quote:hetzelfde als wat wij van em denken
Op donderdag 25 december 2003 14:11 schreef BVO het volgende:[..]
Wat zullen ze in het buitenland dan wel niet van Jamai gedacht hebben
.
quote:Jamai was nooit gekozen als het een eenmalige wedstrijd was, doordat mensen hem elke week zagen kozen mensen steeds meer voor de underdog. Als het gegaan was zoals gisteren, had Jamai nooit of te nimmer gewonnen.
Op donderdag 25 december 2003 14:11 schreef Samson het volgende:[..]
De consequentie van zn coming out is wel dat ie nu bij diezelfde meisjes van de muur verdwijnt, maar je hebt wel gelijk, ik heb me altijd al verbaasd dat Jamai ooit verkozen is, maar t is m gegund hoor

Nee, ik vind haar best leuk eigenlijk
quote:IK ZIE GUY!!!!!!!!!
Op donderdag 25 december 2003 14:13 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij heeft ze ook een soort van beugel ofzo
quote:Ik ook
Volgens mij heeft ze ook een soort van beugel ofzoNee, ik vind haar best leuk eigenlijk
quote:
Op donderdag 25 december 2003 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Ze is eng...
quote:smaken verschillen nu eenmaal (gelukkig maar) ik vind het echt een trailer trash type
Volgens mij heeft ze ook een soort van beugel ofzoNee, ik vind haar best leuk eigenlijk
quote:Vond je het ook niet een verademing dat ze toch wel lekker pittig is en geen blad voor de mond neemt? Dit in tegenstelling tot die andere 'keurige' meisjes.
Op donderdag 25 december 2003 14:14 schreef Samson het volgende:[..]
smaken verschillen nu eenmaal (gelukkig maar) ik vind het echt een trailer trash type
quote:Mooi zingen is een kwestie van smaak Scan. Jij hebt duidelijk niet de zelfde smaak die ik heb ik veroordeel daar niet iemand om jij wel.
Op donderdag 25 december 2003 13:30 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat wilde ik nog niet meteen zeggen, maar bedoel ik eigenlijk wel. Marky mag dan goed kunnen horen of iemand zuiver zingt... Hij heeft nog wel eens moeite met beoordelen of iemand mooi zingt.
quote:OK, daar heb je dan wel een beetje gelijk in, het was wel een beetje een frisse wind, maar ik blijf het een weird type vinden
Op donderdag 25 december 2003 14:17 schreef scanman01 het volgende:[..]
Vond je het ook niet een verademing dat ze toch wel lekker pittig is en geen blad voor de mond neemt? Dit in tegenstelling tot die andere 'keurige' meisjes.
quote:Zwaar aan de pillen zitten vind ik niet echt een verademing.
Op donderdag 25 december 2003 14:17 schreef scanman01 het volgende:[..]
Vond je het ook niet een verademing dat ze toch wel lekker pittig is en geen blad voor de mond neemt? Dit in tegenstelling tot die andere 'keurige' meisjes.
quote:Ook weer onzin.
Op donderdag 25 december 2003 13:40 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik denk het niet. Het is een zangwedstrijd en Jim kan niet zingen.
quote:Nee, jij doet alsof jouw mening een feit is doordat je iedere keer schrijft dat Jim wel goed is! Nou, goed zijn is volgens mij een mix tussen zuiver zingen én mooi zingen.
Op donderdag 25 december 2003 14:17 schreef marky het volgende:
Mooi zingen is een kwestie van smaak Scan. Jij hebt duidelijk niet de zelfde smaak die ik heb ik veroordeel daar niet iemand om jij wel.
quote:Als hij naast Kelly zou staan zou ie wel lichtelijk uit de toon vallen.
Op donderdag 25 december 2003 14:20 schreef marky het volgende:[..]
Ook weer onzin.
quote:Zware beschuldiging.
Op donderdag 25 december 2003 14:19 schreef Tijn het volgende:[..]
Zwaar aan de pillen zitten vind ik niet echt een verademing.
quote:Lichtelijk?
Op donderdag 25 december 2003 14:21 schreef BVO het volgende:[..]
Als hij naast Kelly zou staan zou ie wel lichtelijk uit de toon vallen.
quote:Was een eufenisme
Op donderdag 25 december 2003 14:22 schreef Samson het volgende:[..]
Lichtelijk?
quote:Grapje moet kunnen.
Op donderdag 25 december 2003 14:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zware beschuldiging.
quote:Dan krijg je een beetje topacteur/soapsterretje idee.
Op donderdag 25 december 2003 14:22 schreef Samson het volgende:[..]
Lichtelijk?
quote:Ze was wel wat hyper inderdaad. Maar sommigen worden van de zenuwen heel kalm ... anderen worden hyper.
Op donderdag 25 december 2003 14:22 schreef Tijn het volgende:
Grapje moet kunnen.
quote:Aha jij bent ook bij het concert van Jim in HMH geweest. Moet haast wel als je zo goed weet te oordelen dat Jim niet kan zingen.
Op donderdag 25 december 2003 13:49 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ben het toch een keer met Sunchaser eens
En toen dat ene jurylid zei dat ze een boel lelijke mensen tot Idool hadden gebombardeerd was ik trots dat er toch nog hele volksstammen zijn die blijkbaar wèl hebben gestemd op zangkwaliteiten en niet op een mooi snoetje (het enige wat Jim bijvoorbeeld heeft).
Ik vraag me af of je uberhaupt wel wat kan zeggen over het idol gebeuren als je blaat dat Jim niet kan zingen. Dan toon je namelijk dat je er totaal geen verstand van hebt. Je kan niet van zijn stem houden maar dat bepaalt niet of iemand kan zingen. Jim kan zingen daar is geen twijfel over mogelijk.
quote:Hij kan best redelijk zingen, maar vindt je zn stem nu serieus idol-waardig?
Op donderdag 25 december 2003 14:25 schreef marky het volgende:[..]
Aha jij bent ook bij het concert van Jim in HMH geweest. Moet haast wel als je zo goed weet te oordelen dat Jim niet kan zingen.
Ik vraag me af of je uberhaupt wel wat kan zeggen over het idol gebeuren als je blaat dat Jim niet kan zingen. Dan toon je namelijk dat je er totaal geen verstand van hebt. Je kan niet van zijn stem houden maar dat bepaalt niet of iemand kan zingen. Jim kan zingen daar is geen twijfel over mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |