quote:zegt genoeg ja
Op donderdag 25 december 2003 15:09 schreef beaverhausen het volgende:[..]
zegt dat genoeg?
Hopelijk wordt het nog beter voor je
quote:hai!!
Op donderdag 25 december 2003 15:07 schreef Markie-Mark het volgende:
En hoe bevalt ieders kerst tot nu toe?
Ja goed, en bij jou?? Oma er ook bij?
Ik heb ontbeten, triviant gedaan (voor het eerst mijn vader met de slappe lach gezien zodat hij de vraag niet kon stellen). Mijn moeder moest een vraag stellen: "De schrijver die en die Pijper heeft...." nou zij en ik he-le-maal dubbel, mijn vader ergerde zich rot. Moest hij aan mij een vraag stellen: "welke pootloze keffer...." en toen begon hij met lachen, echt... hij, mijn moeder en ik tranen van het lachen en mijn zusje boos dat we niet serieus een spelletje kunnen doen
Nu zijn ze wandelen en haal ik over een klein half uurtje mijn zus van de trein. Vanavond gourmetten en cadeautjes
quote:woei!
Op donderdag 25 december 2003 15:07 schreef ajuu het volgende:[..]
lees het als een eerbetoon
aan mijn favoriete user!
zometeen maar eens die zwarte haas op gaan zoeken...en het er om heen geschaarde gezelpschap
trouwens, genoeg mensen zeggen bloes
vraag maar aan Ang3l
quote:ach, als vandaag achter de rug is hebben we het ergste gehad...
Op donderdag 25 december 2003 15:10 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
zegt genoeg ja
Hopelijk wordt het nog beter voor je
quote:en dat is jullie goed recht!
Op donderdag 25 december 2003 15:11 schreef beaverhausen het volgende:[..]
woei!
trouwens, genoeg mensen zeggen bloes
vraag maar aan Ang3l
quote:nou, toen was hij nog klein hoor
Op donderdag 25 december 2003 15:07 schreef beaverhausen het volgende:[..]
nee laat maar dan...
15...janken... ik dacht altijd dat Jamai uit Schoonhoven kwam, blijkt ie in Dinxperlo te wonen!
quote:Leuk Waxxer
Op donderdag 25 december 2003 15:11 schreef Waxxer het volgende:[..]
hai!!
Ja goed, en bij jou?? Oma er ook bij?
Ik heb ontbeten, triviant gedaan (voor het eerst mijn vader met de slappe lach gezien zodat hij de vraag niet kon stellen). Mijn moeder moest een vraag stellen: "De schrijver die en die Pijper heeft...." nou zij en ik he-le-maal dubbel, mijn vader ergerde zich rot. Moest hij aan mij een vraag stellen: "welke pootloze keffer...." en toen begon hij met lachen, echt... hij, mijn moeder en ik tranen van het lachen en mijn zusje boos dat we niet serieus een spelletje kunnen doen
Nu zijn ze wandelen en haal ik over een klein half uurtje mijn zus van de trein. Vanavond gourmetten en cadeautjes
Mijn kerst bevalt tot nu toe ook hoor. En ja oma is ruimschoots van de partij hoor, vanochtend en vanmiddag bij haar geweest en vanavond komen m'n opa en oma hierheen. Straks eerst naar andere opa waar ik een heel stukkie minder zin in heb
Kerstavond was ook leuk, zoals je eerder op dit forum kon lezen
quote:serene stilte op deze eerste kerstdag 2003....
Op donderdag 25 december 2003 15:13 schreef DennisMoore het volgende:
*iets nietszeggends typ*
quote:jajajaja, flink de beest uitgehangen he?
Op donderdag 25 december 2003 15:14 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Leuk Waxxer
Mijn kerst bevalt tot nu toe ook hoor. En ja oma is ruimschoots van de partij hoor, vanochtend en vanmiddag bij haar geweest en vanavond komen m'n opa en oma hierheen. Straks eerst naar andere opa waar ik een heel stukkie minder zin in heb
Kerstavond was ook leuk, zoals je eerder op dit forum kon lezen
quote:ik ben ook soft en verwend.
Op donderdag 25 december 2003 15:13 schreef Waxxer het volgende:[..]
nou, toen was hij nog klein hoor
maar het is wel een softe, verwende jongen
maargoed, daar komt het homozijn natuurlijk niet van (alhoewel.... als hij nr 5 is en in deze buurt woont een aannemer, een garage-eigenaar, een fysiotherapeut, een metaalfabriek-eigenaar..). Maargoed, die jongen is altijd een beetje typisch geweest
quote:Ah joh, het is kerst!
Op donderdag 25 december 2003 15:15 schreef Vlarp het volgende:Ik had echt uit moeten slapen
Heren [HOMO], bij deze wil ik even van de gelegenheid gebruik maken uw allen een prettige kerst en alvast een gelukkig uiteinde van 2003 te wensen! Ook in 2004 zal ik als huis-hetero weer van de partij zijn, ik denk dat het een goed jaar zal worden!
Allemaal succes met de varkenshaasjes, fondue en liters wijn, ik ga weer een Palmpje drinken en m'n nieuw gekregen portefeuille inrichten! .
quote:tja, ik zal het einde van deze reeks ook niet meer halen denk ik.
Op donderdag 25 december 2003 15:18 schreef beaverhausen het volgende:
nou mensen, ik ga maar weer eens sociaal doen (inclusief Ralph Lauren bloes en Gooise R)
nog een fijne kerst iedereen!![]()
quote:Achter m'n pc gehangen en ontbeten met m'n ma?
Op donderdag 25 december 2003 15:17 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ah joh, het is kerst!
En wat zijn de leuke dingen die JIJ vandaag al gedaan hebt?
quote:Quality-time dude, that's what it is!
Op donderdag 25 december 2003 15:19 schreef Vlarp het volgende:[..]
Achter m'n pc gehangen en ontbeten met m'n ma?
quote:Kwalitijd?
Op donderdag 25 december 2003 15:20 schreef Gerdo het volgende:Quality-time dude, that's what it is!
.
quote:Kerst is saai
Op donderdag 25 december 2003 15:20 schreef Gerdo het volgende:[..]
Quality-time dude, that's what it is!
.
quote:Vrije dagen zijn niet saai.
Op donderdag 25 december 2003 15:35 schreef Vlarp het volgende:Kerst is saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |