quote:Ik voel er ook niets voor. Dat is toch natuurlijk? Ik heb geen band met ze. Als ik het kon zou ik het terugdraaien. Maar nu het gebeurd is voel ik geen medelijden ofzo. Het gaat aan me voorbij en dat is het.
Op zaterdag 27 december 2003 18:40 schreef toska het volgende:[..]
Ik zat een heel stukje te tikken , maar laat maar U is het niet waard
quote:Ik kan dat niet snappen hoor , geen medelijden met 20,000 doden , geen medelijden met zoveel mensen die nu totaal ontreddert achterblijven???
Op zaterdag 27 december 2003 18:48 schreef Disorder het volgende:[..]
Ik voel er ook niets voor. Dat is toch natuurlijk? Ik heb geen band met ze. Als ik het kon zou ik het terugdraaien. Maar nu het gebeurd is voel ik geen medelijden ofzo. Het gaat aan me voorbij en dat is het.
Niets?
quote:Jij bent dan ook geen Sjiit. Zal wel een eer/trots verhaal zijn, iets waar wij westerlingen anders over denken.
Op zaterdag 27 december 2003 18:49 schreef zoalshetis het volgende:
...
quote:Nauwelijks. Ik vind het wel erg, maar nadat het nieuws op tv voorbij is geweest houdt dat 'medelijden' op.
Op zaterdag 27 december 2003 18:50 schreef toska het volgende:[..]
Ik kan dat niet snappen hoor , geen medelijden met 20,000 doden , geen medelijden met zoveel mensen die nu totaal ontreddert achterblijven???
Niets?
quote:Tja , dat kan natuurlijk ook nog
Op zaterdag 27 december 2003 18:51 schreef Disorder het volgende:[..]
Nauwelijks. Ik vind het wel erg, maar nadat het nieuws op tv voorbij is geweest houdt dat 'medelijden' op.
quote:Dat is 10 keer de WTC ramp...... zoniet uiteindelijk 15 keer de WTC ramp.... okok, tis een natuurramp, maar toch......
Op zondag 28 december 2003 02:06 schreef robh het volgende:
20.000 doden. Kan iemand het zich voorstellen?
quote:China, 1976, 242.000 doden..
Op zondag 28 december 2003 02:08 schreef Vassili_Z het volgende:
Dat is 10 keer de WTC ramp...... zoniet uiteindelijk 15 keer de WTC ramp.... okok, tis een natuurramp, maar toch......
Net als die berichten soms uit China: overstroming, zoveel duizend door, gasexplose, zoveel honderden...... tis allemaal een ver van je bed show. Hoe verder weg hoe niet-boeiender
Onwerkelijk.
Geen woorden voor.
quote:En dan deze vergelijking :
Op zondag 28 december 2003 02:08 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Dat is 10 keer de WTC ramp...... zoniet uiteindelijk 15 keer de WTC ramp.... okok, tis een natuurramp, maar toch......
Net als die berichten soms uit China: overstroming, zoveel duizend door, gasexplose, zoveel honderden...... tis allemaal een ver van je bed show. Hoe verder weg hoe niet-boeiender
oftewel --> 1 op de 4 is dood
quote:Tel daarbij op het gebrek aan water, elektriek, gas, transport, voeidsel en verzorging en de cijfers schieten tzt nog een heel eind omhoog
Op zondag 28 december 2003 02:12 schreef Strijder het volgende:En dan deze vergelijking :
volgens het journaal had Bam 80.000 inwoners
daarvan zijn er nu 20.000 doodoftewel --> 1 op de 4 is dood
quote:Idd, te erg gewoon. Als de natuur van zich laat horen is er gewoon geen stoppen meer aan!
Op zondag 28 december 2003 02:11 schreef robh het volgende:[..]
China, 1976, 242.000 doden..
Onwerkelijk.
Geen woorden voor.
quote:lame hoor
Op zaterdag 27 december 2003 10:57 schreef Basp1 het volgende:
Moet iran nu echt opeens hypocriet ook de hulp van israel goedkeuren, alleen maar omdat er een aardbeving geweest is. In andere gevallen vinden we het weer heel normaal dat zonder goedkeur van de VN een kerncentrale door israel in iran word plat gegooid. Afgelopen augustus heeft israel nog iran bedreigd dat ze de laatst gebouwde kerncentrale wouden plat gooien.
ik zat nog te denken toen ik in Oostenrijk het nieuws hoorde en op de radio kwam dat ze ook spullen en mensen zouden sturen... ik hoopte toen dus al dat Israël (dat echt erg goede reddingsteams heeft!!!) ook hulp zou sturen en dat dat gebaar van goodwill (richting een natie die nota bene Israël het liefst vernietigd zou zien!!!) opgepikt zou worden, maar wat gebeurt er..... het wordt geweigerd. het leven van die mensen gaat toch boven de politieke en godsdienstige idealen van de regering of zie ik dat verkeerd??? het is erg kinderachtig om de hulp te weigeren en ook weer typisch voor de verhoudingen:
Israël biedt hulp aan maar wordt in het gezicht gespuwd.
quote:WHAHAHAHA get real man
Of er niet genoeg hulpverleners zijn, dat kunnen wij vanuit onze luie stoel nooit constateren. Wanneer je met teveel mensne op een kluitje zit te werken werkt het ook niet meer goed.
maar ow wee als de bewoners daar zouden zien dat joden iets goeds zouden kunnen bijdragen en dat het ook gewoon mensen zijn die anderen willen helpen, en geen monsters zoals de (nazi)moslim propaganda hen wil laten geloven.......
quote:
De relatie turkije griekenland is niet zo problematisch als israel en de meeste moslim landen.
quote:Ik ben benieuwd of jij de penis van Arafat vastpakt als hij je die aanreikt wanneer je in de put zit.
Op zondag 28 december 2003 15:23 schreef BAZZA het volgende:
Zouden de Iraniers die sterven omdat er geen hulp kwam uit een zeker land nu ook als martelaren de rest van hun eeuwige leven tussen de maagdjes mogen doorbrengen? ze zijn immers gestorven voor hun eer.
quote:Ja, om hem er vervolgens af te scheuren en hem in zijn schuimbekkende besmette snavel te rammen.
Op zondag 28 december 2003 15:31 schreef elcastel het volgende:[..]
Ik ben benieuwd of jij de penis van Arafat vastpakt als hij je die aanreikt wanneer je in de put zit.
quote:mooi zo dan weet je waarom Sharon die hand in zijn hol kan steken.
Op zondag 28 december 2003 15:33 schreef BAZZA het volgende:[..]
Ja, om hem er vervolgens af te scheuren en hem in zijn schuimbekkende besmette snavel te rammen.
quote:Dan weet je nu ook waarom Iran de hulp van Israël weigert.
Op zondag 28 december 2003 15:33 schreef BAZZA het volgende:
Ja, om hem er vervolgens af te scheuren en hem in zijn schuimbekkende besmette snavel te rammen.
quote:Ik betwijfel of Sharon zelf mensen zou gaan redden.
Op zondag 28 december 2003 15:35 schreef Chadi het volgende:mooi zo dan weet je waarom Sharon die hand in zijn hol kan steken.
quote:Dat komt omdat ze achterlijk zijn
Op zondag 28 december 2003 15:35 schreef elcastel het volgende:
Dan weet je nu ook waarom Iran de hulp van Israël weigert.
quote:Wat dat betreft kunnen jullie de hand schudden
Op zondag 28 december 2003 15:38 schreef BAZZA het volgende:
Dat komt omdat ze achterlijk zijn
quote:Leek me het beste vergelijk met jouw non-opmerking.
Ik betwijfel trouwens of dat tentakel van Arafat groot genoeg is om een mens te redden, waarom begon je eigenlijk over zijn tentakel?
een intresse van je?
quote:Daar heb ik geen twijfels over. Hij zal nooit een mens redden.
Op zondag 28 december 2003 15:37 schreef BAZZA het volgende:[..]
Ik betwijfel of Sharon zelf mensen zou gaan redden.
quote:Neehoor
Op zondag 28 december 2003 15:39 schreef elcastel het volgende:
Wat dat betreft kunnen jullie de hand schudden
quote:Het is werkelijk een prachtig gevonden vergelijking.
Leek me het beste vergelijk met jouw non-opmerking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |