quote:Doe Daggla er ook maar bij..
Op zaterdag 27 december 2003 18:41 schreef StefanFM het volgende:
Tain, Ruffryder NL en Varuna heb ik toegevoegd
quote:wat is er verbeterd aan de xbox versie wat niet in de pc versie zit?
Op zaterdag 27 december 2003 18:32 schreef Nkjez het volgende:[..]
geen verschil in extra missies ofzo
maar wel op grafisch --> beter voor Xbox
Zeg, wanneer komt GTA Vice City uit op The Uberconsole? Ik las eens november, maar......of ben ik zo gek en is die al uit?
quote:2 januari geloof ik.
Op zaterdag 27 december 2003 19:45 schreef Smeich het volgende:
Ga binnenkort ook denk ik maar eens live met RS3Zeg, wanneer komt GTA Vice City uit op The Uberconsole? Ik las eens november, maar......of ben ik zo gek en is die al uit?
quote:lol
Op zaterdag 27 december 2003 20:06 schreef Tain het volgende:
Is het iemand trouwens al is opgevallen dat op de zijkant van de Splinter Cell classic: Splinetr Cell staat
huge mistake
quote:Echt?
Op zaterdag 27 december 2003 20:06 schreef Tain het volgende:
Is het iemand trouwens al is opgevallen dat op de zijkant van de Splinter Cell classic: Splinetr Cell staat
quote:Je mag mij ook toevoegen, maar ik heb al in geen maanden kunnen liven. En het gaat nog even duren, eind januari gok ik zo.
Op zaterdag 27 december 2003 18:41 schreef StefanFM het volgende:
Tain, Ruffryder NL en Varuna heb ik toegevoegd
quote:jah
Op zaterdag 27 december 2003 20:23 schreef Fliepke het volgende:[..]
Echt?
.
.
.
Pic?
quote:ik zie inderdaad wat resultaten met google, wat achterlijk.
Op zaterdag 27 december 2003 20:27 schreef Tain het volgende:[..]
jah
heb geen plaatje, ik heb de originele. Maar ik heb vandaag bij 3 verschillende winkels gekeken en ze hadden het allemaal.
quote:AI is alleen OER en OER stom naar het schijnt...
Op vrijdag 26 december 2003 20:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er zijn helemaal geen nieuwe screens enzo..
Ik werd vandaag trouwens wel lichtelijk gek na het zien van de STALKER trailers..
Een shooter in fotorealistische setting, echt net echt.. Te weird. Wat gaat die vet worden zeg, grafisch dan...
Als de playability in orde is, is dit een potentiėle HL2 beater,.
quote:Denk dat er iets mis is met Live vanavond. Van m'n Friends list zag ik welgeteld DRIE mensen online. Denk niet dat dat klopt.
Op zaterdag 27 december 2003 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Argh, kan ineens Live niet meer op. Als ik de troubleshooter doe krijg ik zo'n DNS error, dat die niet gevonden kan worden ofzo. Systeemherstel werkt ook niet.
Trouwens, dat de graphics van de Xbox-versie van GTA beter zou zijn dan van de PC: Vergeet het maar, de Xbox kan grafisch nauwelijks concurreren met de PC
quote:Het zou natuurlijk kunnen dat ze er wat grafische dingetjes bij hebben gedaan...
Op zaterdag 27 december 2003 22:11 schreef twi het volgende:Trouwens, dat de graphics van de Xbox-versie van GTA beter zou zijn dan van de PC: Vergeet het maar, de Xbox kan grafisch nauwelijks concurreren met de PC
quote:Mafia is echt een heel leuk en stijlvol spel met een sterk verhaal. Als ie even goed is als de PC-versie is 't zeker geen miskoop..
Op zondag 28 december 2003 03:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mafia is uit lees ik net. En dat voor 45 euro bij play. Ik zal hem even bestellen want volgens mij zijn dit soort spellen leuk.
quote:En ? Wat vind je van RS3
Op zondag 28 december 2003 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
Gister Rainbow Six en Max Payne 2 gekocht!
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 13:19 schreef taart het volgende:
offtopic ; hee zooi ik heb eens in je sig gekeken en...ik heet ook thomas en ik ben ook op 17 oktober geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |