Heeft nu nog niemand. Over een half jaar misschien als die uitkomt in Nederland ![]()
quote:misschien een beetje laat, maar EP betekent extended play en dat wil eigenlijk zeggen dat het geen echt album is (LP-long play) en ook geen single (zoals de naam aangeeft, slechts 1 lied met eventueel een rmx of b-kant).
Op donderdag 25 december 2003 00:38 schreef dabadbass het volgende:
Eminem - Straight from the Lab (EP) ik weet niet wat dat EP ermee te maken heeft maar die cd heeft maar 8 nummersdan kan je zeggen Genaaid
maar ik vind het de beste 8 nummers van hem ooit
als je zo'n ep op vinyl koopt, kost dat normaal gezien niet veel meer als een single, sommige zijn zelfs goedkoper. op cd kost zo'n ep tussen de 11 en 15 euro.
on topic: ik denk niet dat ik een cd heb die niemand heeft, maar ik ben wel nog niemand tegengekomen die ooit "so,...how"s your girl" van the handsome boy modelling school heeft.
quote:Yep. Evenals Manic Compression (die overigens een stuk minder sterk is)
Op dinsdag 20 januari 2004 17:05 schreef Bosbeetle het volgende:
quicksand - slip iemand ?
quote:Deze heb ik zowel op Lp als cd gehad (Bagger plaat
Op donderdag 25 december 2003 01:34 schreef fripper het volgende:
[afbeelding]Misschien ben ik wel de enige hier die deze heeft.
Kazumi Watanabe - The Spice of Life
(met Bill Bruford en Jeff Berlin)
Hier een foto van Cd,s die toch wel een tikkeltje moeilijker te vinden zijn . ![]()
Dennis Chambers , Mitsuru Sutoh ,Vital Information, Caldera, Jazzsick, Joe Hubbard, Kazumi Watanabe (Deze is opnieuw heruitgebracht) RMS, Alex Gunia. ![]()
O,ja jullie kunnen 150 ¤ verdienen als je mij deze LPop Cd kunt bezorgen (Orgineel).

JOHN BLAKE / DIDIER LOCKWOOD / MICHAL URBANIAK: RHYTHM & BLU.
GRAMAVISION, 18-8608-2(CD)
(P)(C)1986 GRAMAVISION INC., USA
RECORDED: JUNE 1986
RELEASED: 1986, USA
J-ISSUED: CANYON RECORDS, D32Y0096(CD)
RELEASED: JUNE 21, 1987, JAPAN
BTW: Caldera ''dreamer'' en Dennis Chambers ''big city'' zijn er wereldwijd maar 500 stuks gemaakt!!
[Dit bericht is gewijzigd door Fusionfreak op 22-01-2004 19:53]
quote:Je hebt hem dus niet
Op donderdag 22 januari 2004 19:46 schreef Fusionfreak het volgende:[..]
Deze heb ik zowel op Lp als cd gehad (Bagger plaat).
[..]

Van Lindsey Buckingham en Stevie Nicks voordat ze zich in 1975 bij Fleetwood Mac aansloten. Reden dat niemand hem heeft is dat de plaat nog steeds niet op CD is uitgebracht (op talloze bootlegs na dan).
quote:Heb ik... En nota bene pas twee jaar na de originele releasedatum bij een Free Record Shop uit de uitverkoopbakken gevist.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:12 schreef Jostie het volgende:
Niet uniek, maar ik vraag me toch af hoeveel er nog van zijn: De mispress van Kid A van Radiohead. Gratis 10 seconden pearl jam erbij...
quote:Dezelfde Free Record Shop die al na een paar uur de CD weigerde te verkopen omdat deze niet goed was?
Op vrijdag 23 januari 2004 00:35 schreef Grobbel het volgende:[..]
Heb ik... En nota bene pas twee jaar na de originele releasedatum bij een Free Record Shop uit de uitverkoopbakken gevist.
quote:Ik heb ,m kijk maar hier
Op donderdag 22 januari 2004 22:59 schreef flowerking het volgende:
Frans Bauer - Grenzenlos. Volgens mij heeft deze niemand.
quote:Inderdaad NIET meer ,maar op die cd heb ik wel deze nummers op een fusion verzamelaar gezet. ''city'' en ''la starovia'' voordat ik ,m wegdeed.
Je hebt hem dus niet
[Dit bericht is gewijzigd door Fusionfreak op 23-01-2004 00:51]
quote:Klaarblijkelijk...
Op vrijdag 23 januari 2004 00:38 schreef Jostie het volgende:[..]
Dezelfde Free Record Shop die al na een paar uur de CD weigerde te verkopen omdat deze niet goed was?
En ik betwijfel of ie wel zo zeldzaam is.
quote:Dat ding is dacht ik alleen in Nederland uitgekomen (misschien België ook), dus wat dat betreft wel...
Op vrijdag 23 januari 2004 00:43 schreef Grobbel het volgende:[..]
Klaarblijkelijk...
Het was bij zo'n klein filiaaltje op een treinstation; ze zullen deze misdruk wel over het hoofd gezien hebben bij het "schoonvegen", of iets van dien aard.En ik betwijfel of ie wel zo zeldzaam is.
quote:Met je mooie Scott Henderson & Tribal Tech cd
Op vrijdag 23 januari 2004 00:43 schreef Biancavia het volgende:
Gefeliciteerd!
quote:De cd,s van Kazumi Watanabe zijn in Japan opnieuw heruitgebracht in een 24 bit new mastering uitvoering. Ook Scott Henderson (Eerste 3 cd,s) Zijn op JVC/Industries verschenen. De cd op de foto is de orginele uitvoering op Passport records.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:48 schreef fripper het volgende:[..]
Met je mooie Scott Henderson & Tribal Tech cd
Hier kan gewoon besteld worden via Amazon.com, die Kazumi watanabe. ![]()
quote:Ik had persoonlijk Fransje de deur uitgedaan, en Watanabe gehouden. Maar ja , ieder z'n keuze natuurlijk .
Op vrijdag 23 januari 2004 00:42 schreef Fusionfreak het volgende:[..]
Inderdaad NIET meer ,maar op die cd heb ik wel deze nummers op een fusion verzamelaar gezet. ''city'' en ''la starovia'' voordat ik ,m wegdeed.
quote:Volgens mij loop jij met meer (fusion) dingen achter. De eerste cd,s van scott Henderson.
Op vrijdag 23 januari 2004 01:02 schreef fripper het volgende:
Ik loop weer ernstig achter met Tribal Tech. Heb alleen maar Rocket Science en Thick.
[..]Ik had persoonlijk Fransje de deur uitgedaan, en Watanabe gehouden. Maar ja , ieder z'n keuze natuurlijk .
Deze heb ik van hem ,de latere cd,s vind ik een heel stuk minder ,dat zijn die releases op Tone Center records.
Watanabe maakt al sinds 1972 platen ,maar vanaf '' Tochica'' (Denon 1980) en Mobo I+II 1984 (Domo Japan of Gramavision Canadees).zijn ze de moeite waard .Ook ''Kilowat'' uit 1989 (Domo/Gramavision) is een aanrader ,met Wayne Shorter, Bunny Brunel,Alex Acuna ,ea.
BTW: Fransje is toch zo leuk ,wie weet maakt hij nog eens een Japanse fusionplaat met Kazumi Watanabe op gitaar.
quote:hahaha grappig...tjechie/nederlandse band.......waar ken je ze van
Op donderdag 22 januari 2004 22:59 schreef CasB het volgende:Malignant Tumour (Grindcore uit Oestgeest, echt geweldig)
quote:Hell en ik dacht dat ik lelijk was
Op vrijdag 23 januari 2004 00:43 schreef Grobbel het volgende:[..]
Klaarblijkelijk...
Het was bij zo'n klein filiaaltje op een treinstation; ze zullen deze misdruk wel over het hoofd gezien hebben bij het "schoonvegen", of iets van dien aard.En ik betwijfel of ie wel zo zeldzaam is.
checkquote:Op dinsdag 20 januari 2004 14:41 schreef onanymous het volgende:
Dire Straits ~ Encores
en dan bedoel ik dus niet de mp3tjes, maar het originele schijfje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |