Een mooie immitatie Gibson ES175 van Maya.
De eigenaar zal hem als hij er zat van is terug verkopen aan mij....ja ja!
Mijn allereerste elektrische gitaar! (in 1978 gekocht voor fl,199!)
Een Gibson Melody Maker kopie van Hondo.
Zal intussen allang zijn overleden.
En jij?
[Dit bericht is gewijzigd door Mes op 27-12-2003 01:20]
quote:Het zijn beide imitaties volgens mij...
Op zaterdag 27 december 2003 01:08 schreef SnowBite het volgende:
Wow dude, zonde die Gibson.
Je kunt er nu weer een kopen, en gewoon nooit verkopen, die dingen zijn veel waard...
Mijn andere pc'tje. Het was mijn eerste eigen pc waar ik 2 jaar behoorlijk aan gesleuteld heb maar ik kon hm wel voor aardig wat centjes kwijt (veel meer dan hij eigenlijk waard was). En tsja, hij staat nu in een basisschool, doet hij ook nog wat nuttigs.
quote:Het zijn geen echte.
Op zaterdag 27 december 2003 01:08 schreef SnowBite het volgende:
Wow dude, zonde die Gibson.
Je kunt er nu weer een kopen, en gewoon nooit verkopen, die dingen zijn veel waard...
[Dit bericht is gewijzigd door Mes op 27-12-2003 01:11]
quote:ik heb die van mij ook verpatst voor veel te veel
Op zaterdag 27 december 2003 01:09 schreef engessa het volgende:[..]
Het zijn beide imitaties volgens mij...
Mijn andere pc'tje. Het was mijn eerste eigen pc waar ik 2 jaar behoorlijk aan gesleuteld heb maar ik kon hm wel voor aardig wat centjes kwijt (veel meer dan hij eigenlijk waard was). En tsja, hij staat nu in een basisschool, doet hij ook nog wat nuttigs.
helemaal geen spijt van
quote:Heus, echt, niet waar, waarom, hwhaaa, bllrgf, hoe kom je eraan, istie van mij geweest, is het dezelfde, kost ie, hou je me voor de gek?
Op zaterdag 27 december 2003 01:11 schreef Seborik het volgende:
Hey, zo'n Hondo hebben we ook nog staan.
quote:Hondo II staat erop, ziet er hetzelfde uit qua kleuren enzo... hij is van m'n pa heeft'ie ooit van een collega gekocht. Zal vast niet die van jou zijn, of ben je al in de 40?
Op zaterdag 27 december 2003 01:13 schreef Mes het volgende:[..]
Heus, echt, niet waar, waarom, hwhaaa, bllrgf, hoe kom je eraan, istie van mij geweest, is het dezelfde, kost ie, hou je me voor de gek?
Toch nog winst op gemaakt.
quote:Dus ik gooi hem zo van mijn flat af en hij zo van: Mijn Herman Brood, wat doe je?
Op zaterdag 27 december 2003 01:23 schreef Conflict het volgende:
Ik heb 3 weken terug mijn Herman Brood verkocht, daar heb ik wel spijt van maar had het geld zo hard nodigToch nog winst op gemaakt.
quote:Da's wat anders dan postzegels!
Op zaterdag 27 december 2003 01:24 schreef hoe-die-nie het volgende:
Mijn Worldcup Soccer '94 van Bally en Whirlwind van Williams. De enige twee kasten die ik soms weer mis in mijn collectie..
quote:Ja, ze nemen wat meer ruimte in beslag
Op zaterdag 27 december 2003 01:26 schreef Mes het volgende:[..]
Da's wat anders dan postzegels!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |