaterdag 27 december 2003 16:35 schreef RichardQuest het volgende:[..]
My bad...
Je moet mensen op andere manieren stimuleren om gezonder te eten, want:
quote:Daarom: gezond eten goedkoper, junkfood en snoep duurder, zodat mensen het meer als 'speciaal' eten gaan zien, waar ze zichzelf af en toe op trakteren, en niet iets waar ze hun dagelijks maal mee doen
Op zaterdag 27 december 2003 15:09 schreef HeyFreak het volgende:
en het zijn meestal de armere mensen die ongezond eten, want dat junkfood is gewoon goedkoop, in tegenstellling tot verse groente waarbij je een paar euro neer moet leggen voor een komkommer...
quote:ik had iets van een maagverkleining ooit gezien op tv
Op zaterdag 27 december 2003 15:07 schreef Qi het volgende:[..]
Voor veel mensen is dat niet zo simpel. Een vetvervanger is dan ook alleen een oplossing voor mensen die echt niet kunnen stoppen met eten en echt heel veel moeite hebben met afvallen. Ik besef heel goed dat het slechts symptoombestrijding is.
quote:Ik heb hier nog een grote doos truffels leggen. Wil je er eentje??
Op zaterdag 27 december 2003 15:11 schreef toska het volgende:
Ik krijg honger van dit topic
quote:mmmmm, gooi maar deze kant op!
Op zaterdag 27 december 2003 17:09 schreef schatje het volgende:[..]
Ik heb hier nog een grote doos truffels leggen. Wil je er eentje??
quote:Eetgewoontes moeten ook veranderen bij zo'n maagvekleining, je kunt ook na een maagverkleining niet de hele dag, elke dag friet eten.
Op zaterdag 27 december 2003 17:08 schreef post-it het volgende:[..]
ik had iets van een maagverkleining ooit gezien op tv
Kleine voetjes is het motto onder een grote groep mensen daar ( geweest ).
Ze hebben een heel mooie methode ontwikkeld om dit te realiseren.
Meisjesvoetjes worden "ingeblikt" zodat ze niet groeien.
...ook iets voor de mensen hier ???
quote:Dat is in Nederland toch ook zo?
Op zaterdag 27 december 2003 17:15 schreef Mirage het volgende:
In China hebben ze ook een heel uitgesproken beeld van wat " mooi " zou zijn.Kleine voetjes is het motto onder een grote groep mensen daar ( geweest ).
quote:Ze worden ingezwachteld , niet ingeblikt
Op zaterdag 27 december 2003 17:15 schreef Mirage het volgende:
In China hebben ze ook een heel uitgesproken beeld van wat " mooi " zou zijn.Kleine voetjes is het motto onder een grote groep mensen daar ( geweest ).
Ze hebben een heel mooie methode ontwikkeld om dit te realiseren.
Meisjesvoetjes worden "ingeblikt" zodat ze niet groeien....ook iets voor de mensen hier ???
quote:Nou, misschien alleen bij jou in de buurt misschien?
Op zaterdag 27 december 2003 17:23 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Dat is in Nederland toch ook zo?
quote:Misschien....kleine voetjes wordt wel eens als schoonheidsideaal gezien (Ken je de scènes van Al Bundy in z'n schoenenwinkel?)
Op zaterdag 27 december 2003 17:32 schreef Samson het volgende:[..]
Nou, misschien alleen bij jou in de buurt misschien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |