abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15700430
Ik quote even een ander topic ergens:

Op maandag 22 december 2003 14:02 schreef lachebekje het volgende:
Voor iemand die van je houdt, sta je wel erg laag op zijn prioriteitenlijstje. Hij houdt weinig rekening met jouw behoeften. Volgens mij is hij niet verliefd op je, want anders had hij wel de behoefte gehad om je vaker te willen zien. Zeker als je pas twee weken iets met elkaar hebt. In het begin van een relatie wil je juist graag en vaak bij de ander zijn. Dat hebben alle verliefde mensen met elkaar gemeen. Ik weet uit ervaring dat als één van de twee langdurig minder contact wil, dat er dan vaak meer aan de hand is. Laat je in ieder geval niet door hem gebruiken en wees duidelijk in wat je van hem wilt. Als hij niet bereid is om meer aandacht en tijd in je te investeren dan zou ik eieren voor mijn geld kiezen.
Je bent tenslotte geen hobby van hem, maar zijn vriendin.

Mijn nieuwe vriend heeft me al een tijd niet gezien, ik heb hem ermee geconfronteerd... ik vindt hem heel leuk en lief en ik weet niet wat ik ervan moet denken.

Aanstaande zondag zouden we mekaar zien, maar hij gaat met een jongen van zn club naar de film omdat die een kaartje had gekregen voor niks..

hij heeft de film al een keer gezien, en het is niet een echte (harts)vriend, EN hij vraagt ook niet of ik meeij wil??

Dat is toch heel vaag.... de dag ervoor schreef hij me nog een smsje dat hij me misde enzo , wat moet ik hier nu van denken?? als hij me echt zou missen dan zou hij me meevragen.

Ik heb nu voor maandag wat met hem afgesproken om hem dan te zien, maar ik voel me rot ov er bovenstaand en ik denk eigelijk dat ik hem beter kan vergeten, het lijkt alsof hij niet echt om me geeft..

wat denken jullie?
ik ken hem nu al een 6 weken maar zie hem slechts 1 keer per 2 weken ongeveer omdat hij veels te 'druk is' me verstand zegt dump hem omdat hij niet echt om me geeft maar hij is erg leuk...

- hij heeft al een lange tijd een vriendin meer gehad? (zou dat kunnen verklaren waarom hij me niet mee vraagt? gewoon een beetje onwetenheid omdat hij zolang single is geweest)

Ik zou graag weten wat jullie ervan denken

Ik heb hem via de telefoon verteld hoe ik erover denk en wat mijn gevoel over bovenstaande was... en ik zie hem dus als het goed is maandag (als hij dat niet afbelt) ik heb nu zoeits van belt hij af dan kan het maar beter ov er zijn.. wat heb je anders aan een vriend?. Ik voel me nu net zo alleen als met een vriend, ook de kerstdagen zie ik hem niet, aanstaande zondag niet (dan gaat hij dus met die 'vriend' naar de bios) en zondag pas weer..

ik weet niet of ik hem nog lachend kan ophalen van zijn werk..

donderdag 25 december 2003 @ 20:24:57 #2
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_15700641
dumpen, mensen die je geen aandacht geven dump je..
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_15700709
Ik ga hem het zeggen als ik hem zondag zie... dat als ie niet bereijd is meer tijd voor me vrij te maken dat het dan van mij niet hoeft.

heb het al via de telfoon gedaan maar tja daar kreeg ik niet echt een bevredigend antwoord op...

dus ik zeg het hem wel....
recht in ze gezicht
en dan merk ik ut wel... dan weet hij hoe ik erover denk
en dan kan ik uit eenvoudig uitmaken als ie nie bij me wil zijn

verder nog meningen?

pi_15700719
ik weet niet wat ik er van moet denken.
pi_15700757
even aanvulling...

hij was de afgelopen tijd inderdaad erg druk.......
maar dat van zaterdag snap ik niet.. dat hij dan met een vriend gaat en mij niet eens meevraagt.. notabene naar een film die hij al gezien heeft..

je zou zeggen hij heeft de film al gezien hij zegt af.... doet ie niet ok , kan ik nog inkomen, maar vraag mij dan meeij als je om me geeft we hebben elkaar al zo lang niet gezien (9 dagen ofzo) en met de kerst ook nie (hij moet naar groningen naar famillie dus kan ie opzich ook niks aan doen)

pi_15700784
Heb je het er al met hem zelf over gehad..?
pi_15700837
Lijkt op t einde van jullie relatie
pi_15700846
meisje... als je naar de film gaat met je vrienden dan neem je NIET je vriendin mee. weetje wel niet hoe ongeloofelijk irritant dat is, je gaat dan gewoon met je vrienden als iedereen elkaars vriendin meenam dan heb je aan het eind van de dag groepjes van 2 tortelduifjes ;x dus dat van de bios snap ik wel maar goed voor de rest moet hij meer tijd maken voor je dat is wel weer waar, maar je kent hem neem ik aan langer dan 2 weken, is die altijd zo druk geweest of is het whoppa ineenkeer?
pi_15700864
ja alle adviezen gedachtes zijn heel erg welkom verder denk ik er niet te veel over na en zie ik het wel aanstaande zondag..
mischien maakt hij het me heel makkelijk door niet te komen..
  donderdag 25 december 2003 @ 21:04:28 #10
67763 Girlhunter
doe wat je niet laten kunt...
pi_15701438
quote:
Op donderdag 25 december 2003 20:33 schreef Kevin_D het volgende:
Lijkt op t einde van jullie relatie
Dat dacht ik ook als eerste toen ik bovenstaand verhaal las,heb zulke streken vaak zat gezien bij een oude kameraad van mij,was een echte player,hij versierde meid 1,na een paar `slaapkamertaferelen` begon `t hem te vervelen,en ging ie weer stappen en een andere scharrel versieren,maar meid 1 hield ie nog achter de hand (lees:aan het lijntje) voor de sex!! Vond ie eenmaal een nieuw scharreltje (of slachtoffer) ,had ie nooit het lef het uit te maken met de vorige meid,en was negeren zijn manier om van die meid af tekomen.....

Totdat mijn zuster verliefd op `m werd... nu heeft zij dus liefdesverdriet,mijn ex-kameraad een kappote knie (waar ie nooit meer op zal lopen).. en ik een kameraad armer....maargoed , kon het niet laten om te vertellen hoe dat verhaal afloopt,,
In ieder geval veel sterkte met jouw probleemvriend,en kies voor jezelf,niet voor een ander....

pi_15701511
waarom zijn de meeste jongetjes en meisjes hier toch van die aandachtsvragers?

So what, laat die jongen naar de bios gaan met zn vrienden. Echt van dat puberale claimgedrag dit, los dingen eens volwassen op. Je kunt hem gewoon ook kenbaar maken dat je hem graag wel wil zien en voorstellen om ergens anders wat af te spreken...

Heb het er gewoon met hem over wat ie normaal vind qua elkaar zien. Misschien is dit wel zijn idee van een relatie hebben, eens, twee keer in de week zien...

COMMUNICATIE...

pi_15702487
quote:
Op donderdag 25 december 2003 20:34 schreef Sahib het volgende:
meisje... als je naar de film gaat met je vrienden dan neem je NIET je vriendin mee. weetje wel niet hoe ongeloofelijk irritant dat is, je gaat dan gewoon met je vrienden als iedereen elkaars vriendin meenam dan heb je aan het eind van de dag groepjes van 2 tortelduifjes ;x dus dat van de bios snap ik wel maar goed voor de rest moet hij meer tijd maken voor je dat is wel weer waar, maar je kent hem neem ik aan langer dan 2 weken, is die altijd zo druk geweest of is het whoppa ineenkeer?
vanwege zijn hobby eigelijk altijd..
wat jij zegt over die vriend... die vriend is niet echt een vriend maar zomaar iemand van zijn club.... hij heeft die jongen eens geholpen voor school en nu wil die jongen wat terug doen.. ik bedoel hij heeft de film al gezien, dus dat punt wil ik er even inhouden.

De vraag is: zou hij moeten afzeggen als hij mij al 2 weken niet heeft gezien en die film al wel een keer? Hij ziet dus liever die film met die jongen dan dat hij bij mij is... .dat is mijn conclusie
correct me if im wrong

quote:
Op donderdag 25 december 2003 21:08 schreef Tranceptor het volgende:
waarom zijn de meeste jongetjes en meisjes hier toch van die aandachtsvragers?

So what, laat die jongen naar de bios gaan met zn vrienden. Echt van dat puberale claimgedrag dit, los dingen eens volwassen op. Je kunt hem gewoon ook kenbaar maken dat je hem graag wel wil zien en voorstellen om ergens anders wat af te spreken...

Heb het er gewoon met hem over wat ie normaal vind qua elkaar zien. Misschien is dit wel zijn idee van een relatie hebben, eens, twee keer in de week zien...

COMMUNICATIE...

Ook hier hetzelfde..
Als er verlangen is om mij te zien en hij mij mist dan zou hij toch afzeggen of me meevragen??
De vraag is: zou hij moeten afzeggen als hij mij al 2 weken niet heeft gezien en die film al wel een keer? Hij ziet dus liever die film met die jongen dan dat hij bij mij is... .dat is mijn conclusie
correct me if im wrong
pi_15702580
quote:
Op donderdag 25 december 2003 21:44 schreef angelab het volgende:

Hij ziet dus liever die film met die jongen dan dat hij bij mij is... .dat is mijn conclusie
correct me if im wrong

Nope, je hebt gelijk.

Je zegt dat hij je nieuwe vriend is. Relaties zijn meestal in het begin het leukst: daarna wordt het eerder minder dan beter. Trek je conclusies.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_15702807
quote:
Op donderdag 25 december 2003 21:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nope, je hebt gelijk.

Je zegt dat hij je nieuwe vriend is. Relaties zijn meestal in het begin het leukst: daarna wordt het eerder minder dan beter. Trek je conclusies.

Helaas wel jah... ik denk het echt.. hij had ook kunnen zeggen " nouw i k heb me vriendin nog niet gezien een tijdlang en ik heb de film al gezien dus ben ik liever bij haar "

Ik ga ut hem zondag wel zeggen, dat ik dat niet leuk vindt van dr en als ze niet bereid is om te investeren in onze relatie dat het dan niet hoeft van mij... wellicht kan ik het dan nog meteen uitmaken terplekke.

Dat hij liever met die jongen naar de film gaat dan dat hij bij mij is, en dat hij me niet meevraagt zit me echt dwars.. ik denk er constant aan en het ergert me..

elke relatie is het weer hetzelfde liefdje (naja 2 relaties gehad ) en ik wordt er kotsmisselijk van dat ik tijd en moeite doe en om iemand geef en dat ik dan zulke dingen als hierboven moet doorstaan.....

wat vinden jullie daar nu van??

pi_15702884
quote:
Op donderdag 25 december 2003 21:55 schreef angelab het volgende:

wat vinden jullie daar nu van??

Misschien val je op het verkeerde type, meid...

Maar praat er eerst eens uitgebreid met hem over. Hou je er een vervelend gevoel aan over kun je het altijd nog uit maken (relaties zouden je geen vervelend gevoel moeten geven.).

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 25 december 2003 @ 22:01:19 #16
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15702992
Tranceptor heeft een klein beetje een punt, maar 1x in de 2 weken aan het begin van je relatie is wel heel erg triest weinig .

Lijkt me niet eens echt een relatie dit, eerlijk gezegd.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_15703296
quote:
Op donderdag 25 december 2003 20:34 schreef Sahib het volgende:
meisje... als je naar de film gaat met je vrienden dan neem je NIET je vriendin mee. weetje wel niet hoe ongeloofelijk irritant dat is, je gaat dan gewoon met je vrienden als iedereen elkaars vriendin meenam dan heb je aan het eind van de dag groepjes van 2 tortelduifjes ;x
Wahaha
Hm sorry moest even
Ik ga bijna alleen maar naar de bios met mn vriend en zijn vrienden en niemand heeft last van elkaars vriendin. Trouwens, sjies, als je naar de film gaat ga je om film te kijken en niet om extreem te socializen.. dus hij had haar best mee kunnen vragen.
pi_15703301
Ach, ik heb ook ooit tegen een vriendin gezegd dat ze een waardeloze relatie had omdat hij haar ongeveer 1x in de eeuwigheid wilde zien (wilde neuken). Soms pas na 6 weken en tussendoor had hij belangrijkere dingen te doen (feesten met vrienden, thuis zitten, kamer van 3x3 opruimen etc).

Ze hebben geloof ik nog steeds een relatie en ik ben geen vriendin meer van haar (omdat ik dat zei). Dus op zich hoef ik geen gelijk te hebben dat een relaie in het begin op z'n best moet zijn.

pi_15704072
quote:
Op donderdag 25 december 2003 22:12 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Wahaha
Hm sorry moest even
Ik ga bijna alleen maar naar de bios met mn vriend en zijn vrienden en niemand heeft last van elkaars vriendin. Trouwens, sjies, als je naar de film gaat ga je om film te kijken en niet om extreem te socializen.. dus hij had haar best mee kunnen vragen.

Als je elkaar allemaal kent dan wel ja... maar ook dan zou ik het niet doen das gewoon in mijn ogen fuckd up je gaat met je vrienden ergens naar toe met je vriendin kan nog wel een ander keer...

Angelab;
het maakt niet echt uit of het een mindere vriend is of niet ;x zet jezelf in de positie van zijn 'vriend' wat zou jij doen als een vriendin met haar vriendje kwam en jij in je eentje, dat is niet echt het beste gevoel of niet eerlijk gezegd...
Als ik jou was zou ik niet al te snel conclusies trekken, je zegt zelf dat je hem maandag ziet... wacht dan nog daarop kijken hoe het dan gaat en erover praten, geduld is de beste zaak in een relatie truz me
Suc6

donderdag 25 december 2003 @ 22:41:42 #20
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15704136
quote:
Op donderdag 25 december 2003 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Ach, ik heb ook ooit tegen een vriendin gezegd dat ze een waardeloze relatie had omdat hij haar ongeveer 1x in de eeuwigheid wilde zien (wilde neuken).
Waarom zei je dat eigenlijk tegen d'r? Bemoeizucht of vroeg ze ernaar?

Rare relatie dan trouwens, de eerste paar weken/maanden/whatever wil je toch niet anders dan neuken als konijnen?

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_15704313
Ok dan....
Ik heb wel wat aan jullie reacties...

Ergens vindt ik dat hij me WEL mee had kunnen vragen...
Die vriend is eerder een vage kennis dan een vriend.. dan gaat dat gedoe van elkaar kennen toch niet meer op>???

Ik zit erover te denken hoe ik dit aan hem duidelijk maak
ik weet zlefs niet helemaal WAT ik hem duidelijk wil ma ken... hebben jullie nog tips voor me??

Ik wil zeggen dat ik hem heel leuk vindt, hem graag zie, maar dat het op deze manier (zo weinig elkaar zien, geen tijd voor me willen maken) niet hoeft.. hoe vertel ik zoiets een beetje op een fatsoenlijke manier?

Maandag daar hangt wel alles van af.

pi_15704362
quote:
Op donderdag 25 december 2003 22:41 schreef Lemmeb het volgende:

Waarom zei je dat eigenlijk tegen d'r? Bemoeizucht of vroeg ze ernaar?

Omdat ze bijna elke dag huilend aan de telefoon zat met mij vanwege ruzie met haar vriend. Ik vond dat ik dus wel kon zeggen dat de relatie mij bar slecht toeleek.
pi_15704412
Ik ken die jongen niet, ik ken jou niet, maar...

Als jullie nog maar zo kort met elkaar gaan, dan is het wel vreemd dat ie die vriend boven jou verkiest. En die film kent ie al !!!

Als ik verliefd ben, zeg ik álles af. Al vraagt mijn beste vriend me mee naar mijn favoriete film -bij wijze van spreken-

pi_15704435
En de tip is: vraag hem gewoon of die vriend leuker is dan jij? En als dat niet zo is, wat the fuck hij dan daar doet.
pi_15704535
quote:
Op donderdag 25 december 2003 22:50 schreef Priem het volgende:
Ik ken die jongen niet, ik ken jou niet, maar...

Als jullie nog maar zo kort met elkaar gaan, dan is het wel vreemd dat ie die vriend boven jou verkiest. En die film kent ie al !!!

Als ik verliefd ben, zeg ik álles af. Al vraagt mijn beste vriend me mee naar mijn favoriete film -bij wijze van spreken-

Jah dat dacht ik opzich ook, of at least vraagt hij me mee!!!
Ik zit hier erg mee en weet niet wat ik ervan moet denken, het doet me ook wel een beetje pijn eerlijk ik zie hem graag en we hadden het leuk en gezellig de afgelopen tijden samen....

Ik snap het gewoon niet.. en dan zegt hij ddat hij om me geeft me mist etc.. ik weet het gewoon niet meer... als ik daar aan denk dan ergert me dit... het ergert me dat ik me inzet voor hem en zo 'beloond' wordt..

Ik weet niet wat ik met dat gevoel moet

Moet ik hem hiermee confronteren? Gewoon maandag zeggen dat ik het eigelijk niet zie zitten als hij liever alleen met een vage kennis naar een film gaat die hij al heeft gezien????????

Of zou dit kunnen zijn omdat hij al lang geen relatie heeft gehad dat het niet in hem opkomt om mij erbij te vragen? zou hij me liever niet zien..?

iemand please help me... ik kan niks met me gevoel het zit in de weg

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')