hij geeft je recht op een korting van ¤50,-
ik maak binnenkort de winnaar bekend zo ongeveer over 5 dagen,kom met een leuke reden waarom juist JIJ de bon moet krijgen. de verzendkosten zijn uiteraard voor de winnaar.
geen oftopic reacties graag gerard (ik kan niet zingen) joling!
[Dit bericht is gewijzigd door frenzy2003 op 25-12-2003 17:48]
dus nu ontopic graag
quote:Ook hallo
Op donderdag 25 december 2003 18:01 schreef GizartFRL het volgende:
Hello, my name is GizartFRL.
I am suffering from rare and deadly diseases, poor scores on final exams, extreme virginity, fear of being kidnapped and executed by anal electrocution, and guilt for not forwarding out 50 billion fucking chain letters sent to me by people who actually believe that if you send them on, then that poor 6-year-old girl in Arkansas with a breast on her forehead will be able to raise enough money to have it removed before her redneck parents sell her off to the traveling freak show.
And since I never went on a holiday I would like to receive the discount coupon.
Mijn vriendin is Spaanse en we nemen nog 2 spaanse vrienden mee.
Het lijkt mij toppie om dan een paar dagen naar Centre Parcs te gaan met hun. Zij kennen dat namelijk echt niet in Spanje. Bungalowparken bestaan hier volgens mij niet. En zeker niet zoals Centre Parcs....
Dussssssssszzzzz........het lijkt mij wel leuk om de bon in de brievenbus van mijn moeder in Nederland te ontvangen!!!!!!!!! En dan lekker romantisch weekje in Centre Parcs.
quote:Als je een vriendin in Spanje kunt betalen, dan kan dat weekendje er ook nog wel vanaf krent.
Op donderdag 25 december 2003 18:06 schreef BeniFreak het volgende:
Ikke wil em wel.....mijn vriendin en ik komen namelijk tussen april en juli naar Nederland toe.
We wonen samen in samen in Spanjeen zijn al bijna 1 jaar niet meer in Nederland geweest.Mijn vriendin is Spaanse en we nemen nog 2 spaanse vrienden mee.
Het lijkt mij toppie om dan een paar dagen naar Centre Parcs te gaan met hun. Zij kennen dat namelijk echt niet in Spanje. Bungalowparken bestaan hier volgens mij niet. En zeker niet zoals Centre Parcs....Dussssssssszzzzz........het lijkt mij wel leuk om de bon in de brievenbus van mijn moeder in Nederland te ontvangen!!!!!!!!! En dan lekker romantisch
weekje in Centre Parcs.
quote:Dus je het er eigenlijk al een.......dan heb je er niet nog een nodig!!
Op donderdag 25 december 2003 18:10 schreef Skaai het volgende:
Ik wens mijn met hernia-bestookte ouders wel een weekendje Centre Parcs. Mijn vader heeft al 1 bon van zijn werk (kerstpakket) gehad en ik zie ze graag samen een weekendje bijkomen.
quote:Gaan ze toch in apparte bungalows.
Op donderdag 25 december 2003 18:14 schreef frenzy2003 het volgende:
sorry skaai,regels zijn[staat op de bon]1 bon per bungalow!
quote:Ik heb geen bon, mijn pa wel :p
Op donderdag 25 december 2003 18:16 schreef frenzy2003 het volgende:
lkkr gezellignee skaai heeft dus al een bon en ik wil ook anderen die kans geven.
wat ben ik toch een arrogante kwal mja je moet iets doen om je ex terug te winnen
quote:
Ik ben zwaar aan de drugs.. Door mijn verslaving heb ik geen vrienden meer, moet ik jatten van m'n ouders en ben ik verstoten door de samenleving... Door dit alles ben ik totaal geisoleerd van iedereen, heb ik een zware depressie en woon ik onder een brug(kheb ff accesspoint aan lantaarnpaal gehangen kan ik tenminste draadloos internetten) en leef ik van wat ik vind in de vuilnisbakken. Daarom wil ik dat "nu even niet" gevoel ook wel eens hebben.
Hmm laatmaar , ik merkt dat ik nieteens genoeg geld heb hahah
Zucht dan verwen ik haar wel op een andere manier
[Dit bericht is gewijzigd door Karimo op 28-12-2003 21:07]
quote:kiekeboe
Op dinsdag 30 december 2003 17:29 schreef frenzy2003 het volgende:
ik kan niet kiezen,het word helmondunited of benifreak. dit is het besluit:de eerste die zich hier meld mag de bon hebben en stuurt me een email met zijn/haar gegevens en maakt de verzendkosten van de bon over.daarna word de bon opgestuurd.
enne bedankt he, zal het zeker aan mijn ex gaan besteden gaat nu langzaam wat beter dus wie weet
hartstikke bedankt! ben er echt super blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |