abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15712564
Hallo allemaal,

Ik heb nu al een ruime tijd mijn rijbewijs.
Ik krijg het alleen niet voor elkaar om met piepende banden weg te rijden.
Weet iemand hoe ik dit moet doen?

Danido.

pi_15712569
veel gas en dan pas koppeling laten opkomen is een manier
pi_15712575
Hij heeft een automaat..
pi_15712591
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 08:37 schreef Omkron het volgende:
Hij heeft een automaat..
ROFL........
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst
pi_15712593
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 08:29 schreef Danido het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb nu al een ruime tijd mijn rijbewijs.
Ik krijg het alleen niet voor elkaar om met piepende banden weg te rijden.
Weet iemand hoe ik dit moet doen?

Danido.

Ja dat weet ik wel...
genoeg toeren maken en dan je koppeling wat vlotter los laten
En nu maar hopen dat je de banden niet zelf hoeft te betalen......

en uh doe het niet voor mijn deur graag....

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst
pi_15712602
misschien kun je eerst proberen met piepende banden een bocht te nemen
pi_15712604
Haha. Nou, ik heb geen automaat.
En heet is een lease wagen, dus banden hoef ik niet zelf te betalen

Ga ik straks maar weer ff uitproberen..

Thanks.

vrijdag 26 december 2003 @ 09:14:15 #8
37248 BertV
Klei indiaan
pi_15712638
...als 't zelfs met m'n 1.4 Clio kan is het toch niet gaaf
Handgemaakt
  vrijdag 26 december 2003 @ 09:14:54 #9
61091 70four
Mijn dochter Elianne
pi_15712641
Makkelijkste om te oefenen is een vochtig wegdek...

beetje naar links of naar rechts sturen, wat toeren maken en dan de koppeling vrij snel laten opkomen en plankgas.

Dat zou het moeten doen, bij mij iedergeval wel en ik doe het met een fiatje seicento

Trotse papa!!!
pi_15712651
hehe, ik deed dat ook wel eens met m'n Polo 1.4

Hou er wel rekening mee dat je door de politie aangehouden kan worden wegens het veroorzaken van geluidsoverlast.

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_15712655
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 09:14 schreef 70four het volgende:
Makkelijkste om te oefenen is een vochtig wegdek...

beetje naar links of naar rechts sturen, wat toeren maken en dan de koppeling vrij snel laten opkomen en plankgas.

Dat zou het moeten doen, bij mij iedergeval wel en ik doe het met een fiatje seicento

met mijn fiat Stilo MW lukt dat niet meer.. tracking control ofzoiets
Linux is denken in oplossingen. Niet in producten. --== The kernel, the whole kernel and nothing but the kernel, so help me Linus! ==--
pi_15712662
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 08:50 schreef Danido het volgende:
.....
En heet is een lease wagen, dus banden hoef ik niet zelf te betalen
.....
Wees daar niet zo zeker van..
Bij overmatige slijtage moet de gebruiker van de lease auto wel degelijk de banden betalen.
Ligt trouwens wel aan de leasemaatschappij.
Een keertje "vlot" weg rijden is wel te doen, maar doe het daarom niet dagelijks.

voor het weg rijden gas erop, hoeft niet vol uit, wel behoorlijke toeren. Koppeling vlot op laten komen, en eventueel bij gassen, zodat ie lekker lang in de slip blijft.
Bij voorwiel aangedreven auto's kan je de handrem erop laten zitten. Dan krijg je een zogenaamde burnout. Je weet wel van die vette witte rookpluimen onder je auto vandaan.
Dit is trouwens niet aan te raden, na een paar keer zijn je banden dan wel op.

vrijdag 26 december 2003 @ 09:27:29 #13
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_15712666
Wouw wat zijn jullie allemaal stoer zeg. Worden julie dar nou ook geil van als je weg rijdt met piepende banden en deden jullie dat ook al met jullie scooters?
Er gaat niks boven Urk
  vrijdag 26 december 2003 @ 09:33:45 #14
37248 BertV
Klei indiaan
pi_15712681
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 09:27 schreef Roscoo het volgende:
Wouw wat zijn jullie allemaal stoer zeg. Worden julie dar nou ook geil van als je weg rijdt met piepende banden en deden jullie dat ook al met jullie scooters?
Vrolijk kerstfeest in Urk?
1 keer je banden laten piepen voor de lol... de horror...
Handgemaakt
pi_15712682
Met automaat kan ik zelfs nog met piepende banden wegrijden

een automaat doet niet onder voor een schakelbak qua momentum

Free people own guns! Slaves do not!
pi_15712686
Dat het met lichte auto's kan is logisch, er drukt minder massa op je wielen, minder snel weerstand dus je kan sneller wegslippen.
Hoewel het me een keer (per ongeluk) gelukt is met een renault safrane vraag ik me af of net zo makkelijk kan met zware auto's als met lichte auto's. Ik denk dat het meer moeite kost.
If you have a problem and no one else can help, I probably can't either, but I'll try.
pi_15712696
Gewoon een kwestie van stationair in de 1 vooruit rollen en dan in 1 keer vol gas geven.
Moet je wel een auto met wat peekaatjes hebben, anders moet je het idd doen door flink te gassen en de koppeling te laten schieten ja
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 26 december 2003 @ 09:41:25 #18
71826 deurbelletje
tingelingeling..
pi_15712703
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 09:35 schreef Howlin_Mad het volgende:
Dat het met lichte auto's kan is logisch, er drukt minder massa op je wielen, minder snel weerstand dus je kan sneller wegslippen.
Hoewel het me een keer (per ongeluk) gelukt is met een renault safrane vraag ik me af of net zo makkelijk kan met zware auto's als met lichte auto's. Ik denk dat het meer moeite kost.
zwaardere auto's hebben meest meer pktjes he
pi_15712720
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 09:41 schreef deurbelletje het volgende:

[..]

zwaardere auto's hebben meest meer pktjes he

de mijne weegt bijna 1300 kg en ik kan het prima op de manier van mn vorige post, gewoon gas geven en dan begint ie te spinnen
vosss is de naam,
pi_15712722
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 09:34 schreef Vampier het volgende:
Met automaat kan ik zelfs nog met piepende banden wegrijden

een automaat doet niet onder voor een schakelbak qua momentum

Dat klopt... Maar gemiddeld gesproken hebben duurdere wagens automaten, en op duurdere wagens zit (vaker dan op goedkopere) traction control.
pi_15712735
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 09:47 schreef QOnline het volgende:

[..]

Dat klopt... Maar gemiddeld gesproken hebben duurdere wagens automaten, en op duurdere wagens zit (vaker dan op goedkopere) traction control.

Een kennis van mij had vroeger een dikke caddilac fleetwood met 7.8 literblok en automaat ZONDER tractioncontrol, dat was pas feest!

Gas geven en dat slagschip van een paar meter stond achterstevoren!
Trok je btw ook met het grootste gemaakt gsi's en gti's het licht mee uit de ogen terwijl dat ding wel 2500 kilo woog ofzo

vosss is de naam,
pi_15712774
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 09:52 schreef vosss het volgende:

[..]

Een kennis van mij had vroeger een dikke caddilac fleetwood met 7.8 literblok en automaat ZONDER tractioncontrol, dat was pas feest!

Gas geven en dat slagschip van een paar meter stond achterstevoren!
Trok je btw ook met het grootste gemaakt gsi's en gti's het licht mee uit de ogen terwijl dat ding wel 2500 kilo woog ofzo

Aaargh! Dat zijn echt HEERLIJKE wagens! Enige nadeel is dat dat spul 2:1 loopt bij wijze van spreken
pi_15712862
Hahahaha!Heb je een verlengslang nodig die dan continu aan de slang van het tankstation vast zit!En de tankstation eigenaar kan dan na korte tijd stil gaan leven......
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
  vrijdag 26 december 2003 @ 10:32:04 #24
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_15712907
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 09:35 schreef Howlin_Mad het volgende:
Je vergeet nog wat : als je veel gas geeft met een licht autootje, wil dat ding nogal snel echt gaan rijden. Bij een zware auto werkt de traagheid in jouw voordeel. Je krijgt de piepende banden als de traagheid van je auto groter is dan de wrijving van je banden op het wegdek. Je hebt wel weer gelijk dat de wrijving hoger is als het gewicht van de auto hoger is.

Ik heb nu een Focus station met 2 liter benzine, dus met die 130 pk is het geen probleem, maar zelfs in mijn eerste Mazda 323 met een 77 pk benzine (minder nog op gas), lukte het ook wel.

Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_15712936
als je voorwiel aandrijving hebt gewoon je handrem aangetrokken houden en pas loslaten als de buurt blauw is van de rook
als je achterwiel aandrijving hebt gewoon met je bumper tegen een muur aan gaan staan en gas geven , als de buurt dan blauw is van de rook ff in ze achteruit en dan rustig wegrijden:)
pies on joe toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')