Erg gaaf album van prong!
quote:
Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 26-12-2003 22:51]
quote:smartass
Op vrijdag 26 december 2003 22:28 schreef Graveland het volgende:overigens moet er meer dan dat in een openingspost staan
quote:van fouten leert men
Op vrijdag 26 december 2003 22:31 schreef ThE_ED het volgende:[..]
smartass
quote:Ik merk het vanzelf wel als het niet goed is.
Op vrijdag 26 december 2003 22:28 schreef Graveland het volgende:
ARRGH
kreng
overigens moet er meer dan dat in een openingspost staan
quote:Een website. Http://www.nwobhm.com
Op vrijdag 26 december 2003 22:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mag ik als newbie en incidentele poster vragen wat NWOBHM is ?
Marquis de Sade is een toffe naam als je echt een ruige band hebt. Mocht ik ooit zelf in een vlaag van verstandsverbijstering een metalband beginnen dan sta ik erop die Blinde Darmonsteking te noemen.
quote:Ik als n00b vraag dan welke (bekende) nummers dat dan ongeveer zijn, dat ik me er iets bij kan voorstellen.
Op vrijdag 26 december 2003 23:01 schreef Seborik het volgende:
Spoilsport.Eerste albums van Iron Maiden waren NWOBHM.
quote:Zoals Sanctuary, Iron Maiden, Phantom of the Opera
Op vrijdag 26 december 2003 23:04 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Ik als n00b vraag dan welke (bekende) nummers dat dan ongeveer zijn, dat ik me er iets bij kan voorstellen.
Trouwens, waarom lijkt het altijd zo alsof ik telkens alleen op de eerste pagina een paar newbie vragen stel en dan de rest van het topic niks meer van me laat horen... .
quote:omdat de rest van de paginas vervuild worden met nergens over gaande slowchat tussen een paar figuren.
Op vrijdag 26 december 2003 23:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Phantom of the Opera vind ik prachtig.Trouwens, waarom lijkt het altijd zo alsof ik telkens alleen op de eerste pagina een paar newbie vragen stel en dan de rest van het topic niks meer van me laat horen...
.
quote:Moet zeggen dat ik wel graag naar concerten ga.
You are a Black Metal KVLTist. Black metal is one of the most extreme and advanced forms of metal (or music in general), and you're damn proud of the fact that you have the balls and brains to listen to it. As a matter of fact, it may very well be the only thing you listen to - everything else seems to lose its charm (though that's not the case with everyone). The whole concept of concerts doesn't excite you much - the music sounds just as good on CD, after all, and there's too many morons stumbling around at shows. You're just not a people person; other metalheads respct you to a degree but think you're kind of a dick (and often a racist fucker). You don't really care what they think, of course - you know you're better.
[Dit bericht is gewijzigd door OphiOn op 27-12-2003 06:49]
quote:katers zijn voor mietjes, als ik dronken ben geweest, heb ik de volgende dag geen kater. mwuahahahah
Op zaterdag 27 december 2003 06:37 schreef OphiOn het volgende:
[afbeelding]
[..]Moet zeggen dat ik wel graag naar concerten ga.
Lekker zo'n kater om half 7.
quote:Valt tegen he?
Op zaterdag 27 december 2003 00:48 schreef Seborik het volgende:
Hey Witchy, van de week een album van Angel Witch gevonden.
Vond ik wel toen ik het legendarische eerste album van ze vond. Wel grappig is dat er meer bonustracks op staan dan dat het album origineel lang is.
quote:Dan ben je hoogstens aangeschoten geweest.
Op zaterdag 27 december 2003 10:54 schreef Pietjuh het volgende:[..]
katers zijn voor mietjes, als ik dronken ben geweest, heb ik de volgende dag geen kater. mwuahahahah
quote:Oh dus daarmee wil je zeggen dat als je NIET dronken bent, je de volgende dag WEL een kater hebt. Mietje!!
als ik dronken ben geweest, heb ik de volgende dag geen kater. mwuahahahah
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 27-12-2003 12:07]
quote:Nah, vond het wel leuk. Eigenlijk lijkt alles wel op het nummer Angel Witch.
Op zaterdag 27 december 2003 11:55 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Valt tegen he?
Vond ik wel toen ik het legendarische eerste album van ze vond. Wel grappig is dat er meer bonustracks op staan dan dat het album origineel lang is.
Wel leuk voor in de verzameling.
quote:Nee dat is geen goede logische omkering!
Op zaterdag 27 december 2003 12:03 schreef Yokozuna het volgende:
Oh dus daarmee wil je zeggen dat als je NIET dronken bent, je de volgende dag WEL een kater hebt. Mietje!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |