abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2001 @ 15:56:20 #26
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1091269
* In eerste instantie ziet Equilan alleen het medaillon, wat haar vaag bekend voor komt. Als ze een pas dichterbij wil doen ziet ze het min of meer gemumificeerde lijk van .. Cairon??
Lijk?? Alweer een lijk?? Met een wit gezicht zakt de godin langzaam op de grond, naast het ontzielde lichaam. Wat is dit hoe kan dit?? Twee lijken na elkaar gevonden, is dat toeval?? Op dit eiland??

Voorzichtig probeert ze het medaillon uit de stijve greep van het lijk te halen, het lukt net.

Hoekie, sinds wanneer weet je dit?? Heb je het lijk verder aangeraakt??
Ik.. ik weet niet of het Cairon is, dat kan ik niet zien in dit licht... Cairon is al... drie maanden dood?? Langer?? Nee dat weet ik niet precies...

Hoekie we kunnen hier niet blijven we moeten dit melden. Ik stel voor dat we het lijk naar het ziekenhuis brengen, voor autopsie. Dan word vanzelf wel duidelijk wie dit is en hoe het komt. Ik zal Gandalf roepen voor transport.

* Equilan denkt even na en zet dan een stap naar Hoekie toe. Onderwijl laat ze ongemerkt het medaillon in een zak van haar jurk glippen. Ze legt een arm om hem heen en praat op zachtere toon tegen Hoekie. Hoekie, lieverd, ik begrijp best dat je het allemaal niet meer zag zitten... tegenslag na tegenslag... maar het is jou tijd nog niet, er is nog teveel voor je te doen. Beschouw dit als een fase waar je doorheen moet en waar je sterker uitkomt... Durf je mee terug te gaan naar het dorp?? Blijf vanacht maar bij mij, ik zal een goed maal voor je in elkaar draaien en dan heb je in ieder geval een vertrouwd dak boven je hoofd.. wat denk je??

Elfensex is superspannend...
  dinsdag 26 juni 2001 @ 16:01:17 #27
8092 Hoekie
Play ball
pi_1091313
* Hoekie vindt het op dit moment allemaal wel best. Hij gaat accoord met het voorstel om bij Equilan te blijven slapen, hij kan altijd later weer terug de grot in.

Equilan regel jij alles maar met dit lijk. Ik heb er in ieder geval niet aangezeten, want alleen de gedachte al dat ik weer iets met Cairon te maken zou moeten krijgen boezemt me angst in

"Walking about in the bush down under"
  dinsdag 26 juni 2001 @ 16:03:06 #28
8092 Hoekie
Play ball
pi_1091331
*dubbel*
  dinsdag 26 juni 2001 @ 16:09:45 #29
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1091368
Prima Hoekie Ga jij maar lekker buiten in het zonnetje zitten, we gaan zo. * Equilan geft Hoekie nog het heupflaconnetje sterke drank en dirigeert hem naar buiten toe. Daar fluit ze twee keer schel op haar vingers en het duurt niet lang voor Gandalf en Aurian aan komen vliegen. Samen met Gandalf loopt Equilan de grot weer in en sjort het lijk van Cairon met alle mogelijke voorzichtigheid op zn rug. na het goed bevestigd te hebben klimt ze erachter en dan loopt Gandalf naar buiten.

Hoekie, ik moet eerst naar het ziekenhuis dat lijk weg brengen... wil je mee of liever niet?? In dat geval brengt Aurian je naar mijn toren en volg ik zo snel mogelijk

Elfensex is superspannend...
  dinsdag 26 juni 2001 @ 16:14:08 #30
8092 Hoekie
Play ball
pi_1091393
Ik ga wel met Aurian naar de toren, ik ben niet in zo'n staat om in een ziekenhuis rond te lopen. Handel jij het maar af, ik zie je in de Toren wel.

* Na afscheid van elkaar te hebben genomen scheiden Equilan's en Hoekie's wegen

dinsdag 26 juni 2001 @ 16:26:27 #31
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_1091480
* Nadat Hoekie op Aurian haar rug is geklommen, vetrekt het tweetal naar de toren van Equilan

Gandalf en Equilan vetrekken niet veel later naar het medisch centrum

De grotten liggen er weer stil en verlaten bij, zoals altijd.

vrijdag 27 juli 2001 @ 13:12:45 #32
13758 Lola
Hupsend Konijn
pi_1283494
[voice over]
in het koude, vochtige pikdonker ligt een vastgebonden hoopje mens te rillen. Na dagen op de prop in haar mond te hebben gekauwd is hij eindelijk weg.
[/voice over]

*hoest*

...hhhhh...

*snikt*

...hhhhelp...

vrijdag 27 juli 2001 @ 13:55:02 #33
13758 Lola
Hupsend Konijn
pi_1283769
...help...?

WAAROM HOORT NIEMAND MIJ...IJ...ij...ij...?

snik

vrijdag 27 juli 2001 @ 13:57:03 #34
13758 Lola
Hupsend Konijn
pi_1283784
boehoehoe

mammie

vrijdag 27 juli 2001 @ 14:14:35 #35
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_1283903
Op een van zijn wandelingen door zijn zelf ontdekte grotten, komt hoort Ali opeens geluid... Wat is dat????
Hatsjoe!
  vrijdag 27 juli 2001 @ 16:17:58 #36
13758 Lola
Hupsend Konijn
pi_1284764
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 14:14 schreef Ali Salami het volgende:
Op een van zijn wandelingen door zijn zelf ontdekte grotten, komt hoort Ali opeens geluid... Wat is dat????
* Lola hoort iemand lopen. Toch niet mijn ontvoerder?*

*gokt*

...hhhhhheeeeeeeellllllpppp.....

*uche uche uche*

vrijdag 27 juli 2001 @ 16:46:18 #37
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_1284895
Heeeeee... Jij, uh, jij bent nieuw he?? Ik heb iets over je gehoord. Gelezen ook, je staat op allemaal aanplakbiljetten. Lola niet? Wacht even, ik maak je los!
Hatsjoe!
  vrijdag 27 juli 2001 @ 17:03:20 #38
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1284952
* POEFKE! *

Crouton staat nu buiten voor een grote opening dat toegang biedt tot de Grotten van FOK...

Hmm, dit moet de ingang zijn...
Hoop dat er niets aan haar mankeert... Hier gaan we dan...

* Doet zijn zaklamp aan en stapt naar binnen *

The Internets, I needs it..
  vrijdag 27 juli 2001 @ 17:09:40 #39
6290 Dr_Crouton
pi_1284965
IRL: Ben ff een uur of 2 weg
  maandag 30 juli 2001 @ 14:39:42 #40
13758 Lola
Hupsend Konijn
pi_1296907
3 jaar later...

...hhhhhheeeeeelp....

maandag 30 juli 2001 @ 15:27:14 #41
6290 Dr_Crouton
pi_1297231
quote:
Op maandag 30 juli 2001 14:39 schreef Lola het volgende:
3 jaar later...

...hhhhhheeeeeelp....

LOL

[RL] Moet zo even weg.. [/RL]

* Dr_Crouton gaat de Grotten van Fok in en zijn zaklamp loodst hem door de donkere gedeeltes waar nog geen verlichting is geïnstalleerd voor toeristen.

Lola? Looola.. * , fluistert hij om de eventueel aanwezige ontvoerder niet te alarmeren.

* Opeens hoort hij een zacht gepiep in een donkere spleet van de gang. Voorzichtig nadert hij de bron van het piepgeluid en... Tot zijn schrik ontdekt hij een tijdbom dat nog maar 30 seconden te gaan heeft!!

Shit!!!!!

<28>

De uitgang is te ver om het ermee naar buiten te brengen...

<26>

Geen gereedschap...

<23>

Geen Stop-knop...

<20>

Aargh...

<18 seconden>

Wacht...

<16 seconden - wacht niet>

Hrmm, ik hoop maar dat ik het nog kan namaken...

* Even later klinkt er een luide ontploffing op zee. Ooggetuigen kunnen nog net het water zien opstijgen en weer in een wolk van mist naar de oppervlakte zakken.

* Zonder zijn superhandige teleporteermachine gaat hij nu verder op zoek naar Lola

Lola moet nu wel vlakbij zijn.... Lola!! * Rent op haar af en geeft haar een dikke

Wat ben ik blij jou weer te zien..

* En gaat verder met zoenen... Iets tè enthousiast dus.. Want nu merkt hij pas dat Ali ook aanwezig is *

pi_1731282
* Een man verschijnt uit de ingang van de grotten. Ongeschoren, met lang haar en scheuren in al zijn kleren stapt hij gehavend uit de grot omhoog. Zijn ogen kan hij bijna niet open houden door de felle zon die buiten schijnt. Zo lang heeft hij in de grotten verbleven dat elk licht pijn doet aan z'n ogen. Langzaam zet hij een paar stappen op het zand van het strand, dat nog nat is van het hoge tij dat net is teruggetrokken. Een aangenaam gevoel maakt zich meester van zijn lichaam. De hitte van de zon doet hem besluiten zijn kleren (de vodden) uit te trekken en een duik te nemen in de mooie zee die rond het Fokeiland aanwezig is.

Wie is deze man? Waarom heeft hij zo lang in de grotten gezeten? En waarom komt hij er nu weer uit?

pi_1731792
* Na een flinke tijd in het water rond gedopperd te hebben, besluit de man (eindelijk een beetje opgefrist) ook z'n kleren/vodden maar eens even goed uit te spoelen. Ze drogen toch snel met dit zonnetje.

*SCHROP SCHROP* *SOP SOP*

Hè, hè, eindelijk weer eens mezelf gewassen denkt de man met het lange haar.

* Nog steeds is de man niet te herkennen als een bekende eiland-bewoner. Wie zou het toch zijn?

pi_1731946
* De onbekende man hangt zijn kleren te drogen op een rots naast de grot en loopt naakt weg in de richting van het bewoonde deel van het eiland

Die vodden haal ik straks wel op

pi_1746405
* Hoekie komt aan bij de steen waarop hij zijn kleren te drogen had gehangen

Zo nog ff mijn kleren aantrekken en dan lekker een nachtje slapen op het warme strand

pi_1747682
* Ali Salami komt terug van een van zijn bezoeken aan zijn eigen grotten en ziet plotseling iemand staan...

Waaah... Wie ben jij?!?!

Hatsjoe!
pi_1752373
Hallo Ali, ik ben het Hoekie!

Had je me niet herkend? Hoe gaat het met je?

pi_1752806
Nee, ow, ehhh, ik had je hier niet verwacht!! Wat doe je hier zo vroeg?
Hatsjoe!
pi_1752838
Ik moest nog even deze vodden (* wijst op zijn kleren*) ophalen, want die had ik hier laten drogen nadat ik ze gewassen had in de zee.

Trouwens nu ik je toch tegenkom... ken jij een klein meisje dat hier laatst op het eiland is aangekomen? Ik ben op zoek naar haar.

pi_3793902
* In de verte komen acht mensen aanlopen. Het zijn twee groepjes, 6 stoere mannen lopen voorop en twee iets wat afwachtende onderzoekers lopen erachter. Er wordt veel gepraat, het belooft een lastige klus te worden en ze zullen dus uiterst voorzichtig moeten zijn. Bij de ingang houden ze het laatste grote overleg.

Hebben we alles? Licht, kaart en gereedschap? En is iedereen er klaar voor?

Vliegen tot je er bij neer valt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')