quote:Ik denk dat ik dat maar doe ja. Of ik ga gewoon naar NextDance toe. En dan een dagje flink doorbijten op m'n werk. In principe als ik niet teveel drink vanavond dan moet een nachtje van 4 uur best kunnen. En 't is morgen toch m'n laatste dag in de winkel
Op vrijdag 26 december 2003 13:43 schreef Cybart het volgende:[..]
tot een uur of 12 de kroeg in?
quote:Ik vind werken na het uitgaan ook altijd wel goed te doen, zolang je bezig blijft....
Op vrijdag 26 december 2003 13:49 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik denk dat ik dat maar doe ja. Of ik ga gewoon naar NextDance toe. En dan een dagje flink doorbijten op m'n werk. In principe als ik niet teveel drink vanavond dan moet een nachtje van 4 uur best kunnen. En 't is morgen toch m'n laatste dag in de winkel
Als je een half uur pauze hebt en gaat zitten dan merk je pas hoe beroerd je je eigenlijk voelt en dan zak je helemaal in.
Dus mijn tip: lekker doorwerken en geen pauze nemen!
quote:Uhm.. van 9 tot 17 uur werken zonder pauze? In een winkel waar je niet mag eten en drinken?
Op vrijdag 26 december 2003 13:51 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik vind werken na het uitgaan ook altijd wel goed te doen, zolang je bezig blijft....
Als je een half uur pauze hebt en gaat zitten dan merk je pas hoe beroerd je je eigenlijk voelt en dan zak je helemaal in.
Dus mijn tip: lekker doorwerken en geen pauze nemen!
quote:*luistert naar missk ittin*
Op vrijdag 26 december 2003 13:48 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik had een leuk verzamel cd'tje gemaakt maar die werd er gisteravond halverwege alweer afgegooid om plaats te maken voor Wham, Band Aid, Mariah Carey en consorten
mammy, can i go out and kill tonight?
i feel i feel like taking a life!
goeie kerstmuziek!
quote:Da's wel erg lang ja
Op vrijdag 26 december 2003 13:52 schreef Vlarp het volgende:[..]
Uhm.. van 9 tot 17 uur werken zonder pauze? In een winkel waar je niet mag eten en drinken?
quote:Juist. Ach, bij de post kon ik het ook. Dus in de winkel moet het ook kunnen. Gewoon niet teveel drinken, dan komt het wel goed.
Op vrijdag 26 december 2003 13:53 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Da's wel erg lang ja
Brownies zijn gebakken, met een extra laagje chocolade glazuur...
quote:sorry
Op vrijdag 26 december 2003 13:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
the happiness... it burnsssss!Brownies zijn gebakken, met een extra laagje chocolade glazuur...
quote:Golden Boy - keigaaf
Op vrijdag 26 december 2003 13:52 schreef ajuu het volgende:[..]
*luistert naar missk ittin*
mammy, can i go out and kill tonight?
i feel i feel like taking a life!goeie kerstmuziek!
Ik ga in ieder geval
quote:Erg dichtbij voor mij maar ik heb al andere plannen
Op vrijdag 26 december 2003 14:01 schreef Vlarp het volgende:
Wie komt er vanavond naar de 2e kerstdag editie van NextDance in discotheek Amigo's in Dordrecht. Geopend van 22:00 t/m 5:00.Ik ga in ieder geval
quote:Jammer, NextDance is een erg leuk feest/party/whatever
Op vrijdag 26 december 2003 14:02 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Erg dichtbij voor mij maar ik heb al andere plannen
Wat ga jij doen dan?
quote:Ik ga naar discotheek de Rodenburg, heb je misschien weleens van gehoord. Is een of andere christmas party....
Op vrijdag 26 december 2003 14:03 schreef Vlarp het volgende:[..]
Jammer, NextDance is een erg leuk feest/party/whatever
Wat ga jij doen dan?
quote:das hier in Beesd!
Op vrijdag 26 december 2003 14:05 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik ga naar discotheek de Rodenburg, heb je misschien weleens van gehoord. Is een of andere christmas party....
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 14:05 schreef ikbengeweldig het volgende:[..]
das hier in Beesd!
quote:Tot laters
Op vrijdag 26 december 2003 14:07 schreef Cybart het volgende:
ik ga douchen en een nieuw pakske aan doen
quote:ik ben op de eerste 'editie' geweest en dat was best leuk, alleen vind het te ver weg om ff op en neer te karren (heb trouwens nieteens een rijbewijs) hehe
Op vrijdag 26 december 2003 14:01 schreef Vlarp het volgende:
Wie komt er vanavond naar de 2e kerstdag editie van NextDance in discotheek Amigo's in Dordrecht. Geopend van 22:00 t/m 5:00.Ik ga in ieder geval
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 26-12-2003 14:13]
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 14:11 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik ben nog nooit in die discotheek geweest, zelfs nog nooit van gehoord alhoewel het dichtbij is
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 14:15 schrijft Great_Expectations het volgende:Ik haat het als mensen berichten quoten die niet bestaan.
.
De hele dag eten en drinken en weinig bewegen, verplicht gezellig doen met familie.
Het verbaasd me dat mijn moeder me nog niet heeft geroepen voor het jaarlijkse potje kerst-triviant
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 14:15 schreef Great_Expectations het volgende:
ik verheug me elk jaar weer op kerst... it's the most wonderful time of the year...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |