Op de volgende site kun je een klein
proggie downloaden (LEGAAL).
[Gravity 3D 1.55] 441 KB.
Zorg wel dat je een krachtige computer hebt.
quote:Zenit.... heeel lang geleden dat ik daar in gelezen heb.
Op zaterdag 27 december 2003 07:52 schreef Flup84 het volgende:
Blader eens in het tijdschrift Zenit, komt maandelijks uit, staat vaker wat in over botsende melkwegstelsels ed.
Daarom koop ik weleens het amerikaanse blad Astronomy
Is dikker en mooier..... vind ik.
quote:Op die plaatjes zie je wat er gebeurt en wat de gevolgen zijn als 2 of meerdere melkwegstelsels met elkaar botsen.
Op zaterdag 27 december 2003 08:31 schreef Greyfox het volgende:
Mooie plaatjes hoor, maar wat zie ik nu eigenlijk feitelijk
quote:Zover gaat mijn engels ook nog wel, maar WAT zie ik.
Op zaterdag 27 december 2003 08:36 schreef -CRASH- het volgende:[..]
Op die plaatjes zie je wat er gebeurt en wat de gevolgen zijn als 2 of meerdere melkwegstelsels met elkaar botsen.
quote:In het proggie staat alles beschreven.
Op zaterdag 27 december 2003 08:45 schreef Greyfox het volgende:[..]
Zover gaat mijn engels ook nog wel, maar WAT zie ik.
Wat zijn die kleuren en komt dat in de praktijk vaak voor?
Maar ik krijg niet van die mooie plaatjes als hier boven!
quote:jah dan moet je miljoenen sterren simuleren, en dat kunen de meeste pc's niet aan denk ik
Op zaterdag 27 december 2003 12:37 schreef hallo1979 het volgende:
Heel cool progje!!!Maar ik krijg niet van die mooie plaatjes als hier boven!
quote:bedankt
Op zaterdag 27 december 2003 06:21 schreef -CRASH- het volgende:
Altijd al willen weten hoe en wat er gebeurd
als Melkwegstelsels met elkaar botsen.......
Of ben je gewoon een gravitatie freak...Op de volgende site kun je een klein
proggie downloaden (LEGAAL).
athlon xp 1700+ @ fsb 143, 256 ddr 143 en r8500 128 mb
En als je mooie pics ervan hebt post ze dan hiet ff
(druk in het proggie op X om foto's te maken)
This new image shows two galaxies colliding, each galaxy contains 100 million stars. The image was created by compositing several runs of a new version of Gravity3D. To simulate that number of stars in one run would require 6 Gb of ram. I used software floating point buffers and an [exposure] function to prevent image burn out. I also added some background stars and applied a bloom flare effect to the final image. [More images here].
quote:[Gravity 3D 1.55] 441 KB.
Op zondag 28 december 2003 16:23 schreef Feanturi het volgende:
Source?
quote:Als informaticus ben ik ook geinteresseerd in de broncode van het programma, vandaar mijn opmerking 'source'
Op zondag 28 december 2003 16:36 schreef -CRASH- het volgende:[..]
[Gravity 3D 1.55] 441 KB.
quote:
Op zondag 28 december 2003 17:01 schreef Feanturi het volgende:[..]
Als informaticus ben ik ook geinteresseerd in de broncode van het programma, vandaar mijn opmerking 'source'
quote:Zoals je kon lezen staan die plaatjes op 100 miljoen sterren
Op zondag 28 december 2003 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ik screenshots maak zijn ze zwart.. En ik krijg lang niet van die mooie plaatjes..
Hij staat op 1000 bij aantal sterren en al die balkjes staan op hoog..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |