Make More Music is een muziekwedstrijd voor leerlingen van de middelbare school(HAVO/VWO), MBO en van het HBO. Heb jij het lef om je muzikale talenten ten gehore te brengen, schrijf je dan in voor Make More Music. Dring via een van de twee voorronden (5 en 19 februari 2004) door tot de finale(8 april 2004) in Danscafe Eindelijk te Almere en maak kans op superprijzen! Make More Music is een initiatief van het Instituut voor Information Engineering.
VISIT WWW.MAKEMOREMUSIC.NLFOR MORE INFO!!!!
quote:Dus. Dat je er niks mee verdient betekent niet dat het geen spam is!
Op donderdag 25 december 2003 16:12 schreef makemoremusic het volgende:
Hoi heren ik zie jullie met spam te reageren maar we zijn een stichting en willen en mogen er niks mee verdienen. Dit is gewoon een leuke wedstrijd voor jonge bands die hogerop willen raken en voor mensen die van van experimentele bands houden zijn dit een paar leuk vullende avonden.
quote:spam = reclame maken = aandacht trekken, dat je er iets mee wilt verdienen of niet staat daar dus los van
Op donderdag 25 december 2003 16:12 schreef makemoremusic het volgende:
Hoi heren ik zie jullie met spam te reageren maar we zijn een stichting en willen en mogen er niks mee verdienen. Dit is gewoon een leuke wedstrijd voor jonge bands die hogerop willen raken en voor mensen die van van experimentele bands houden zijn dit een paar leuk vullende avonden.
quote:nja hij heeft zich speciaal voor dat hier aangemeld
Op donderdag 25 december 2003 18:20 schreef Guidosaurus het volgende:
Anders tieven jullie eens een keer op met je gezeik over spam. Dit zijn onderwerpen die sommige mensen wel erg interreseren. Erg makkelijk, er zit in je browser een knop ongeveer linksboven, die brengt je terug naar de vorige pagina. Als je het spam vind moet je mischien daar eens op klikken.
maar goed ontopic dan maar vanaf nu
quote:ff een vraagje he, waarom staat er dat bands van HBO studenten wel mogen meedoen maar er niets staat over bands van mensen die aan een universiteit studeren, of is dit allemaal hetzelfde?
Op maandag 29 december 2003 11:20 schreef makemoremusic het volgende:
dank je voor de mooie kerstgedachte. en voor de bands check it out we hebben vette prijzen wederom
bij voorbaat dank!
groet,
JP
quote:LOL, en dit zit op dezelfde opleiding als ik zit ...
Op donderdag 1 januari 2004 18:21 schreef makemoremusic het volgende:
Aangezien het festival een vorm van promotie is voor de school(het is een HBO opleiding). maar als ik jullie was zou ik het gewoon proberen, zoals het nu is denk ik dat jullie gewoon mee mogen doen.
kan van deze plek momenteel geen bevestiging geven maar ik zzal het erover hebben het lijkt me gewoond at jullie mee mogen doen, dus nogmaals ik zou me gewoon inschrijven en dan horen jullie het zo snel mogelijkgroet,
JP
Fijne spelling en interpunctie weer JP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |