quote:nee dat is het niet
Op donderdag 25 december 2003 14:00 schreef N1nj4 het volgende:
Prettige Kerst allemaaql
quote:zeg je dat nog als je knockout op de grond ligt?
Op donderdag 25 december 2003 14:46 schreef TrenTs het volgende:[..]
Hoe schattig.
![]()
quote:waarom deed je m dan dicht.. ik wou me alleen afreageren en niemand had er last van dan hadden ze niet gereageerd.. flauw
Op donderdag 25 december 2003 14:49 schreef Anthraxx het volgende:
Moet het hier ook zo aan toe gaan net als in het andere topic? Doe zelf ook eens normaal of tel tot 10 voordat je reageert.
quote:Doe eens een zeer goede gok
Op donderdag 25 december 2003 14:50 schreef gurlie het volgende:[..]
waarom deed je m dan dicht.. ik wou me alleen afreageren en niemand had er last van dan hadden ze niet gereageerd.. flauw
In de FAQ staat duidelijk dat je om je woorden moet letten. Getroll en geflame is overbodig, je kan het immers ook netjes duidelijk maken. En dat niemand er last van hebt kun je niet echt makkelijk zeggen of wel? Er waren al 4 pagina's volgeluld (50 reacties per pagina) dus tsja, ze zullen er wel degelijk last van hebben.
Maar ook ik heb geen zin om nu kinderjuf te gaan spelen: gewoon normaal reageren en er is niets aan de hand.
quote:
Op donderdag 25 december 2003 14:52 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Doe eens een zeer goede gok
In de FAQ staat duidelijk dat je om je woorden moet letten. Getroll en geflame is overbodig, je kan het immers ook netjes duidelijk maken. En dat niemand er last van hebt kun je niet echt makkelijk zeggen of wel? Er waren al 4 pagina's volgeluld (50 reacties per pagina) dus tsja, ze zullen er wel degelijk last van hebben.
Maar ook ik heb geen zin om nu kinderjuf te gaan spelen: gewoon normaal reageren en er is niets aan de hand.
quote:Prima.
Op donderdag 25 december 2003 14:58 schreef gurlie het volgende:
maja.. ik ben gwoon op het foute moment begonnen met fok!ken.. k houd al opben weer lief
quote:Heey hoe is het ermee?> Nog kerststol gegeten
Op donderdag 25 december 2003 14:58 schreef gurlie het volgende:
maja.. ik ben gwoon op het foute moment begonnen met fok!ken.. k houd al opben weer lief
Voor deze dagen heb ik eenhoop DVD's geritseld, KinkFM draait de Outlaw 141, ik heb genoeg en lekker te eten. Ik neem eindelijk eens tijd om op te ruimen. Daarna kan ik nog wat gaan lezen en oefenen voor kobudo. Oh ja, Starcraft moet ik ook nog eens uitspelen.
Daarbij gaat iedereen morgenavond al weer naar de kroeg en heb ik van het weekend de aikidowinterstage.
Kerst zie ik eigenlijk als een rustig en lang weekend maar wat gezelschap zou ik ook wel weten te waarderen.
quote:ik wel van kerstmis.. maar ik wil het gezellig hebben
Op vrijdag 26 december 2003 18:42 schreef S_ het volgende:
Ik hou ook niet van kerstmis
quote:ze wilden niet.. en ik kan niet uit want ik moet morgen werken
Op vrijdag 26 december 2003 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je niet zelf wat vrienden uitnodigen, zeker op tweede kerstdag? Er zijn altijd mensen die dat wel kunnen waarderen
quote:dus ik ben niet de enige die er geen klote aan vind (dit jaar dan)
Op vrijdag 26 december 2003 20:13 schreef gurlie het volgende:[..]
ze wilden niet.. en ik kan niet uit want ik moet morgen werken
quote:nee
Op vrijdag 26 december 2003 20:16 schreef stinkie het volgende:[..]
dus ik ben niet de enige die er geen klote aan vind (dit jaar dan)
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 20:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Vandaar dat je zoveel posts heb.
quote:samen kut-voelen
Op vrijdag 26 december 2003 20:18 schreef gurlie het volgende:[..]
nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |