quote:Tuuk.
Op donderdag 25 december 2003 15:24 schreef Viper-X het volgende:
RTL+ is toch Duits? Zouden ze al die commentaar op Alexander ook uitzenden?.
Ik vraag me btw af wie de editing heeft gedaan, ik denk Engeland zelf.
quote:Ik ben bang van wel
Op donderdag 25 december 2003 15:24 schreef Viper-X het volgende:
RTL+ is toch Duits? Zouden ze al die commentaar op Alexander ook uitzenden?.
Maniac is trouwens echt mijn favoriete Alex-nummer... En ook deze bracht hij ten gehore.
Is RTL+ de gewone RTL? Want ik wil Alex nog wel een keer zien. Super ook dat ze Daniel ff voorbij lieten komen
[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 25-12-2003 15:31]
quote:Er is veel uitgeknipt. Ze schijnen oa te hebben gezegd dat het onbegrijpelijk is dat Jamai de NLse Idols heeft gewonnen.
Op donderdag 25 december 2003 15:27 schreef Samson het volgende:
Ik weet niet waar ik het hoorde, maar dacht dat de jury ook tegen Jamai had gezegd dat het enige originele aan hem zn bril was of zoiets en dat heb ik gisteren helemaal niet gezien, is dat eruit geknipt of zo? Zou er nog meer jury commentaar uitgeknipt zijn trouwens?
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 25-12-2003 15:32]
quote:Je moet dat Poolse commentaar gewoon skippen. Die zat alleen maar grappig te wezen en boorde iedereen ongelooflijk de grond in.
Op donderdag 25 december 2003 15:29 schreef ChrisJX het volgende:
Ik zit nu de herhaling van gisteren te kijken, maar ik vind het verschrikkelijk. Die arme Alexander wordt echt gigantisch afgekraakt en dat slaat nergens, maar dan ook echt he-le-maal nergens op.Daarbij vind ik het ook onzin om zo verschrikkelijk onbeschoft te zijn. Doe es normaal zeg!
Maniac is trouwens echt mijn favoriete Alex-nummer... En ook deze bracht hij
ten gehore.
Zou dat trouwens nog van invloed zijn op het aantal punten wat dat Poolse meisje van de kijkers krijgt? Zullen ze er rekening mee houden dat dat Poolse jurylid zo'n eikel was?
quote:Is je batterijtje van je gehoorapparaat misschien kapot of zo? Het was niet om aan te horen en dat suffe gespring, bah!
Ik zit nu de herhaling van gisteren te kijken, maar ik vind het verschrikkelijk. Die arme Alexander wordt echt gigantisch afgekraakt en dat slaat nergens, maar dan ook echt he-le-maal nergens op.Daarbij vind ik het ook onzin om zo verschrikkelijk onbeschoft te zijn. Doe es normaal zeg!
Maniac is trouwens echt mijn favoriete Alex-nummer... En ook deze bracht hij
ten gehore.
quote:Dat gespring had idd wat minder gemogen, maar ik vond het zoals gewoonlijk weer prima klinken.
Op donderdag 25 december 2003 15:32 schreef Samson het volgende:
Is je batterijtje van je gehoorapparaat misschien kapot of zo? Het was niet om aan te horen en dat suffe gespring, bah!
quote:Grote platenverkoop wil niet zeggen dat je boven alle kritiek staat. Kijk maar naar Britney. Die verkoopt miljoenen en die heeft een werkelijk verschrikkelijke stem waar je eigenlijk nauwelijks iets positiefs over kunt zeggen.
Op donderdag 25 december 2003 15:30 schreef scanman01 het volgende:
Het moet voor types als Kelly en Will best idioot zijn om weer op die planken te staan. Ze hebben al meer platen verkocht dan menig artiestje in zijn hele leven en krijgen dat kritiek over zich heen.
quote:mja, zo goed zingt hij niet hoor. maar idd, ze zijn veel te hard. Vooral die Amerikaanse, jesus wat een lul.
Ik zit nu de herhaling van gisteren te kijken, maar ik vind het verschrikkelijk. Die arme Alexander wordt echt gigantisch afgekraakt en dat slaat nergens, maar dan ook echt he-le-maal nergens op. Daarbij vind ik het ook onzin om zo verschrikkelijk onbeschoft te zijn. Doe es normaal zeg!Maniac is trouwens echt mijn favoriete Alex-nummer... En ook deze bracht hij
ten gehore.
Is RTL+ de gewone RTL? Want ik wil Alex
nog wel een keer zien. Super ook dat ze Daniel ff voorbij lieten komen
quote:Dat lijkt me idd nogal vreemd voor hun, zij hebben er waarschijnlijk toch schijt aan wat de uitslag wordt, die Kelly heeft zelfs al in een of andere Amerikaans oorlogsserie een gastrol gespeeld, dat zag ik toevallig toen ik er deze zomer was
Op donderdag 25 december 2003 15:30 schreef scanman01 het volgende:[..]
Er is veel uitgeknipt. Ze schijnen oa te hebben gezegd dat het onbegrijpelijk is dat Jamai de NLse Idols heeft gewonnen.
Het moet voor types als Kelly en Will best idioot zijn om weer op die planken te staan. Ze hebben al meer platen verkocht dan menig artiestje in zijn hele leven en krijgen dan kritiek over zich heen.
quote:Ik geloof het wel. Dezelfde zenders die Wer Wird Miljonar met Gunther Jaugh uitzendt.
Is RTL+ de gewone RTL?
quote:Hee, zelfs Daniel is inmiddels naar plaats 2 gezakt hoor
Op donderdag 25 december 2003 15:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Chris.
Alexander is echt niet leuk hoor
.
Maar dat komt ook doordat het concert niet doorging
quote:Jauch
Op donderdag 25 december 2003 15:34 schreef SunChaser het volgende:Ik geloof het wel. Dezelfde zenders die Wer Wird Miljonar met Gunther Jaugh uitzendt.
Das idd de normale RTL.
Hahaha, ik zat net een oud topic door te lezen: Tom, dat snappen ze toch niet als je over Gracia begint
quote:Dat is wel duidelijk. Maar ze kunnen vooral die twee niet verwijten dat ze geen "idool" zijn
Op donderdag 25 december 2003 15:33 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Grote platenverkoop wil niet zeggen dat je boven alle kritiek staat. Kijk maar naar Britney. Die verkoopt miljoenen en die heeft een werkelijk verschrikkelijke stem waar je eigenlijk nauwelijks iets positiefs over kunt zeggen.
Het had een leuk programma kunnen worden, maar dit is gewoon niet leuk meer.
quote:ik wel. die stem is *puke*
Op donderdag 25 december 2003 15:38 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat is wel duidelijk. Maar ze kunnen vooral die twee niet verwijten dat ze geen "idool" zijn
Verder ben ik het over Britney totaal niet eens!
quote:De stem is niet geweldig, maar heb je Madonna wel eens live horen zingen? En zo kan ik nog wel 100 topartiesten opnoemen die er live niets van bakken. Britney is een rasartiest / entertainer. Grote klasse!
Op donderdag 25 december 2003 15:41 schreef SilentSinner het volgende:
ik wel. die stem is *puke*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |