Ik heb nu al een ruime tijd mijn rijbewijs.
Ik krijg het alleen niet voor elkaar om met piepende banden weg te rijden.
Weet iemand hoe ik dit moet doen?
Danido.
quote:ROFL........
Op vrijdag 26 december 2003 08:37 schreef Omkron het volgende:
Hij heeft een automaat..
quote:Ja dat weet ik wel...
Op vrijdag 26 december 2003 08:29 schreef Danido het volgende:
Hallo allemaal,Ik heb nu al een ruime tijd mijn rijbewijs.
Ik krijg het alleen niet voor elkaar om met piepende banden weg te rijden.
Weet iemand hoe ik dit moet doen?Danido.
en uh doe het niet voor mijn deur graag....
Ga ik straks maar weer ff uitproberen..
Thanks.
beetje naar links of naar rechts sturen, wat toeren maken en dan de koppeling vrij snel laten opkomen en plankgas.
Dat zou het moeten doen, bij mij iedergeval wel en ik doe het met een fiatje seicento
Hou er wel rekening mee dat je door de politie aangehouden kan worden wegens het veroorzaken van geluidsoverlast.
quote:met mijn fiat Stilo MW lukt dat niet meer.. tracking control ofzoiets
Op vrijdag 26 december 2003 09:14 schreef 70four het volgende:
Makkelijkste om te oefenen is een vochtig wegdek...beetje naar links of naar rechts sturen, wat toeren maken en dan de koppeling vrij snel laten opkomen en plankgas.
Dat zou het moeten doen, bij mij iedergeval wel en ik doe het met een fiatje seicento
quote:Wees daar niet zo zeker van..
Op vrijdag 26 december 2003 08:50 schreef Danido het volgende:
.....
En heet is een lease wagen, dus banden hoef ik niet zelf te betalen
.....
voor het weg rijden gas erop, hoeft niet vol uit, wel behoorlijke toeren. Koppeling vlot op laten komen, en eventueel bij gassen, zodat ie lekker lang in de slip blijft.
Bij voorwiel aangedreven auto's kan je de handrem erop laten zitten. Dan krijg je een zogenaamde burnout. Je weet wel van die vette witte rookpluimen onder je auto vandaan.
Dit is trouwens niet aan te raden, na een paar keer zijn je banden dan wel op.
quote:Vrolijk kerstfeest in Urk?
Op vrijdag 26 december 2003 09:27 schreef Roscoo het volgende:
Wouw wat zijn jullie allemaal stoer zeg. Worden julie dar nou ook geil van als je weg rijdt met piepende banden en deden jullie dat ook al met jullie scooters?
een automaat doet niet onder voor een schakelbak qua momentum
quote:zwaardere auto's hebben meest meer pktjes he
Op vrijdag 26 december 2003 09:35 schreef Howlin_Mad het volgende:
Dat het met lichte auto's kan is logisch, er drukt minder massa op je wielen, minder snel weerstand dus je kan sneller wegslippen.
Hoewel het me een keer (per ongeluk) gelukt is met een renault safrane vraag ik me af of net zo makkelijk kan met zware auto's als met lichte auto's. Ik denk dat het meer moeite kost.
quote:de mijne weegt bijna 1300 kg en ik kan het prima op de manier van mn vorige post, gewoon gas geven en dan begint ie te spinnen
Op vrijdag 26 december 2003 09:41 schreef deurbelletje het volgende:[..]
zwaardere auto's hebben meest meer pktjes he
quote:Dat klopt... Maar gemiddeld gesproken hebben duurdere wagens automaten, en op duurdere wagens zit (vaker dan op goedkopere) traction control.
Op vrijdag 26 december 2003 09:34 schreef Vampier het volgende:
Met automaat kan ik zelfs nog met piepende banden wegrijdeneen automaat doet niet onder voor een schakelbak qua momentum
quote:Een kennis van mij had vroeger een dikke caddilac fleetwood met 7.8 literblok en automaat ZONDER tractioncontrol, dat was pas feest!
Op vrijdag 26 december 2003 09:47 schreef QOnline het volgende:[..]
Dat klopt... Maar gemiddeld gesproken hebben duurdere wagens automaten, en op duurdere wagens zit (vaker dan op goedkopere) traction control.
Gas geven en dat slagschip van een paar meter stond achterstevoren!
Trok je btw ook met het grootste gemaakt gsi's en gti's het licht mee uit de ogen terwijl dat ding wel 2500 kilo woog ofzo
quote:Aaargh! Dat zijn echt HEERLIJKE wagens! Enige nadeel is dat dat spul 2:1 loopt bij wijze van spreken
Op vrijdag 26 december 2003 09:52 schreef vosss het volgende:[..]
Een kennis van mij had vroeger een dikke caddilac fleetwood met 7.8 literblok en automaat ZONDER tractioncontrol, dat was pas feest!
Gas geven en dat slagschip van een paar meter stond achterstevoren!
Trok je btw ook met het grootste gemaakt gsi's en gti's het licht mee uit de ogen terwijl dat ding wel 2500 kilo woog ofzo
quote:Je vergeet nog wat : als je veel gas geeft met een licht autootje, wil dat ding nogal snel echt gaan rijden. Bij een zware auto werkt de traagheid in jouw voordeel. Je krijgt de piepende banden als de traagheid van je auto groter is dan de wrijving van je banden op het wegdek. Je hebt wel weer gelijk dat de wrijving hoger is als het gewicht van de auto hoger is.
Op vrijdag 26 december 2003 09:35 schreef Howlin_Mad het volgende:
Dat het met lichte auto's kan is logisch, er drukt minder massa op je wielen, minder snel weerstand dus je kan sneller wegslippen.
Hoewel het me een keer (per ongeluk) gelukt is met een renault safrane vraag ik me af of net zo makkelijk kan met zware auto's als met lichte auto's. Ik denk dat het meer moeite kost.
Ik heb nu een Focus station met 2 liter benzine, dus met die 130 pk is het geen probleem, maar zelfs in mijn eerste Mazda 323 met een 77 pk benzine (minder nog op gas), lukte het ook wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |