Gezellig kerst, als je het met je meest betekenisvolle mensen kunt vieren)als je die hebt tenminste...
Sorry voor mijn negatieve inslag!
Modjes zet het niet op het klaagforum forum A.U.B. want dit past echt beter in R.&.P. Want ik ben nog steeds single, al 28 jaar
Ik heb net, sinds vorige week, in 1,5 jaar tijd mijn beide ouders verloren, en voel met toch wel enigzins aleen met kerst.
Merry Christmas to al the Fok! people, anyway !!
[Dit bericht is gewijzigd door drdolittle op 26-12-2003 00:54]
quote:Ja, dat kan ik me dan wel voorstellen zeg. Het aardige is: het lijkt me heel gezond dat je je daardoor nogal alleen voelt met kerst. Knap dat je niet op de vlucht geslagen bent, maar gewoon vóelt.
Op vrijdag 26 december 2003 00:48 schreef drdolittle het volgende:
Ik heb net, sinds vorige week, in 1,5 jaar tijd mijn beide ouders verloren, en voel met toch wel enigzins aleen met kerst.
quote:And the same to you! En volgend jaar een betere kerst!
quote:Lijkt me heel erg..... mijn relatie is net uitgegaan, maar ik kan gelukkig bij mijn heel lieve ouders terecht. Ik had het erg rot gevonden als ik nu alleen had gezeten..... maar zoals al gezegd, probeer volgend jaar al vroeg in het jaar iets te regelen of ga nuttige dingen doen.....
Dat valt toch best wel vies tegen..
Dit is het eerste jaar dat ik alleen ben omdat mijn vader en moeder er helaas niet meer zijn !!
Nu zit ik met kerst alleen ook zonder vriendin
En bij vrienden klop je ook niet zo snel aan omdat ze bij hun (schoon)ouder zitten of met hun gezinnetje ergens ander gezellig samen zijn.Gezellig kerst, als je het met je meest betekenisvolle mensen kunt vieren)als je die hebt tenminste...
Sorry voor mijn negatieve inslag!
Modjes zet het niet op het klaagforum forum A.U.B. want dit past echt beter in R.&.P. Want ik ben nog steeds single, al 28 jaarIk heb net, sinds vorige week, in 1,5 jaar tijd mijn beide ouders verloren, en voel met toch wel enigzins aleen met kerst.
Veel sterkte de komende dagen, en wie weet........
ik vind het dan ook rot om te horen dat jij helemaal alleen bent tijdens de kerst. Niettemin kan je er het beste van maken door jezelf bezig te houden met leuke hobby dingen bijv internet/chat etc..
quote:
of ergens mee kunt helpen als vrijwilliger bij kerstactiviteiten voor bejaarden of daklozen.
quote:same here...
Op vrijdag 26 december 2003 00:56 schreef MarkPeterse het volgende:
Lijkt me heel erg..... mijn relatie is net uitgegaan, maar ik kan gelukkig bij mijn heel lieve ouders terecht. Ik had het erg rot gevonden als ik nu alleen had gezeten.....
Vrienden hadden dit niet door ? Ik nodig als het moet Jan en alleman uit hoor
Succes nog !
Gelukkig is het overmorgen weer voorbij.
Kerst is altijd moeilijke periode omdat je dan extra geconfronteerd wordt met je familie/vrienden situatie.
Mijn vrienden zitten allemaal bij hun vriendinnen en I got nowhere to go.
quote:Je Vrienden? hmmm
Op vrijdag 26 december 2003 02:18 schreef GODFLESH het volgende:
Your not the only one...Kerst is altijd moeilijke periode omdat je dan extra geconfronteerd wordt met je familie/vrienden situatie.
Mijn vrienden zitten allemaal bij hun vriendinnen en I got nowhere to go.
De afgelopen twee maanden is er te veel gebeurd om er van te genieten.
Nu heb ik mezelf er afgelopen nacht toch nog toe gezet om mijn huis te versieren. Behalve voor de kerstdagen staat dat van de week wel zo gezellig op mijn verjaardag en met oud en nieuw. Ik hoop dat er dan wel een reden is om te genieten.
Maar voor nu roept binnenin een klein stemmetje god laat mijn broer aub snel en ongedeerd boven waterkomen en laat alles goed gaan met mijn hond. Dan pak ik daarna wel weer een voor een alle andere problemen aan, zodat ik volgend jaar met kerst er weer echt van kan genieten.
Toegegeven: kerst is erg eenzaam dit jaar zonder iemand om het mee te delen en vrienden schijn je het hele jaar te hebben behalve met de feestdagen, want dat zijn dagen voor de familie.
Ik wens iedereen toch nog een gezellig kerstfeest en een fantastische jaarwisseling en voor de mensen die het net als ik dit jaar wat moeilijker hebben hoop ik dat er snel betere tijden komen.
[Dit bericht is gewijzigd door Free-Spirit op 26-12-2003 14:46]
Ik zelf ben naar Nederland gekomen in 1987, alleen dus, daarvoor woonde ik met mijn vader in Johannesburg voor 4 jaar en daarvoor met mijn moeder in Kaapstad voor 14 jaar.
In 1996 werd mijn vader vermoord in zijn huis tijdens een roofoverval. Mijn moeder woont nog steeds in Kaapstad (damn, ... 29 graden met kerst ).
Ik ben weer een jaar single en mijn zoontje van 9 is dit jaar met zijn moeder mee naar vrienden in Zeeland. Ik werd wel uitgenodigd door vrienden om kerst bij hun te vieren, ... maar dit jaar heb ik niet eens het kerst gevoel, ik heb er zelf voor gekozen om thuis te blijven. Ik heb mijn boom ook in de kast laten staan, geen zin om voor mezelf een boom op te zetten.
Ik heb gisterenavond mijn moeder een belletje gegeven om even lekker bij te kletsen, .... verder een rustige dag thuis gehad, .... broodje (zelfgemaakte) hamburger als lunch en twee dvd's gekeken.
Vandaag even verder gaan met spulletjes inpakken (ga binnenkort verhuizen), een beetje internetten en buiten even een paar plaatjes schieten, .... morgen is het weer zaterdag, ... en dan nog maar een paar dagen en zitten we in 2004, met alle feestdagen achter de rug.
Toch een fijne kerst aan alle andere vrijgezellen en mensen die 'alleen' zijn met de kerst, ... ja, .. ook aan al de mensen die niet alleen zijn!!
Merry Christmas!
quote:Ik heb gelukkig allebei mijn ouders nog. Dat zijn toch meestal de mensen die altijd van je houden en blijven steunen. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je het moeilijk hebt vooral tijdens de feestdagen zonder hun. Heel veel sterkte!!! Hopenlijk heb je volgend jaar wel iemand om de feestdagen mee te delen.
Dat valt toch best wel vies tegen..
Dit is het eerste jaar dat ik alleen ben omdat mijn vader en moeder er helaas niet meer zijn !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |