Je vertoont gebrek aan kennis, dus:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je niet kan winnen ga je het op gebrek aan kennis bij je disussiepartner gooien?
quote:U bent de zwakste schakel. Tot nooit![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry hoor, maar Roper en Kershaw zijn beide zeer gekend, die leveren geen broddelwerk af.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je niet kan winnen ga je het op gebrek aan kennis bij je disussiepartner gooien?
U bent de zwakste schakel. Tot nooit![]()
![]()
![]()
![]()
Bron?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:02 schreef Chriz2k het volgende:
Een ander persoon die in de bunker aanwezig was, volgens mij Karnau of iets dergelijks, verklaarde weer dat hij Hitler in de avond van 1 Mei nog in leven had gezien.
http://www.vex.net/~nizkor/ftp.cgi/imt/nca/nca-06/nca-06-3735-psquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bron?
"Volgens mij" is helaas geen geaccepteerde bron.
quote:To the statement of Karnau that at 1600 on 5/1/45 he saw Hitler still
alive, and that 1830 he witnessed the cremation of the two bodies, I
can't agree.
Dat klopt, maar het zijn toch weer 2 verschillende verhalen, ook al vind ik het raar dat slechts enkele mensen die in de bunker waren zeggen dat Hitler nog in leven was na 30 April terwijl de overgrote meerderheid het gewoon op 30 April houdt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Met andere woorden: Kempka, die erbij was, zegt hier, dat hij het niet eens kan zijn met de opmerking van Karnau dat hij op 1 april Hitler nog in leven zag.
Dus toch geen zekerheid?quote:Dat klopt, maar het zijn toch weer 2 verschillende verhalen, ook al vind ik het raar dat slechts enkele mensen die in de bunker waren zeggen dat Hitler nog in leven was na 30 April terwijl de overgrote meerderheid het gewoon op 30 April houdt.
Dat ZOU ik kunnen doen, maar ik hou niet van tegen tafelpoten praten, dus dat doe ik niet...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zou op mijn laatste posting kunnen reageren
Ik weet het weer, de titel was Conversations with the Beastquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:39 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die film, en de link van DAM doet het niet.
Nee. The_General heeft, ik meen vorig jaar, een topic geplaatst dat Gunsche overleden was.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:40 schreef Billy_Mack het volgende:
TVP!
en een aantal vragen:
- Leeft Gunsche nog?
Hij is in 2003 overleden, zag ik toevallig gister aan het einde van Der Untergangquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. The_General heeft, ik meen vorig jaar, een topic geplaatst dat Gunsche overleden was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |