abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15708874
Dat valt toch best wel vies tegen..
Dit is het eerste jaar dat ik alleen ben omdat mijn vader en moeder er helaas niet meer zijn !!
Nu zit ik met kerst alleen ook zonder vriendin
En bij vrienden klop je ook niet zo snel aan omdat ze bij hun (schoon)ouder zitten of met hun gezinnetje ergens ander gezellig samen zijn.

Gezellig kerst, als je het met je meest betekenisvolle mensen kunt vieren)als je die hebt tenminste...

Sorry voor mijn negatieve inslag!
Modjes zet het niet op het klaagforum forum A.U.B. want dit past echt beter in R.&.P. Want ik ben nog steeds single, al 28 jaar

Ik heb net, sinds vorige week, in 1,5 jaar tijd mijn beide ouders verloren, en voel met toch wel enigzins aleen met kerst.

Merry Christmas to al the Fok! people, anyway !!

Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
pi_15708949
damn... ik wens je veel sterkte in de deze koude dagen waar je je familie het meest zal missen.
pi_15708955
Ik ken het, maar........vond het wel best vandaag, weinig gedaan . Lekker gegeten (niks byzonders),geen gezeik aan me kop gehad! Gewoon lekker gedaan waar ik zelf zin in had!!!
pi_15708997
Oke dat van je ouders dat is inderdaad zwaar klote, helaas is ook een van mijn ouders er ook niet meer ,en dan is het toch extra rot met deze dagen..........veel sterkte in ieder geval.....
pi_15709003
Naar dat je je zo enzaam voelt met kerst. Ik wens je het allerbeste toe: dat er betere tijden aan mogen breken.
pi_15709009
Sterkte, de decembermaand is toch al moeilijk als er kort geleden een dierbare is overleden, alleen zitten maakt het alleen maar kutter natuurlijk. Het is nu misschien wat laat, maar mocht je volgend jaar weer zien aankomen dat je alleen zult zitten, probeer dan te regelen dat je kunt werken (200% ) of ergens mee kunt helpen als vrijwilliger bij kerstactiviteiten voor bejaarden of daklozen. Als je ergens bezig bent met een paar gezellige mensen gaan de dagen veel sneller en aangenamer voorbij.
Kut blijft het hoor, als je korte tijd geleden je beide ouders verloren hebt. Sterkte!
pi_15709013
Het gevoel dat jij beschijft dat had ik vanmiddag ook toen ik opstond.
Maar rond etenstijd kwam toch wel sterk het besef naar boven dat ik er vandaag wel verder helemaal aleen voor stond

[Dit bericht is gewijzigd door drdolittle op 26-12-2003 00:54]

Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
  vrijdag 26 december 2003 @ 00:54:10 #8
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_15709042
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 00:48 schreef drdolittle het volgende:
Ik heb net, sinds vorige week, in 1,5 jaar tijd mijn beide ouders verloren, en voel met toch wel enigzins aleen met kerst.
Ja, dat kan ik me dan wel voorstellen zeg. Het aardige is: het lijkt me heel gezond dat je je daardoor nogal alleen voelt met kerst. Knap dat je niet op de vlucht geslagen bent, maar gewoon vóelt.
quote:
And the same to you! En volgend jaar een betere kerst!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_15709118
quote:
Dit is het eerste jaar dat ik alleen ben omdat mijn vader en moeder er helaas niet meer zijn !!
Nu zit ik met kerst alleen ook zonder vriendin
En bij vrienden klop je ook niet zo snel aan omdat ze bij hun (schoon)ouder zitten of met hun gezinnetje ergens ander gezellig samen zijn.

Gezellig kerst, als je het met je meest betekenisvolle mensen kunt vieren)als je die hebt tenminste...

Sorry voor mijn negatieve inslag!
Modjes zet het niet op het klaagforum forum A.U.B. want dit past echt beter in R.&.P. Want ik ben nog steeds single, al 28 jaar

Lijkt me heel erg..... mijn relatie is net uitgegaan, maar ik kan gelukkig bij mijn heel lieve ouders terecht. Ik had het erg rot gevonden als ik nu alleen had gezeten..... maar zoals al gezegd, probeer volgend jaar al vroeg in het jaar iets te regelen of ga nuttige dingen doen.....

Veel sterkte de komende dagen, en wie weet........

vrijdag 26 december 2003 @ 01:04:03 #10
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_15709303
Als ik een goede vriend of vriendin had die kerst helemaal alleen zou vieren zou ik hem/haar uitnodigen om de kerst bij mij thuis door te brengen.

ik vind het dan ook rot om te horen dat jij helemaal alleen bent tijdens de kerst. Niettemin kan je er het beste van maken door jezelf bezig te houden met leuke hobby dingen bijv internet/chat etc..

Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:17:29 #11
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_15709646
quote:
of ergens mee kunt helpen als vrijwilliger bij kerstactiviteiten voor bejaarden of daklozen.
volgens mij is dat echt cool om te doen, kijk eens of dat tot de mogelijkheden behoort (en trouwens ook of je dat zelf wel zou willen). En verder: marry xmas, alle ellende is maar tijdelijk
Vampire Romance O+
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:20:17 #12
30924 modestus
forward hoort wat...
pi_15709717
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 00:56 schreef MarkPeterse het volgende:
Lijkt me heel erg..... mijn relatie is net uitgegaan, maar ik kan gelukkig bij mijn heel lieve ouders terecht. Ik had het erg rot gevonden als ik nu alleen had gezeten.....
same here...
Na die skitter sterrenag verskyn die helder son, met al sy kleur en prag laat die dag maar kom.
pi_15709777
Heel veel sterkte!
pi_15709808
Heb gelukkig allebei m'n ouders nog alleen is het probleem dat er helemaal niks meer tussen hun is. Ik heb dus ook het gevoel dat dit het laatste jaar kerst met elkaar samen is
X
X
X
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:27:13 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15709879
hey ts had je me ff moeten bellen, wij hadden nog wel een plaatsje vrij hoor.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:30:28 #16
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_15709963
Das niet zo leuk allemaal!

Vrienden hadden dit niet door ? Ik nodig als het moet Jan en alleman uit hoor

Succes nog !

Wallahjeweettog
pi_15709991
Sterkte joh.
Handtekening
  vrijdag 26 december 2003 @ 01:54:30 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_15710524
Ik zit in precies dezelfde situatie. Weet hoe je je voelt.
Saaie dag was het vandaag.

Gelukkig is het overmorgen weer voorbij.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 26 december 2003 @ 02:18:47 #19
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_15710980
Your not the only one...

Kerst is altijd moeilijke periode omdat je dan extra geconfronteerd wordt met je familie/vrienden situatie.

Mijn vrienden zitten allemaal bij hun vriendinnen en I got nowhere to go.

Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_15712552
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 02:18 schreef GODFLESH het volgende:
Your not the only one...

Kerst is altijd moeilijke periode omdat je dan extra geconfronteerd wordt met je familie/vrienden situatie.

Mijn vrienden zitten allemaal bij hun vriendinnen en I got nowhere to go.

Je Vrienden? hmmm
Vreemd als ze weten dat jij alleen zit....waarom nodigen ze je dan niet uit?
Er komt vandaag een vriend bij ons...die de kerstdagen alleen zou zitten...en dat laat ik niet gebeuren...daar zijn we vrienden voor.
  vrijdag 26 december 2003 @ 11:56:56 #21
61089 Free-Spirit
de mening niet voor het denken
pi_15714004
Ik ben normaal iemand die al maanden van te voren blij is dat de kerst er aan komt. Al die lichtjes en versieringen geven mij een soort sprookjesgevoel vooral als we toevallig een witte kerst hebben. Zelfs in de jaren dat ik het alleen moest vieren was dat voor mij grotendeels een leuke tijd. Ik huurde gewoon een aantal videobanden en verdronk in alle kerstverhalen en lekkere hapjes.

De afgelopen twee maanden is er te veel gebeurd om er van te genieten.
Nu heb ik mezelf er afgelopen nacht toch nog toe gezet om mijn huis te versieren. Behalve voor de kerstdagen staat dat van de week wel zo gezellig op mijn verjaardag en met oud en nieuw. Ik hoop dat er dan wel een reden is om te genieten.

Maar voor nu roept binnenin een klein stemmetje god laat mijn broer aub snel en ongedeerd boven waterkomen en laat alles goed gaan met mijn hond. Dan pak ik daarna wel weer een voor een alle andere problemen aan, zodat ik volgend jaar met kerst er weer echt van kan genieten.

Toegegeven: kerst is erg eenzaam dit jaar zonder iemand om het mee te delen en vrienden schijn je het hele jaar te hebben behalve met de feestdagen, want dat zijn dagen voor de familie.

Ik wens iedereen toch nog een gezellig kerstfeest en een fantastische jaarwisseling en voor de mensen die het net als ik dit jaar wat moeilijker hebben hoop ik dat er snel betere tijden komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Free-Spirit op 26-12-2003 14:46]

Als ik blaf stem ik nog niet in..
  vrijdag 26 december 2003 @ 12:15:49 #22
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_15714342
Ik ken het gevoel .....

Ik zelf ben naar Nederland gekomen in 1987, alleen dus, daarvoor woonde ik met mijn vader in Johannesburg voor 4 jaar en daarvoor met mijn moeder in Kaapstad voor 14 jaar.

In 1996 werd mijn vader vermoord in zijn huis tijdens een roofoverval. Mijn moeder woont nog steeds in Kaapstad (damn, ... 29 graden met kerst ).

Ik ben weer een jaar single en mijn zoontje van 9 is dit jaar met zijn moeder mee naar vrienden in Zeeland. Ik werd wel uitgenodigd door vrienden om kerst bij hun te vieren, ... maar dit jaar heb ik niet eens het kerst gevoel, ik heb er zelf voor gekozen om thuis te blijven. Ik heb mijn boom ook in de kast laten staan, geen zin om voor mezelf een boom op te zetten.

Ik heb gisterenavond mijn moeder een belletje gegeven om even lekker bij te kletsen, .... verder een rustige dag thuis gehad, .... broodje (zelfgemaakte) hamburger als lunch en twee dvd's gekeken.

Vandaag even verder gaan met spulletjes inpakken (ga binnenkort verhuizen), een beetje internetten en buiten even een paar plaatjes schieten, .... morgen is het weer zaterdag, ... en dan nog maar een paar dagen en zitten we in 2004, met alle feestdagen achter de rug.

Toch een fijne kerst aan alle andere vrijgezellen en mensen die 'alleen' zijn met de kerst, ... ja, .. ook aan al de mensen die niet alleen zijn!!

Merry Christmas!

www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
pi_15715808
volgend jaar met kerst een fok(R&P) meeting, voor alle eenzame fok(st)ers ?
jah, het is wat!
  vrijdag 26 december 2003 @ 13:43:07 #24
61089 Free-Spirit
de mening niet voor het denken
pi_15716558
quote:
Ik heb gelukkig allebei mijn ouders nog. Dat zijn toch meestal de mensen die altijd van je houden en blijven steunen. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je het moeilijk hebt vooral tijdens de feestdagen zonder hun. Heel veel sterkte!!! Hopenlijk heb je volgend jaar wel iemand om de feestdagen mee te delen.
Als ik blaf stem ik nog niet in..
  vrijdag 26 december 2003 @ 13:44:52 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_15716595
Gaan stappen. Denk dat er wel wat open is vanavond.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')