quote:Toffe site!
Op maandag 29 december 2003 22:34 schreef bramiozo2002 het volgende:
Kijk ook even op www.nurflugel.com , mooie vliegtuigen en ontwerpen, dat is niet buitenaards maar gewoon vakmanschap .
http://www.nurflugel.com/Nurflugel/Lippisch_Nurflugels/dm-1/dm1.jpg
! Jammer dat-ie nooit heeft gevlogen.
quote:dat de man op de foto niet hilter was is waar. Als het een foto is van een man die op Hitler lijkt met een schotwond in zijn voorhoofd. Maar volgens mij is de man op de foto Gustaf Weler. Hitlers dubbelganger. Hij werd vermoord door de ss zodat de russen hem niet als propaganda konden gebruiken. met de bedoeling van wij hebben hitler levend en gaan hem berechten
Op vrijdag 26 december 2003 21:36 schreef Muizig het volgende:[..]
Dat was zijn butler, die vertoonde sterke vergelijkenissen met en men nam in het begin ook aan dat het Hitler was nog niet wetend dat de echte ergens verderop in een bunker zat, maar het werd wel al vrij snel duidelijk dat het lijk niet van de furher zelf was
Hier was laatst een redelijk boeiende bbc documentaire over
quote:http://www.kheichhorn.de/html/body_jenseitsflug.html
Dieses ist die einzige, bisher bekannte Zeichnung der Jenseitsflugmaschine mit der Unterschrift
von Viktor Schauberger, die durch die US-Behörden freigegeben wurde.
quote:Hitler is gewoon vier keer over gecremeerd, in stukken gesneden, begraven en herbegraven, en uitgestrooid. En mooi zo. Zo iemand verdient geen rust, zelfs niet na zijn dood
Op dinsdag 30 december 2003 13:59 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Niet zo boos!
![]()
Ik weet waar ik het over heb hoor, heb laatst nog het historisch boek "Berlijn" gelezen waar o.a. dat kaak-gebeuren aan de orde komt.En dat is idd ook op Discovery geweest. En nu komt Discovery met een docu over dat Hitler naar de Andes zou zijn gevlucht.
Wacht nou maar eerst op die docu voordat je je mening doordramt!
das wat ik laatst gehoord heb
just my 2 cents for now
we wachten wel op de docu maar
quote:is wel een beetje bot want heeeeeel veeel docu's van discovery kun je met een korreltje zout nemen ! ze moeten ook geld verdienen !
Wacht nou maar eerst op die docu voordat je je mening doordramt!
bij de weg hier nog een paar linkies naar volgens zeggen echte Haunebu foto's (de naam Haunebu stamt trouwens uit oud Egypte en betekende iets in de trand van vliegend schip !)
http://www.laesieworks.com/ifo/lib/German01.html#top
[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 30-12-2003 20:58]
Had dat van Schauberger niet iets te maken met wervelend water te maken ?
quote:yep jij gaat door voor de koelkast !
Had dat van Schauberger niet iets te maken met wervelend water te maken ?
Alles op Vortex en Implosie technologie gebaseerd ! en het idee kwam doordat hij altijd gefascineerd was geweest van het patroon hoe water door een beekje stroomt !
Hier een goede link
http://www.newphys.se/fnysik/2_1/schauberger/
[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 31-12-2003 00:30]
quote:http://www.schauberger-books.org.uk/
Viktor Schauberger - a brief Biography
--------------------------------------------------------------------------------
1885 Viktor Schauberger born in Holzschlag, Upper Austria, into a family with a long tradition of caring for the unspoilt Alpine forests.
1914-18 Soon after the birth of his son Walter, Viktor was enlisted in the Kaiser's army.
1919 Appointed forest warden and gamekeeper.
1920 Became head warden ('forst meister') in Brunnenthall-Steyerling, the property of Prince Adolph van Schaumburg-Lippe.
1922 Radical designs of new log flume at Steyerling, which greatly reduced cost of bringing trees out of inaccessible mountains, with no damage to the timber.
1924-28 National consultant for timber flotation, building successful flumes in Austria, Bavaria and Yugoslavia.
1929 First patent applications for water engineering and turbines. This was a very creative time, and for the next few years he did a lot of writing.
1930-32 Experiments with producing electrical energy directly from water, converting degraded into pure water and the prototype of the 'trout turbine' based on his observations of a trout's behaviour in a fast flowing stream. Study of comparative agricultural methods in Bulgaria, sanctioned by King Boris.
1933 Publication of his only book, Unsere Sinnlose Arbeit "Our Senseless Toil - The Cause of the World Crisis"; subtitled 'Growth through Transformation, not Destruction, of the Atom'. Meeting with Hitler to discuss Viktor's ideas about power generation and agricultural methods.
1936-7 Arnold Hohl made detailed records of his visits to Viktor Schauberger, with contemporary writings, letters, notes and comments which were published in 1993 in a special edition of Mensch und Technik - naturmass (Humanity & Technology - in accordance with Nature).
1938 Constructs with his son Walter a replica of Lord Kelvin's Falling Water Experiment of capillary research, generating a voltage of 20,000 volts.
1940 The first Repulsine (flying saucer) built first in Berlin and then in Vienna, where the prototype broke from its mooring and smashed through the factory's ceiling. Heinkel steals Viktor's copyright and builds his Schriever 'Flying Top' in his Rostock factory.
1943 Himmler gives the SS the task of producing secret weapons. Viktor gets sucked into the Nazi machine against his will.
1944 Schauberger drafted into the SS and ordered (on pain of death) to develop an improved Repulsine and a submarine engine for Germany's war effort, at the Mathausen concentration camp. All prototypes and working models of the Repulsine subsequently ordered by Field Marshall Keitel to be destroyed on the collapse of the German armies.
1945 Invading Russian intelligence team removes Viktor's research papers and his models from his Vienna flat. Held for a month in 'protective custody' by American forces in Austria who decided he was not to be deported to the USA, as were countless other German atomic scientists, engineers and physicists. Viktor starts work on his Klimator, for domestic air conditioning.
1945-50 Focuses on research to increase soil fertility and agricultural production.
1950 Patent application for his radical 'golden plough'. Viktor's son Walter invited by St. Barbe Baker to go on a top universities lecture tour in England. British scientists impressed, but admitted to St. Barbe afterwards that, though his implosion theories were unchallengeable, their adoption would mean 'rewriting all the textbooks in the world'.
1952 The experiments carried out at the Department of Hygiene at the Stuttgart University of Technology by Prof. Franz Pöpel, on the investigation of friction in helicoids pipes with various forms of wall structure. This independent investigation was to vindicate Viktor's theories of how to reduce (even to a negative value) the friction of liquids in pipes.
1956 A Canadian aerospace company offers to buy a propulsion system for their Avrocar disc from Schauberger, which he declined because it was likely to be used for military purposes. Another offer of $3 million by an American company he turned down for the same reason.
1958 In April, Viktor agrees go with his son Walter to Texas to develop radical power technology with an American consortium. Disagreement ensues as to the purpose of the research, and after refusing to cooperate, they were allowed to go home only on condition that Viktor surrendered to the Consortium all his patents past, present and future. Viktor dies, a desolate man, five days after returning home.
1966 Dr. Evgeny Podkletnov, a Russian scientist admits to Jane's Defence Weekly editor that his father was given Schauberger's papers, from which he was able to develop an anti-gravity device which, in 2002, was introduced into the Boeing Aerospace programme.
quote:Zo zie je maar weer, het kan verkeren
Alles op Vortex en Implosie technologie gebaseerd ! en het idee kwam doordat hij altijd gefascineerd was geweest van het patroon hoe water door een beekje stroomt !
Ik begrijp dat het Coanda-effect ook een verklaring kan zijn voor het opstijgen van één van zijn ontwerpen, een kwestie van onderdruk.
Ik lees hierboven iets over Podkletnov, maar volgens heeft dat alles met de materiaalkeuze te maken en weinig met stromend water.
[Dit bericht is gewijzigd door bramiozo2002 op 31-12-2003 00:51]
Het heeft te maken met Phase ophopingen die grotere energie kwadraten kunnen creeren
hoe..denk aan Tesla en HAARP
het heeft niks meer met acoustique te maken ! maar hogere frequenty knopen !
just my 2 cents
Het verband tussen Biefeld-Brown en Tesla begrijp ik wel, Schauberger en Tesla niet eigenlijk. HAARP... kan er niet opkomen
Schauberger had een experiment gedaan met capillaire opstijging waarbij naar het schijnt heel veel stroom opgewekt kon worden, is dat een bekend ontwerp of heeft hij dat niet uitgewerkt op papier ?
p.s. Coanda is eigenlijk hele basic-Aerodynamic, alleen ik had het wel vernomen via een van die sites .
p.p.s. het resultaat van Podletkov gaat in tegen de algemene relativiteitstheorie, toch heb ik nog geen enkel stuk gelezen dat dit aangeeft, de a.r.t. is niet afhankelijk van materiaalkeuze, slechts van massa...ik begrijp het niet.
Dus jullie zeggen dat de nazi's bezig waren met vliegende schotels?
En dat er een paar echt gevlogen hebben, iig zijn opgestegen?
quote:Van hij vindt van de Omega en Thule ontwerpen weet ik niet
De DM1 (Darmstadt-Munchen 1, ook bekend als Li-P13) is overigens wel echt. Zou vliegen met een Lorin aandrijving.
De Lorin-aandrijving is inweze een ramjet, heel duidelijk te zien op onderstaande afbeelding :
http://www.kheichhorn.de/html/body_lippisch_dm1.html
Typen: DM-1 DM-2 DM-3 DM-4
Spannweite m 6,00 bis 8,25
Länge m 6,32 bis 8,94
Höhe m 3,25 bis 4,12
Besatzung 1 Pilot sitzend oder 1 Pilot liegend
Verwendungszweck Versuchsflugzeug Überschall-Versuchsflugzeug, DM-2 mit Druckkabine Triebwerkserprobung:
Steiggeschw. km/h - 500
Höchstgeschw. km/h bis 1.200
Landegeschw. km/h 72 bis 85
Gleitzahl 7
Triebwerk - Walther C-Raketen-Triebwerk
Leergewicht kg 375 - 2.500 ohne Triebwerk
Fluggewicht kg 460 - 11.500
Baustoffe Holz, Stahlrohr, Metall
Produktionsdatum: Ende 1945
Bewaffnung: keine
De afgebeelde ramjet zal alleen opereren bij subsonische snelheden, kijkend naar de vorm van de uitlaat, verder lijkt de algehele vorm wel geschikt voor supersone snelheden.
[Dit bericht is gewijzigd door bramiozo2002 op 01-01-2004 16:15]
quote:Dat vliegtuig heeft nooit gevlogen hoor!
Op donderdag 1 januari 2004 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Dus dit vliegtuig was het eerst door de geluids barriere ipv Chuck Yeager?
Maar Duitse piloten die doken met een Stuka vliegtuig gingen al door de geluidbarriere. Dus zo bijzonder was mr. Yeager niet .
Een Stuka kan inderdaad niet door de geluidsbarriere, duikvlucht of niet.
[Dit bericht is gewijzigd door bramiozo2002 op 01-01-2004 18:17]
quote:Whjahahahahahahahahaha
Op donderdag 1 januari 2004 18:01 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Dat vliegtuig heeft nooit gevlogen hoor!
Maar Duitse piloten die doken met een Stuka vliegtuig gingen al door de geluidbarriere. Dus zo bijzonder was mr. Yeager niet
.
quote:In duikvlucht, zeer zeker!
Op donderdag 1 januari 2004 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Whjahahahahahahahahaha
Met een Stuka door de geluidsbarriere
Suuuuuuuuure
*schater*
Volwassen reactie van je ook .
quote:Stukas gaan in Duikvlucht niet door de geluidsbarriere, en dit te beweren is lachwekkend.
Op donderdag 1 januari 2004 18:13 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
In duikvlucht, zeer zeker!
Volwassen reactie van je ook
.
quote:Is gewoon een bewering die ik heb overgenomen van Discovery channel.
Op donderdag 1 januari 2004 18:16 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Stukas gaan in Duikvlucht niet door de geluidsbarriere, en dit te beweren is lachwekkend.
Als je ook maar iets van aerodynamica zou weten zou je inzien dat dit onzin is.
quote:Er zou boven Praag toch een Haunebu hebben gevlogen?
Op dinsdag 30 december 2003 20:47 schreef merlin693 het volgende:http://www.laesieworks.com/ifo/lib/German01.html#top
Dan heb je wel ooggetuigen zou je zeggen.
Leuke foto's.
quote:Het heeft dus wel gevlogen, alleen in dienst van de Amerikanen
The first design to come from the team was the DM-1, which was found in an incomplete state at the end of the war by the Americans. Construction work had started on the DM-1 flying testbed in November 1944. A pure delta with 60° swept leading edges, it was to be used initially as a glider to investigate flight characteristics. Fin and rudder shape mirrored that of the wings, and the pilot was accommodated in a cockpit at the base of the fin.It was originally intended to carry the DM-1 on the back of a Siebel Si 204 to a height of 25,900 ft (7,900 m),), from which it would dive to an anticipated speed of 348 mph (560 km/hr). At a later stage the DM- 1 was to be flown at a speed of 497 mph (800 km/hr) under the power of a rocket motor. At the other end of the speed range, the aerodynamic characteristics of this little single-seat aircraft were such that a landing speed of only 44 mph (70 km/hr) was expected. The Americans shipped the prototype back to the USA for completion and flight testing, and the resulting data were incorporated into the design of the many US delta-wing aircraft which appeared in subsequent years, such as the F-102 and F-104.
quote:Nou is Discovery niet echt betrouwbaar, maar het is best mogelijk dat ze bij transone snelheid, laten we zeggen 0,8< mach <1,0, een snelheidsmeting groter dan mach 1 kregen, het hangt net af van de lokatie van de pitotbuis, dat lijkt me een plausibele verklaring, het is niet mogelijk dat een prop zonder extra voorstuwing sneller dan mach 1 gaat.
Is gewoon een bewering die ik heb overgenomen van Discovery channel.
En reageer even normaal man, 1964 staat er bij je geboortejaar - maar je gedraagt je als een klein kind .
[Dit bericht is gewijzigd door bramiozo2002 op 01-01-2004 18:26]
quote:Nu, daar heb je een geweldige bron, het schaamrood kleurt mijn kaken, wow, sta Ik ff voor lul zeg.
Op donderdag 1 januari 2004 18:19 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Is gewoon een bewering die ik heb overgenomen van Discovery channel.
En reageer even normaal man, 1964 staat er bij je geboortejaar - maar je gedraagt je als een klein kind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |