quote:A3
Op vrijdag 26 december 2003 13:53 schreef ThaFreak het volgende:
A31 richting oberhausen, rustig recht en geen snelheids limiet....
bijnaam oberhausen straight.......
Autoweek test er niet voor niets veel sportwagen daar!
quote:ik bedoelde dus daadwerkelijk de A31....
Op vrijdag 26 december 2003 13:55 schreef Herkauwer het volgende:[..]
A3
dus, maar er is wel een stuk voor Oberhausen waar je maar 100? mag 's avonds vanwege geluidsoverlast en als je daar gepakt wordt mag je ook flink lappen
quote:Friese politiemensen zijn lief. Ze flitsen altijd op de zelfde plekken.
Op vrijdag 26 december 2003 13:55 schreef GizartFRL het volgende:
Zolang er in Friesland wegen zijn waar nie top geflitst word, kan ik hie rgerust een paar keer de 200 aantikken.
Heb er toch maar 2 km voor nodig ofzo.
quote:ok, ik dacht dat je een type fout had gemaakt, de A31 schijnt nog beter te zijn ja
Op vrijdag 26 december 2003 13:59 schreef ThaFreak het volgende:[..]
ik bedoelde dus daadwerkelijk de A31....
krijg je ervan als je zelf in enschede woont....waar de A31 erg dichtbij is...
maar de a3 is hetzelfde concept idd maar dan vanuit arnhem
quote:Hoe kom je daarbij, is dit een clausule in je verzekering?
Op vrijdag 26 december 2003 11:56 schreef Mirion het volgende:
Duitse autobahn is grote stukken zonder snelheidsbeperking, daar kun je ook rustig 200+ gaan rijden zonder gezeik van de jutten, als je however een ongeluk bouwt boven de 130 is de schade allemaal voor je eigen rekening.
quote:Wat ik er van heb begrepen is dat als er geen maximumsnelheid geld, er altijd wel een adviessnelheid van 130 geld. En dat als je een ongeluk veroorzaakt (met 130+) je dient aan te tonen dat het ook had kunnen gebeuren bij 130 en anders ben je (sowieso) aansprakelijk.
Op vrijdag 26 december 2003 14:05 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Hoe kom je daarbij, is dit een clausule in je verzekering?
Ik woon tegenwoordig weer 50/50 in D maar heb hier nog nooit van gehoord.
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 14:00 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Friese politiemensen zijn lief. Ze flitsen altijd op de zelfde plekken.
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 14:09 schreef GizartFRL het volgende:Friese politiemensen zijn lief. Ze flitsen altijd op de zelfde plekken.
![]()
![]()
quote:Klopt, advies reissnelheid, maar als je een ongeluk bouwt bij hogere snelheid, dan ben je nog steeds verzekerd, ook al word je aansprakelijk gesteld.
Op vrijdag 26 december 2003 14:08 schreef Herkauwer het volgende:[..]
Wat ik er van heb begrepen is dat als er geen maximumsnelheid geld, er altijd wel een adviessnelheid van 130 geld. En dat als je een ongeluk veroorzaakt (met 130+) je dient aan te tonen dat het ook had kunnen gebeuren bij 130 en anders ben je (sowieso) aansprakelijk.
quote:waren in de Toskane, reden op een bergweg 30-40 terwijl je daar 20 mocht, werden ingehaald door een jeep van de Karabinairi, luid tuutterend, wat wij wel niet dachten, zo langzaam te rijden aldaar.
Op vrijdag 26 december 2003 14:12 schreef Metro2005 het volgende:
in italie kan je ook flink doorgassen. als je daar met het verkeer meerijdt zit je snel op 160 - 170 km per uur
(mag alleen niet, mag max 130 daar)
quote:Italie kan je idd flink doorgassen, maar de mensen kunnen daar niet rijden, hebben nog nooit van een richtingaanwijzer gehoord, gaan bumprekleven enz. enz.(wij gaan via Italie op vakantie, en mijn vader rijd dan, en ik verbaas me weer hoe de mensen daar wel rijden
Op vrijdag 26 december 2003 14:12 schreef Metro2005 het volgende:
in italie kan je ook flink doorgassen. als je daar met het verkeer meerijdt zit je snel op 160 - 170 km per uur
(mag alleen niet, mag max 130 daar)
quote:In Italië overdrijven ze het een beetje hoor. Dat op de snelweg door rijden is geen probleem, maar ze knallen daar met gemak met 100 een dorp in. Wordt ook doodnormaal gevonden
Op vrijdag 26 december 2003 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
waren in de Toskane, reden op een bergweg 30-40 terwijl je daar 20 mocht, werden ingehaald door een jeep van de Karabinairi, luid tuutterend, wat wij wel niet dachten, zo langzaam te rijden aldaar.
quote:Ja maar er wordt altijd geknipperd met het grootlicht of met knipperlicht naar links. Gewoon ff aan de kant gaan en er is niets aan de hand. Ik vind het trouwens fijner om op de Italiaanse snelweg te rijden dan hier.
Op vrijdag 26 december 2003 14:45 schreef yup het volgende:[..]
Italie kan je idd flink doorgassen, maar de mensen kunnen daar niet rijden, hebben nog nooit van een richtingaanwijzer gehoord, gaan bumprekleven enz. enz.(wij gaan via Italie op vakantie, en mijn vader rijd dan, en ik verbaas me weer hoe de mensen daar wel rijden
).
quote:Hoe harder je mag, hoe beter. Alleen in Italie is het iets te
Op vrijdag 26 december 2003 14:49 schreef Herkauwer het volgende:[..]
Ja maar er wordt altijd geknipperd met het grootlicht of met knipperlicht naar links. Gewoon ff aan de kant gaan en er is niets aan de hand. Ik vind het trouwens fijner om op de Italiaanse snelweg te rijden dan hier.
quote:En dan heerlijk binnen die twee minuten op een boom knappen. Heeft toch helemaal geen nut om zo hard te rijden jongen..
Op vrijdag 26 december 2003 13:55 schreef GizartFRL het volgende:
Zolang er in Friesland wegen zijn waar nie top geflitst word, kan ik hie rgerust een paar keer de 200 aantikken.
Heb er toch maar 2 km voor nodig ofzo.
quote:Duitsland is zeker nog beter, maar je moet gewoon wat meer op achteropkomend verkeer letten
Op vrijdag 26 december 2003 14:50 schreef yup het volgende:[..]
Hoe harder je mag, hoe beter. Alleen in Italie is het iets te
, mijn vader zegt dat Duitsland hem beter bevalt.
quote:Geen nut nee, maar soms is het best wel goed om te doen waar bepaalde auto's voor gemaakt zijn.
Op vrijdag 26 december 2003 14:50 schreef del-larsson het volgende:[..]
En dan heerlijk binnen die twee minuten op een boom knappen. Heeft toch helemaal geen nut om zo hard te rijden jongen..
quote:Welke auto is daar wel voor bedoeld dan?
Op vrijdag 26 december 2003 14:53 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Geen nut nee, maar soms is het best wel goed om te doen waar bepaalde auto's voor gemaakt zijn.
( en daar bedoel ik niet mee om op bomen te rossen)
quote:Fiat Multipla
Op vrijdag 26 december 2003 14:57 schreef Herkauwer het volgende:[..]
Welke auto is daar wel voor bedoeld dan?
quote:Die is ontzettend lelijk, maar rijd wel erg fijn
Op vrijdag 26 december 2003 14:59 schreef yup het volgende:[..]
Fiat Multipla
Nee, ik heb er geen, ik heb voor een autoverhuurbedrijf gewerkt
quote:jaja Nederlanders zijn ook heel geliefd op de Autobahn,
Op vrijdag 26 december 2003 14:52 schreef Herkauwer het volgende:[..]
Duitsland is zeker nog beter, maar je moet gewoon wat meer op achteropkomend verkeer letten
Het enige probleem in Duitsland is dat er teveel asociale NL'ers rijden die het een ander niet gunnen om harder te rijden. En om nog niet over Suzuki Alto's te beginnen, met 91 een vrachtwagen inhalen ver van te voren................
quote:In NL ook, men dient in te voegen met een snelheid waarbij je de rest van het verkeer niet hindert. Dat wil dus zeggen dat je niet haaks links moet met 70 zodra de invoegstrook begint
Op vrijdag 26 december 2003 15:10 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
jaja Nederlanders zijn ook heel geliefd op de Autobahn,
Gele nummerborden staan voor blind, asociaal, slecht rijden, te langzaam rijden en niet kunnen optrekken.
quote:Verbaasd me niets. De gemiddelde Nederlander is hypocriet, rijdt steevast op de linkerbaan, hevig kankerend op alles dat harder gaat als 120 (behalve als hij in Duitsland is, want daar is het wel veilig
Op vrijdag 26 december 2003 15:10 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
jaja Nederlanders zijn ook heel geliefd op de Autobahn,
Gele nummerborden staan voor blind, asociaal, slecht rijden, te langzaam rijden en niet kunnen optrekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |