quote:Hou je van sportief rijden? Ja, laat dan varen, koop dan idd een crosser of super motard (of koop een crosser en zet er gewone radiaal of semi sportbanden onder, dan heb je ook een super motard
Op woensdag 31 december 2003 01:01 schreef stinkie het volgende:
Als ik dit zo lees moet ik mijn chppertje voor 'erbij' idee maar laten varen
quote:Weer aan het polijsten geslagen?
Op woensdag 31 december 2003 16:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Hielbeschermers ook maar gedaan...
quote:GS500 en bochten..... ok One Punch Mickey kan dat wel
Op woensdag 31 december 2003 16:40 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ik ga me ook niet compleet blindstaren op 1 motor. Het kan best zijn dat ik toch nog eerst een GS500 oid koop om weer eerst een halfjaartje bochtentechniek te gaan leren (bochten op sjoppert sucks bigtime)
Maar een GS-je is toch ook al snel 2000 of 2500 euro, kan je beter direct een zwaardere/strakker sturende fiets kopen zoals idd een ZZR600..
quote:Ja
Op woensdag 31 december 2003 16:43 schreef PatrickM het volgende:[..]
Weer aan het polijsten geslagen?
quote:Dat is ook wel weer waar ja... nouja, over een klein half jaartje zullen we het weten
Op woensdag 31 december 2003 16:43 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
GS500 en bochten..... ok One Punch Mickey kan dat wel
Maar wij simpele motorrijders.. frame is toch niet echt sterk, vrij slap zelfs, kan je niet echt lekker bochtjes mee maken... ZXR400 daarentegen wel, ZZR600 ook. Bandit600 heeft slappe vering..
Maar een GS-je is toch ook al snel 2000 of 2500 euro, kan je beter direct een zwaardere/strakker sturende fiets kopen zoals idd een ZZR600..
quote:Dus achterbrug gaat er binnenkort ook aan geloven zeker
Op woensdag 31 december 2003 16:44 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Ja
Patrick281 heeft gelijk, vrees ik
quote:Dat zeg je nu
Op woensdag 31 december 2003 16:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Mij niet gezien. Dat is me iets teveel werk
quote:heheheh gaat best op mijn lesmotortje hoor
Op woensdag 31 december 2003 16:43 schreef Rietvaerder het volgende:
GS500 en bochten..... ok One Punch Mickey kan dat welMaar wij simpele motorrijders.. frame is toch niet echt sterk, vrij slap zelfs, kan je niet echt lekker bochtjes mee maken...
een kennis heeft een VFR 800 (uit 2001) in de schuur staan, al 2 jaar!! ca. 5000 km op de teller en staat al die tijd stil. zonde toch! ok, het is geen sport maar blijft zonde. mooi ding met alleen aan de zijkant een kleine beschadiging: te koop voor EUR 10.000,-
quote:Daar gaat het bij jou ook om.. als je ECHTE bochtjes gaat maken merk je wel dat dat niet echt goed gaat op een GS..
Op woensdag 31 december 2003 18:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
heheheh gaat best op mijn lesmotortje hoor
En een VFR geen sport
Echt wel hoor... het is geen SuperSport, maar wel een sport motor hoor. Gaat snel zat
Heb je nu al eens proefgereden op iets anders dan een lesbrommertje?
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 31-12-2003 18:56]
quote:tja, voor echt bochten zal ik moeten wachten tot het papiertje er is. geldt ook voor proefritten op iets anders. ja ok, dat bedoelde ik, geen supersport en dat ie snel genoeg is twijfel ik niet aan. wel een mooi ding btw!
Op woensdag 31 december 2003 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Daar gaat het bij jou ook om.. als je ECHTE bochtjes gaat maken merk je wel dat dat niet echt goed gaat op een GS..
En een VFR geen sport
![]()
Echt wel hoor... het is geen SuperSport, maar wel een sport motor hoor. Gaat snel zat
Heb je nu al eens proefgereden op iets anders dan een lesbrommertje?
quote:is al 2 of 3 topics zo door slecht weer geloof ik. er was ook al een poging gedaan om de titel te veranderen toen dat topic werd gesloten en deze opengehouden.
Op woensdag 31 december 2003 19:04 schreef jacco het volgende:
Word er hier nog iets van een meet afgesproken?

[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 01-01-2004 00:50]
Ik wil alle (toekomstige) motorrijders op Fok! een gelukkig en veilig jaar, en mooi weer wensen voor 2004
(en de rest natuurlijk ook de beste wensen
)
quote:Ik zou zeggen, kijk op pagina 1 en 2 en oordeel zelf maar
Op woensdag 31 december 2003 19:04 schreef jacco het volgende:
Word er hier nog iets van een meet afgesproken?
quote:
Op woensdag 31 december 2003 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Slowchat!
Maar ja, aangezien kennelijk geen '[slowchat] Motorpraat' geopend mocht worden van MutZ, dan doen we dat gewoon lekker hiero in ![]()
En ja, het gaat voornamelijk over motorrijden
dus hebben we ook weinig te zoeken in de PTA slowchat, aangezien het daar voornamelijk over auto's gaat. En daar horen wie niet thuus
quote:
Op woensdag 31 december 2003 16:38 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb ooit met autolessen geleerd dat dode hoek van een auto de grootste bull is
Ik wil je graag nog mee op volgende meetings. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 01-01-2004 11:18]
quote:gelukkig droog gehouden vannacht en geen sneeuw hier (arnhem) gevallen!! nu hopen dat dat zo blijft de komende dagen. was echt een superoudennieuw gisteren!! lekker veel (illegaal
Op donderdag 1 januari 2004 11:17 schreef Patrick281 het volgende:Zie ik aan de overzijde van de weg een vrouw rijden die net een peuk in haar mond stopt, mobiel aan het bellen is, en in de sneeuw zonder lichten rijdt.
quote:Haha, tuurlijk besef ik dat een heleboel mensen ten eerste hun spiegels uberhaupt niet goed af hebben gesteld, ten tweede mensen vaak spiegels niet eens gebruiken, ten derde nooit in hun nek zullen verdraaien om te kijken of er uberhaupt iets zit in hun dooie hoek...
Op donderdag 1 januari 2004 11:17 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Met deze instelling moet je vooral doorrijden en een snellere motor kopen.
>knip<
Ik wil je graag nog mee op volgende meetings.
Maar als mensen bovenstaande wel zouden doen, heb je in een personenauto geen dode hoek, omdat je alles kun overzien, als je maar wil
Vandaar dat mijn instructeur, lang, lang geleden
zei dat een dode hoek in een auto in principe flauwe kul is, omdat, als je de juiste kijk'techniek' gebruikt alles kan overzien...
En uiteraard moet je op een motor defensief rijden, aangezien een heleboel automobilisten als een hersendooie rijden.
Voorbeeld, een keer tijdens een les, ben ik 2x van de weg gedrukt, is een medelesser van de weg gedrukt en is de rij-instructeur een keer van de weg gedrukt. En dat in 1 les ![]()
En ik wil ook graag de volgende meets meemaken
Ik zal nog maar effe wachten met een snellere motor, PatrickM!
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 14:01 schreef Rietvaerder het volgende:
>knip<
Ik zal nog maar effe wachten met een snellere motor, PatrickM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |