quote:Had je ze gereserveerd dan?
Op zaterdag 27 december 2003 17:49 schreef Tackleberry het volgende:
Vandaag ook eindelijk twee kaartjes op kunnen halen...I'll be there...
Omdat volgens het bbs het al op 25 december was uitverkocht.
quote:Dan heeft het BBS het toch fout. Nu zijn er iig nog kaarten te krijgen! https://tickets.lvp.nl/trs/res1.php?vn=580&origin=0 en dat is de officiele verkoopsite.
Op zaterdag 27 december 2003 18:20 schreef Ixnay het volgende:Omdat volgens het bbs het al op 25 december was uitverkocht.
quote:Heb vandaag m'n kaarten via ticketservice besteld, en ze waren er nog gewoon.
Op zaterdag 27 december 2003 18:20 schreef Ixnay het volgende:[..]
Had je ze gereserveerd dan?
quote:Yep, vorige week zaterdag heb ik ze telefonisch besteld op m'n werk...
Op zaterdag 27 december 2003 18:20 schreef Ixnay het volgende:
Had je ze gereserveerd dan?Omdat volgens het bbs het al op 25 december was uitverkocht.
... had ze liever meteen gehaald, maar ik moest helaas werken. Duurde wel gruwelijk lang voordat ik erdoor was zeg... De eerste uren heb ik het een keer of 8 geprobeerd, je werd meteen opgehangen omdat de wachttijd gewoon te lang was...
quote:Ik kom net van het postkantoor vandaan en heb er even 5 gehaald.
Op zaterdag 27 december 2003 18:20 schreef Ixnay het volgende:[..]
Had je ze gereserveerd dan?
quote:volgens mij komt het wel goed...
Op dinsdag 30 december 2003 21:01 schreef Sylvana het volgende:
Jeej, ik heb vandaag me geld gekregen en dus ook meteen ff 2 kaartjes gehaald en het is nog steeds niet uitverkochtWaar zijn al die Offspringfans gebleven
quote:zitten op een concert
Op woensdag 31 december 2003 09:36 schreef mikezwet het volgende:
beter als het niet zo druk is, ken je er misschien bij gaan zittenen meer kans op handtekeningen en gesprekjes
quote:Nee, maar de kans op Alkaline Trio is groot.
Op zaterdag 3 januari 2004 13:41 schreef Sylvana het volgende:
weet iemand al wie de support act is?
In de tekst over The Offspring, noemen ze de datum 19 maart en 19 mei. De verschillende datums kom je ook tegen op internet. Lekker duidelijk dus.
Zover ik weet is het dus gewoon op vrijdag 19 maart.
Nou dat wordt flink feesten dus. Bij iemand al bekend of er nog meer band in het voorprogramma spelen, naast Alkaline Trio ?
quote:Er is nog niks bekend. Zelfs dat van Alkaline Trio is maar een gerucht.
Op donderdag 15 januari 2004 11:11 schreef SoNoS het volgende:
Wat een vreselijke stomzinnige site zeg van de Heineken music hall.In de tekst over The Offspring, noemen ze de datum 19 maart en 19 mei. De verschillende datums kom je ook tegen op internet. Lekker duidelijk dus.
Zover ik weet is het dus gewoon op vrijdag 19 maart.Nou dat wordt flink feesten dus. Bij iemand al bekend of er nog meer band in het voorprogramma spelen, naast Alkaline Trio ?
Kletz
quote:idd, de topictitel was ook eerst 19 mei, maar op het kaartje staat 19 maart,dus dan neem ik aan dat het wel 19 maart zal zijn
Wat een vreselijke stomzinnige site zeg van de Heineken music hall.
In de tekst over The Offspring, noemen ze de datum 19 maart en 19 mei. De verschillende datums kom je ook tegen op internet. Lekker duidelijk dus.
Zover ik weet is het dus gewoon op vrijdag 19 maart.
quote:Het is minder erg dan dat je 20 maart hier leest hoe vet het concert was en dat jij dacht dat het pas over 2 maanden was
Op zaterdag 17 januari 2004 19:28 schreef Nitro_YE het volgende:
zou wel lullig zijn als je daar staat op 19 maart terwijl het over 2 maanden pas is
Misschien dat ze dan nog speciale dingen gaan doen.
Dirty Magic acoustic maybe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |