kan iemand dat ff samplen voor mij en hier ff te download neerdumpen? Dat zou ik zo geweldig vinden. I.v.m copyright enzo niet helemaal natuurlijk dat hele liedje.
Dank u wel.
quote:Ok, ik dacht al dat ikiets fout deed of dat ut niet mocht.
Op donderdag 25 december 2003 00:53 schreef Seborik het volgende:
Ik heb de kutposts gedelete.
[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 05-01-2004 01:33]
Al dat omslachtige gedoe.
quote:dat kaen ik wel, mar ik heb die DVD niet, of ik moet um lenen van me zus. Als jij zegt dat ut zo makkelijk gaat dan ken jij dat toch ook wel voor me doel ELPablo?
Op maandag 5 januari 2004 17:39 schreef ELPablo het volgende:
Jongen, je kunt zelf toch ook wel samplen? Sluit je VCR of DVD gewoon even aan op je geluidskaart en neem het met een recorder als goldwave even op. Koud kunstje toch?Al dat omslachtige gedoe.
Inderdaad leuk stukkie gitaar!
Sorry maar ik heb niet de apparatuur om het te samplen... (geen DVD-speler in PC en ook geen analoge kabeltjes)
quote:Zekers, echt kan niet anders zijn gitarist met zo'n naam 8)
Op maandag 5 januari 2004 18:24 schreef Gitarist het volgende:
* Gitarist heeft gelijk ff het bewuste stukje opgezetInderdaad leuk stukkie gitaar!
Sorry maar ik heb niet de apparatuur om het te samplen... (geen DVD-speler in PC en ook geen analoge kabeltjes)
Niemand die ff kan samplen? Ik ben diege zeer dankbaar.
** KICK **
Niemand die dat stukje uit Minoes kan samplen voor een gedeelte.??????
[Dit bericht is gewijzigd door GSMboy op 06-01-2004 20:48]
quote:Ik moet als het goed is die DVD hier ergens hebben liggen... Als ik nou ga zoeken, kan je ondertussen even voor me uitzoeken hoe ik dan het snelst dat stukje eraf kan halen?
Op dinsdag 6 januari 2004 20:42 schreef GSMboy het volgende:
26 uur later.....** KICK **
Niemand die dat stukje uit Minoes kan samplen voor een gedeelte.??????
Edit: ik heb de DVD al gevonden
[Dit bericht is gewijzigd door Dirrrrk op 06-01-2004 20:58]
Vanaf dan hoor je zo'n gitaarmuziekje. Kan je dat dan samplen?
quote:Nou vooruit dan zoek ik zelf wel even... Is namelijk best een gedoe met die .VOB's enzo...
Op dinsdag 6 januari 2004 21:11 schreef GSMboy het volgende:
Ik weet niet precies hoe je dat moet samplen, maar dat weet jij vast wel dirk?Dat stukje bevindt zich op de 18 minuut ongeveer, waneer Tibbe naar buiten door het dakraam "Minoes" staat te schreeuwen. Waarna Minoes tegen Jakkepoes zegt: Ik denk dat ik toch maar ga..
Vanaf dan hoor je zo'n gitaarmuziekje. Kan je dat dan samplen?
[Dit bericht is gewijzigd door Dirrrrk op 07-01-2004 17:27]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |