abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15690287
quote:
Op donderdag 25 december 2003 11:00 schreef sweek het volgende:
Deze discussie kan verder gaan in FEE. .
Ook goed, wat jij wilt
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_15695581
quote:
Op donderdag 25 december 2003 09:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Kijk, het mag best gezellig zijn enzo hoor. Maar dat iedereen dan hypocriet naar de kerk gaat en echt alles in de kerstsfeer moet zijn. Opgelegde gezelligheid is niet gezellig. De winkels zouden ook pas vanaf 10 december ofzo kerstspul mogen verkopen etc. etc.

maar, ik vroeg me af.. waar ligt voor jou de grens tussen 'gezelligheid' en 'alles in de kerstsfeer'

wat ik zelf vind: binnenshuis mag alles wat je zelf leuk vind.. maar hou het buitenshuis een beetje binnen de perken... ik vind mensen die hun HELE huis van boven tot bveneden met ong. 10.000 lampjes versierd hebben toch wel een btje extreem... en van die

maar ik heb dus geen bezwaar tegen hele volle kerstbomen... als je dat zelf leuk vind om te doen...
je bent toch zelf de enige die er last van heeft....

Kun je dat nog één keer uitleggen??
pi_15695931
quote:
Op donderdag 25 december 2003 15:57 schreef Simple_Mind het volgende:

[..]

maar, ik vroeg me af.. waar ligt voor jou de grens tussen 'gezelligheid' en 'alles in de kerstsfeer'

wat ik zelf vind: binnenshuis mag alles wat je zelf leuk vind.. maar hou het buitenshuis een beetje binnen de perken... ik vind mensen die hun HELE huis van boven tot bveneden met ong. 10.000 lampjes versierd hebben toch wel een btje extreem... en van die

maar ik heb dus geen bezwaar tegen hele volle kerstbomen... als je dat zelf leuk vind om te doen...
je bent toch zelf de enige die er last van heeft....

Mwa, gewoon allemaal wat minder uitbundig dan dit.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  vrijdag 26 december 2003 @ 11:59:04 #29
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_15714039
Ik zou zeggen, meld je aan bij Kersthaters unite !
Dan kan deze op slot.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')