zit wat in =Pquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:40 schreef Nitro_YE het volgende:
ik hoop wel dat het uitverkocht wordt anders denkt The Offspring van ja in Nederland zitten toch niet veel fans dus we slaan ze maar over..
zitplaatsen, hmm lijkt me niks ik sta liever vooraan bij de hekken
Zitplaatsenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:56 schreef Ixnay het volgende:
Zitplaatsen... niks voor mij.
In Frankrijk ergens hebben ze Walla Walla gespeeld ipv The Worst Hangover Ever, misschien omdat ze inzien dat het live niet zo goed aansloeg.
Nu nog een nummertje van Ignition erbij.
Foute mentaliteit dan.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:40 schreef Nitro_YE het volgende:
ik hoop wel dat het uitverkocht wordt anders denkt The Offspring van ja in Nederland zitten toch niet veel fans dus we slaan ze maar over..
`quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:40 schreef Nitro_YE het volgende:
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:54 schreef Ixnay het volgende:
Denken jullie dat er veel van die 13-jarige sk8rbois en grlz zijn?
Want dat vind ik nou altijd zo vervelend bij optredens he.
ohw tegenwoordig blijven ze ook wel bij de pit weg hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:20 schreef Ixnay het volgende:
Precies, toen ik 13/14 was bleef ik ook liever bij de pit weg.
Je kunt slechts van de meerderheid gaan verlangen dat ze zich aan je gaan aanpassen.
Ik tochquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:54 schreef Ixnay het volgende:
Denken jullie dat er veel van die 13-jarige sk8rbois en grlz zijn?
Want dat vind ik nou altijd zo vervelend bij optredens he.
hehe zie je ze door de pit heen rennen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:08 schreef =HellFire= het volgende:
Niks mis met sk8rgurrls waar je tegenaan kan beuken in de pit toch....?
Ach Gutquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:34 schreef Ixnay het volgende:
En dan doe je ze heel per ongeluk pijn, en dan denken ze dat je het extra doet, en dan worden ze heel boos.
Maandagquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:35 schreef iDex het volgende:
ik ga maandag kaartjes halen.
iemand ervaringen met het meesmokkelen van een digitale fotocamera in de hmh? en wie neemt hem ook mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |