Ik neem mijne ook gewoon mee. Bij concerten nog nooit problemen mee gehad (maar heb hem nog nooit meegenomen naar hmhquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:35 schreef iDex het volgende:
iemand ervaringen met het meesmokkelen van een digitale fotocamera in de hmh? en wie neemt hem ook mee?
Ik ga lekker met de trein en dan uitstappen voor de deurquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:40 schreef DevoiD het volgende:
ik sta d'r om 5 uur denk ik... gaan er eigenlijk veel mensen met de trein? met de auto amsterdam in schrok me eigenlijk wel een beetje af... maar ik zou eigenlijk wel willen weten wanneer 't is afgelopen, is dat al een beetje bekend? voor half 12 zou opzich wel netjes zijn, aangezien ik weer lekker vroeg uit m'n nest geschopt word zaterdag![]()
En hoeveel kost die parkeergarage???quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:04 schreef Tackleberry het volgende:
Met de auto is de HMH perfect te bereiken. Het zit bijna direct aan de A2... Je gooit de auto in een parkeergarage en klaar.
Tja, dat is een prijzig grapje, reken maar op een euro of 5 tot 8... Maar goed, ik heb geen zin om in Utrecht op het station te stranden 's nachts, dus moet ik wel met de auto. En het is net zo fijn ook, schiet tenminste een beetje op.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:13 schreef Komakie het volgende:
En hoeveel kost die parkeergarage???
ik vind van niet en velen zijn het met mij eens. Hetzelfde geldt voor the Horrorpops, ook geen zak aan. Als je iets wilt horen van de bands, op de officieele sites van de bands staan mp3'squote:Op woensdag 17 maart 2004 20:58 schreef 2xD het volgende:
Enne is die Janez Detd een beetje relaxed ?
Janez Detd is wel relaxtquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:58 schreef 2xD het volgende:
Hmm wat is nou handig om er te staan, qua tijd dan de 1 hier zegt om 4 uur en de ander om half 8, vertel me is even waarom ik er om 4 uur wil staan en waarom om half 8 ?
Enne is die Janez Detd een beetje relaxed ?
[hmm luister nu een nummer van hen "Lisa" klinkt als een flinke old skool punk band best grappig maar of ik hier nou helemaal blij van word, tja]
Om 23:59 gaat de laatste trein, maar dan moet je wel in Utrecht overstappen. (check even de NS reisplanner) Het is dus te halen, maar ik kies toch voor het gemak (zelf rijden dus)quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:28 schreef hopseflops het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe ik met het openbaar vervoer terugkom in eindhoven
We overdrijven gewoon, speel het nou mee.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:39 schreef crN het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |