quote:Vooruitgang
Op vrijdag 26 december 2003 11:07 schreef pkwarts het volgende:
bioware heeft de bad guy in jade empire (death's hand) veranderd. vooruitgang of achteruitgang?
oud:
[afbeelding]
nieuw:
[afbeelding]
quote:Er is ooit eens gezegd dat de wereld ongeveer een kwart van morrowind zal worden.
Op vrijdag 26 december 2003 10:52 schreef kepler het volgende:[..]
als de wereld maar heel groot is, dan hoeven de graphics er niet eens zo heel goed uit te zien.
Alhoewel die bomen er niet heel mooi uit zien, beetje 2D achtig. Maar misschien dat dat niet te zien is als je het speelt.
quote:Hier is trouwens een stukje irc, wat veel mensen wel kennen.
[LH]Gradius> double weapons?
[LH]Gradius> the hero can not use 2 weapons at once...one in either hand
[LH]Gradius> but there are weapons that need 2 hands to use
[LH]Gradius> and some enemies can use 2 weapons at once
[...]
[LH]Gradius> the run of the mill villagers do not age in 'realtime'
[LH]Gradius> they do not age morph like the hero
PheonixReborn> but do they age over chapters
[LH]Gradius> aye
beetje verwarrend natuurlijk.
Och ja, we moeten gewoon afwachten er zijn ook geen recente hands on previews (althans zover ik weet) die er wat zinnigs over kunnen zeggen.
quote:blijf het zo vaag vinden dat je in een nonlineair verhaal zit, maar toch met chapters werkt
Op vrijdag 26 december 2003 11:26 schreef Fliepke het volgende:[..]
Er is ooit eens gezegd dat de wereld ongeveer een kwart van morrowind zal worden.
Al weet ik niet precies of dat nu nog is, maar zo was het ongeveer een jaar terug. Op zich is dat natuurlijk niet zo heel groot, maar het zal wel veel sfeervoller worden. Morrowind vond ik persoonlijk ook erg kaal en duf... (qua wereld dan).
[..]Hier is trouwens een stukje irc, wat veel mensen wel kennen.
Er was natuurlijk eerst sprake dat de villagers ook realtime zouden agen.
Daarna zouden ze niet meer agen, en nu weer wel door de chapters heen.beetje verwarrend natuurlijk.
Och ja, we moeten gewoon afwachten er zijn ook geen recente hands on previews (althans zover ik weet) die er wat zinnigs over kunnen zeggen.
quote:jij noemt het verwarrend, ik noem het positief dat de villagers iig nog wel agen. Of had jij liever gehad dat ze het erbij hadden gelaten dat ze niet zouden agen?
Op vrijdag 26 december 2003 11:26 schreef Fliepke het volgende:
beetje verwarrend natuurlijk.
quote:Er wordt zoveel met dat spel gerommeld dat ik bang ben dat het echt een zooitje wordt. Ik ben echt heel benieuwd of Peter dit waar gaat maken.
Op vrijdag 26 december 2003 11:26 schreef Fliepke het volgende:[..]
Er is ooit eens gezegd dat de wereld ongeveer een kwart van morrowind zal worden.
Al weet ik niet precies of dat nu nog is, maar zo was het ongeveer een jaar terug. Op zich is dat natuurlijk niet zo heel groot, maar het zal wel veel sfeervoller worden. Morrowind vond ik persoonlijk ook erg kaal en duf... (qua wereld dan).
[..]Hier is trouwens een stukje irc, wat veel mensen wel kennen.
Er was natuurlijk eerst sprake dat de villagers ook realtime zouden agen.
Daarna zouden ze niet meer agen, en nu weer wel door de chapters heen.beetje verwarrend natuurlijk.
quote:hiervoor moeten nog een paar maanden wachten, iig tot de eerste Hands-on previews.
Op vrijdag 26 december 2003 12:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
Er wordt zoveel met dat spel gerommeld dat ik bang ben dat het echt een zooitje wordt. Ik ben echt heel benieuwd of Peter dit waar gaat maken.
quote:Hahahaha, onwetende sukkel.
Op vrijdag 26 december 2003 10:15 schreef crash_bandicoot het volgende:
Wat een lulverhaal van die t.s Gamecube rulez natuurlijk,lazer op met die geripte pc
quote:Werkt perfect met Chello.. En de Silver Buller Pack betekent dat je ook RS3 dan ook hebt he?
Op vrijdag 26 december 2003 13:20 schreef StefanFM het volgende:
ikga morgen de silver bullet pack kopen, iemand nog tips? (en met live?ik heb chello met een broadband router hier)...
quote:Goed pakket
Op vrijdag 26 december 2003 13:20 schreef StefanFM het volgende:
ikga morgen de silver bullet pack kopen, iemand nog tips? (en met live?ik heb chello met een broadband router hier)...
quote:jup, zie ook het RB6 topique
Op vrijdag 26 december 2003 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Werkt perfect met Chello.. En de Silver Buller Pack betekent dat je ook RS3 dan ook hebt he?
Mooi, NOG iemand er bij...
quote:maar je hoeft geen porten te mappen ofzo?
Op vrijdag 26 december 2003 13:24 schreef Tain het volgende:[..]
Goed pakket
en als het goed is moet je met het aansluiten van live weinig problemen hebben als je broadband router gewoon goed werkt
quote:heb je je firewall aan of uit staan? Heb ze op mijn router uit staan, en het doet het perfect zonder iets in te stellen
Op vrijdag 26 december 2003 13:25 schreef StefanFM het volgende:[..]
maar je hoeft geen porten te mappen ofzo?
quote:uit...
Op vrijdag 26 december 2003 13:27 schreef Tain het volgende:[..]
heb je je firewall aan of uit staan? Heb ze op mijn router uit staan, en het doet het perfect zonder iets in te stellen
dus dat wordt plug and play (dat dat kan met microsoft )
quote:Ik krijg RS3 morgen pas, dan kunnen we meteen met z'n alle online..
Op vrijdag 26 december 2003 13:26 schreef StefanFM het volgende:
echt klote dat de winkels allemaal dicht zijn vandaaganders had ik em nu al gehaald
quote:het is niet voor niets kerst
Op vrijdag 26 december 2003 13:26 schreef StefanFM het volgende:
echt klote dat de winkels allemaal dicht zijn vandaaganders had ik em nu al gehaald
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 13:28 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik krijg RS3 morgen pas, dan kunnen we meteen met z'n alle online..
En online komen moet lukken, er zijn een hoop mensen die weten hoe het werkt enzo..
Als het niet lukt, gewoon ff het XBOX live topic omhoog kicken.
quote:Precies, er is zoveel gerommeld.
Op vrijdag 26 december 2003 12:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
Er wordt zoveel met dat spel gerommeld dat ik bang ben dat het echt een zooitje wordt. Ik ben echt heel benieuwd of Peter dit waar gaat maken.
quote:Silver, Choq, Strolie, Tain, Twi en daar komen binnenkort StefanFM en ik nog bij..
Op vrijdag 26 december 2003 13:45 schreef Bastard het volgende:
Zal denk nog best tegenvallen hoeveel fokkers in RS3 zitten hoor.. in andere spellen kom je ze ook maar mondjesmaat tegen.
quote:alleen heb ik nog een beetje teveel andere spellen die ik ook wil spelen... en te weinig tijd
Op vrijdag 26 december 2003 14:15 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Silver, Choq, Strolie, Tain, Twi en daar komen binnenkort StefanFM en ik nog bij..
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |