Oja, hier is de livestream: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/veronica_radio.asx
[Dit bericht is gewijzigd door halloween op 25-12-2003 12:17]
quote:ja 1000 nrs om precies te zijn
Op donderdag 25 december 2003 12:16 schreef Ablaze het volgende:
Verschilt dat erg veel van de top 2000, van radio 2?
quote:
Op donderdag 25 december 2003 12:19 schreef biertapper het volgende:[..]
ja 1000 nrs om precies te zijn
En waarom 1000? Wat is er mis met wat ze altijd deden, namelijk een top 100?
quote:Die rechten liggen bij RTL/Yorin.
Op donderdag 25 december 2003 12:36 schreef Tokus het volgende:
weinig verrassends in die top 100, afgezien van dat Anouk daar tussenstaat (en hoe dat komt is mij echt een raadsel, maar ja).En waarom 1000? Wat is er mis met wat ze altijd deden, namelijk een top 100?
Deze lijst neem ik nu al niet meer serieus.
"lalala bamba"
1 - Queensryche - Silent Lucidity
2 - Meatloaf - For crying out loud
3 - Queen - Innuendo
4 - Smashing Pumpkins - Ava Adore
5 - Metallica - Nothing else matters
6 - Mink Deville - Heaven stood still
7 - Live - Lightning crashes
8 - Andrea Bocelli - Con te partiro
9 - Boston - More than a feeling
10 - Therapy - Diane
quote:Nee helaas niet..
Op donderdag 25 december 2003 12:50 schreef devv05 het volgende:
Is er geen Winamp livestream in goede kwaliteit?
edit: En Angel Eyes van Wet Wet Wet ook wel!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 25-12-2003 13:17]
quote:Daar loopt een topic van volgens mij beginnen zij ook vandaag?
Op donderdag 25 december 2003 13:13 schreef UFOtje het volgende:
Gaat Radio 2 nu ook de top 2000 nog uitzenden?
quote:In Windows Media Player.
Op donderdag 25 december 2003 13:18 schreef Stranger het volgende:
Waarin opent die stream bij jullie? Mijn internet explorer loopt vast en mijn winamp geeft een 'error syncing to mpeg'.
Maar wel lekker dat die platen nu al komen.
quote:Tja, het zijn toch gewoon de luisteraars die dat bepalen. Daarom dus wel serieus te nemen
Op donderdag 25 december 2003 15:34 schreef peaceman het volgende:
hmmm.... even snel gekeken... Radiohead 1 keer in de lijst ergens in de 300.. derhalve niet serieus te nemen, zonde....
quote:Dus? Denk jij dat de lijst niet klopt? Weer een complot ofzo? Waarom zou die lijst in vredesnaam niet kloppen. Misschien hebben bv Radiohead fans geen lijst ingestuurd. Dat is op zich jammer (vooral als Creep niet heel erg hoog staat), maar dat gaat voor mij de top 1000 niet verpesten. Er staan namelijk heel erg veel leuke/goede nummers wél in!
Op donderdag 25 december 2003 15:37 schreef peaceman het volgende:
hmmm neen, want de luisteraars zijn dezelfde doelgroep (althans dit was altijd zo) als radio 3 en in de verrukkelijke 715 staan ze diverse malen in de top 100....
quote:Hoezo? Een lijst met de beste nummers aller tijden waar Guns 'n Roses eerst staat? Nee hoor. En dan zeker niet met dat
Op donderdag 25 december 2003 15:35 schreef scanman01 het volgende:[..]
Tja, het zijn toch gewoon de luisteraars die dat bepalen. Daarom dus wel serieus te nemen
De meerderheid van de mensen in mijn omgeving (en eigenlijk ook op het net) vinden nummer als Stairway To Heaven, Child In Time en andere Bohemian Rhapsody's legendarische nummers. Dat kan ik van November Rain nu toch niet zeggen.
quote:Dat is JOUW mening! Heel veel anderen, waaronder ik, vinden November Rain wel degelijk het beste GnR nummer. Die staat al heel lang heel hoog in de "aller tijden" lijsten.... en heeft ook al vaker op 1 gestaan volgens mij.
Op donderdag 25 december 2003 15:42 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Hoezo? Een lijst met de beste nummers aller tijden waar Guns 'n Roses eerst staat? Nee hoor. En dan zeker niet met dat
nummer. Dat is zelfs niet eens het beste Guns 'n Roses nummer, laat staan het beste aller tijden.
quote:Ik zeg "Generatiekloof".... en dan vooral tussen jou en de inzenders van een Top 10 lijstje aan Radio Veronica
Op donderdag 25 december 2003 15:42 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Hoezo? Een lijst met de beste nummers aller tijden waar Guns 'n Roses eerst staat? Nee hoor. En dan zeker niet met dat
nummer. Dat is zelfs niet eens het beste Guns 'n Roses nummer, laat staan het beste aller tijden. Ik kan nog begrijpen dat het in de top 100 zou staan, maar top 20 zou al overdreven zijn en de eerste plaats is dus helemaal een grap. En dit heeft weinig te maken met m'n persoonlijke mening over dat nummer.
De meerderheid van de mensen in mijn omgeving (en eigenlijk ook op het net) vinden nummer als Stairway To Heaven, Child In Time en andere Bohemian Rhapsody's legendarische nummers. Dat kan ik van November Rain nu toch niet zeggen.
quote:Complot gaat veel te ver, opmerkelijk is het wel. Creep staat er idd in, maar andere nummers die ik nu niet allemaal ga noemen verdienen een plaatsje in de lijst, zelfs als je puur neutraal kijkt.
Op donderdag 25 december 2003 15:41 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dus? Denk jij dat de lijst niet klopt? Weer een complot ofzo? Waarom zou die lijst in vredesnaam niet kloppen. Misschien hebben bv Radiohead fans geen lijst ingestuurd. Dat is op zich jammer (vooral als Creep niet heel erg hoog staat), maar dat gaat voor mij de top 1000 niet verpesten. Er staan namelijk heel erg veel leuke/goede nummers wél in!
quote:Het is in elk geval erg lastig idd.
Op donderdag 25 december 2003 15:53 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Veronica gaf overigens de keuze uit enkele nummers van Guns n Roses. Stond daar je favoriet niet bij, dan kon je die als vrije keuze opgeven. Maar ,mits niet vantevoren met een hele groep mensen afgesproken, is zo iets natuurlijk nooit ook maar de laagste regionen van de lijst in te krijgen,,,,,
quote:kijk, die vind ik dan wél weer leuk
Op donderdag 25 december 2003 15:50 schreef peaceman het volgende:[..]
Ik ga lekker naar de verrukkelijke 715 luisteren....
quote:kijk, nou begrijp ik je al wat beter
Op donderdag 25 december 2003 12:57 schreef scanman01 het volgende:
Mijn top 10:1 - Queensryche - Silent Lucidity
2 - Meatloaf - For crying out loud
3 - Queen - Innuendo
4 - Smashing Pumpkins - Ava Adore
5 - Metallica - Nothing else matters
6 - Mink Deville - Heaven stood still
7 - Live - Lightning crashes
8 - Andrea Bocelli - Con te partiro
9 - Boston - More than a feeling
10 - Therapy - Diane
Waarom lees ik dit soort lijsten eigenlijk nog, ik zit me er toch alleen maar aan te ergeren
quote:Is dat negatief of positief?
Op vrijdag 26 december 2003 09:15 schreef dolle_hond het volgende:[..]
kijk, nou begrijp ik je al wat beter
quote:vrij neutraal bedoeld
Op vrijdag 26 december 2003 13:17 schreef scanman01 het volgende:[..]
Is dat negatief of positief?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |