quote:ja of anders zeg je gewoon nix.
Op donderdag 25 december 2003 23:46 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ik hoop dat je auto gestolen word er zitten toch al krassen op
ut zijn btw geen kleine krassen, ze zitten aardig diep
hoe ziek kunnen mensen zijn, gewoon een lage kut streek
quote:merry x-mas
Op donderdag 25 december 2003 23:48 schreef mregeling het volgende:[..]
ja of anders zeg je gewoon nix.
quote:
Hadden we die maar meegenomen, dan was het toch minder erg geweest maja.
Hadden we die maar meegenomen, dan was het toch minder erg geweest maja.
[Dit bericht is gewijzigd door mregeling op 25-12-2003 23:51]
quote:zelf geen auto zeker
quote:maar jij had enigzins nog geluk dat je weet wie het gedaan heeft.
Op donderdag 25 december 2003 23:53 schreef Easyedwin het volgende:
de buurman had onze auto ook bekrast+autoruitenwissers erafgetrokken en de antenne omgebogenzieke mensen
quote:die ist wirklich Scheiße für Sie Mann, ich würde nehmen einem Baseballschläger zur Scheiße Skrotum dieses Kerls wirklich, wenn ich ihn überhaupt finden würde
Op donderdag 25 december 2003 23:44 schreef mregeling het volgende:
Fijn, denk je leuke kerst avond te hebben met je ouders en met je familie, wil je naar huis gaan , zie je over de auto allerlei krassen zitten.
Op het dak, zijportier, op de voorkant, noem maar op.
Je zou denken dan dat het aan 1 kant is waar de mensen langs lopen, maar nee hoor, andere kant net zo hard meegenomen
En het is de enige auto die het heeft, want ik heb nog bij andere auto's gekeken in de straat, lijkt wel een soort wraak actie van iemand.
Bah, ben je zelf zo zuinig op je auto dat er geen krassen of wat dan ook opkomen, doen andere het wel voor je.
Ik zweer het je, als ik gezien had wie het heeft gedaan , was ie nog niet klaar geweest, maar nu sta je echt machteloos, je kan echt geen reet doen.
Ja morgen de schade bekijken bij daglicht en poetsen
IDIOTE KUT MONGOOL(en) DIE DIT GEDAAN HEEFT.
voor de rest, toch iedereen verder nog fijne feestdagen
verwirren Sie nicht mit dem Auto eines anderes Mannes!
Nog dieptriester de reacties van een aantal users hier, maar goed die zijn nog aan het puberen en hebben nog geen eens een fiets, laat staan een auto.
Maar goed, toch fijne kerst gewenst!
quote:... If I get my car back any different than I gave it, Monster Joe's gonna be disposing of two bodies.
Op donderdag 25 december 2003 23:46 schreef HeyFreak het volgende:
er schiet me een bepaalde scene uit Pulp Fiction te binnen...
quote:der ist sicher ein kühler Film, gleichwohl ich zweifele, daß TS die vorhandene Monster Joe's Ausrüstung hat.
Op donderdag 25 december 2003 23:59 schreef Peewee het volgende:[..]
... If I get my car back any different than I gave it, Monster Joe's gonna be disposing of two bodies.
Als ik het had zien gebeuren had ik ze verdomme met 3 gebroken poten het ziekenhuis in geschtampt
quote:in Deutschland würde man ziemlich glücklich sein zu wissen, daß solche Leute mit grosser Bratwürste immer getötet werden konnten
Op vrijdag 26 december 2003 00:05 schreef jochem8 het volgende:
Godverdomme smerig kutjochies hebben de afrastering voor mijn huis ook gesloopt. Ik weet wie het zijn, maar kan niks bewijzen, omdat ik ze niet op heterdaad heb betrapt.Als ik het had zien gebeuren had ik ze verdomme met 3 gebroken poten het ziekenhuis in geschtampt
succes mit Ihrem Auto; verfluchte Schweine!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |