abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15713298
bioware heeft de bad guy in jade empire (death's hand) veranderd. vooruitgang of achteruitgang?
oud:

nieuw:
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  vrijdag 26 december 2003 @ 11:14:21 #27
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15713378
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 11:07 schreef pkwarts het volgende:
bioware heeft de bad guy in jade empire (death's hand) veranderd. vooruitgang of achteruitgang?
oud:
[afbeelding]
nieuw:
[afbeelding]
Vooruitgang maar ik vraag me af of Westerse Xbox gamers en lang en groot verhaal over een stel Chinezen blijft boeien
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 26 december 2003 @ 11:26:36 #28
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_15713515
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 10:52 schreef kepler het volgende:

[..]

als de wereld maar heel groot is, dan hoeven de graphics er niet eens zo heel goed uit te zien.
Alhoewel die bomen er niet heel mooi uit zien, beetje 2D achtig. Maar misschien dat dat niet te zien is als je het speelt.

Er is ooit eens gezegd dat de wereld ongeveer een kwart van morrowind zal worden.
Al weet ik niet precies of dat nu nog is, maar zo was het ongeveer een jaar terug. Op zich is dat natuurlijk niet zo heel groot, maar het zal wel veel sfeervoller worden. Morrowind vond ik persoonlijk ook erg kaal en duf... (qua wereld dan).
quote:
[LH]Gradius> double weapons?
[LH]Gradius> the hero can not use 2 weapons at once...one in either hand
[LH]Gradius> but there are weapons that need 2 hands to use
[LH]Gradius> and some enemies can use 2 weapons at once
[...]
[LH]Gradius> the run of the mill villagers do not age in 'realtime'
[LH]Gradius> they do not age morph like the hero
PheonixReborn> but do they age over chapters
[LH]Gradius> aye
Hier is trouwens een stukje irc, wat veel mensen wel kennen.
Er was natuurlijk eerst sprake dat de villagers ook realtime zouden agen.
Daarna zouden ze niet meer agen, en nu weer wel door de chapters heen.

beetje verwarrend natuurlijk.
Och ja, we moeten gewoon afwachten er zijn ook geen recente hands on previews (althans zover ik weet) die er wat zinnigs over kunnen zeggen.

pi_15713593
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 11:26 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Er is ooit eens gezegd dat de wereld ongeveer een kwart van morrowind zal worden.
Al weet ik niet precies of dat nu nog is, maar zo was het ongeveer een jaar terug. Op zich is dat natuurlijk niet zo heel groot, maar het zal wel veel sfeervoller worden. Morrowind vond ik persoonlijk ook erg kaal en duf... (qua wereld dan).
[..]

Och ja, we moeten gewoon afwachten er zijn ook geen recente hands on previews (althans zover ik weet) die er wat zinnigs over kunnen zeggen.

blijf het zo vaag vinden dat je in een nonlineair verhaal zit, maar toch met chapters werkt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_15713812
quote:
jij noemt het verwarrend, ik noem het positief dat de villagers iig nog wel agen. Of had jij liever gehad dat ze het erbij hadden gelaten dat ze niet zouden agen?
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  vrijdag 26 december 2003 @ 12:24:42 #31
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15714514
quote:

[..]

[..]

Er wordt zoveel met dat spel gerommeld dat ik bang ben dat het echt een zooitje wordt. Ik ben echt heel benieuwd of Peter dit waar gaat maken.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 26 december 2003 @ 13:03:12 #32
34586 kepler
No bounce, no play
pi_15715473
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 12:24 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Er wordt zoveel met dat spel gerommeld dat ik bang ben dat het echt een zooitje wordt. Ik ben echt heel benieuwd of Peter dit waar gaat maken.

hiervoor moeten nog een paar maanden wachten, iig tot de eerste Hands-on previews.
Ik denk wel dat het een toppertje gaat worden, maar of het de beste RPG ooit gaat worden.....
The line is a dot to you!
pi_15715551
gaat wel snel met de Xbox topics he

deel 61 al weer

pi_15715928
ikga morgen de silver bullet pack kopen, iemand nog tips? (en met live?ik heb chello met een broadband router hier)...
pi_15715966
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 10:15 schreef crash_bandicoot het volgende:
Wat een lulverhaal van die t.s Gamecube rulez natuurlijk,lazer op met die geripte pc
Hahahaha, onwetende sukkel. .
-
pi_15716002
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 13:20 schreef StefanFM het volgende:
ikga morgen de silver bullet pack kopen, iemand nog tips? (en met live?ik heb chello met een broadband router hier)...
Werkt perfect met Chello.. En de Silver Buller Pack betekent dat je ook RS3 dan ook hebt he?
Mooi, NOG iemand er bij.. .
-
pi_15716059
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 13:20 schreef StefanFM het volgende:
Goed pakket en als het goed is moet je met het aansluiten van live weinig problemen hebben als je broadband router gewoon goed werkt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_15716062
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Werkt perfect met Chello.. En de Silver Buller Pack betekent dat je ook RS3 dan ook hebt he?
Mooi, NOG iemand er bij.. .

jup, zie ook het RB6 topique
pi_15716076
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 13:24 schreef Tain het volgende:

[..]

Goed pakket en als het goed is moet je met het aansluiten van live weinig problemen hebben als je broadband router gewoon goed werkt

maar je hoeft geen porten te mappen ofzo?
pi_15716077
hoeveel koste xbox live ook alweer per maand? kan ik mn ouder misschien overhalen
pi_15716104
echt klote dat de winkels allemaal dicht zijn vandaag

anders had ik em nu al gehaald

pi_15716127
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 13:25 schreef StefanFM het volgende:

[..]

maar je hoeft geen porten te mappen ofzo?

heb je je firewall aan of uit staan? Heb ze op mijn router uit staan, en het doet het perfect zonder iets in te stellen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_15716164
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 13:27 schreef Tain het volgende:

[..]

heb je je firewall aan of uit staan? Heb ze op mijn router uit staan, en het doet het perfect zonder iets in te stellen

uit...

dus dat wordt plug and play (dat dat kan met microsoft )

pi_15716173
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 13:26 schreef StefanFM het volgende:

Ik krijg RS3 morgen pas, dan kunnen we meteen met z'n alle online..
En online komen moet lukken, er zijn een hoop mensen die weten hoe het werkt enzo..
Als het niet lukt, gewoon ff het XBOX live topic omhoog kicken.
-
pi_15716200
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 13:26 schreef StefanFM het volgende:

het is niet voor niets kerst maar ik ben het helemaal met je eens, het zijn net 2 zondagen achter elkaar
pi_15716211
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 13:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik krijg RS3 morgen pas, dan kunnen we meteen met z'n alle online..
En online komen moet lukken, er zijn een hoop mensen die weten hoe het werkt enzo..
Als het niet lukt, gewoon ff het XBOX live topic omhoog kicken.

Morgen avond moet ik eerst nog werken maar daarna ga ik zeker gamen
  vrijdag 26 december 2003 @ 13:33:11 #47
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_15716291
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 12:24 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Precies, er is zoveel gerommeld.
Sommige dingen eruit, andere erin, sommige weer half terug erin.. etc etc.
wat je nu precies moet verwachten weet niemand, ik ben dus ook benieuwd naar de eerste echte hands on previews van een goede beta ofzo.
  vrijdag 26 december 2003 @ 13:45:38 #48
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15716613
Zal denk nog best tegenvallen hoeveel fokkers in RS3 zitten hoor.. in andere spellen kom je ze ook maar mondjesmaat tegen.
The truth was in here.
pi_15717558
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 13:45 schreef Bastard het volgende:
Zal denk nog best tegenvallen hoeveel fokkers in RS3 zitten hoor.. in andere spellen kom je ze ook maar mondjesmaat tegen.
Silver, Choq, Strolie, Tain, Twi en daar komen binnenkort StefanFM en ik nog bij.. .
-
pi_15717911
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Silver, Choq, Strolie, Tain, Twi en daar komen binnenkort StefanFM en ik nog bij.. .

alleen heb ik nog een beetje teveel andere spellen die ik ook wil spelen... en te weinig tijd
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')