quote:*eens*
Op donderdag 25 december 2003 19:19 schreef speknek het volgende:
Overigens is voor ons Europeanen Metroid Prime natuurlijk gewoon het beste spel van het jaar.
quote:Op deze schijfjes past meer dan een DVD
Op donderdag 25 december 2003 18:42 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik vraag me af of de volgende console dan weer van die kleine schijfjes krijgt? Die zijn wel leuk en aardig, maar niet echt practisch, omdat er vrij weinig oppast. Als je zo graag wil dat je games niet gekopieerd worden, zorg dan dat de dvd'tjes ietsjes kleiner zijn, maar dat er wel nog genoeg oppast. Je hoort nou vaker dat ze spellen moeten aanpassen voor de gamecube, wat de kwaliteit dan weer niet ten goede komt.
quote:Hoe kom je daar nou weer bij?
Op donderdag 25 december 2003 20:02 schreef HomerJ het volgende:
Op deze schijfjes past meer dan een DVD
quote:Zeker mee eens is...
Op donderdag 25 december 2003 19:19 schreef speknek het volgende:
Overigens is voor ons Europeanen Metroid Prime natuurlijk gewoon het beste spel van het jaar.
quote:tis toch gewoon een klein dvd'tje? die heb je ook voor gewone cd's daar past ongeveer dan 200/300 mb ofzo op
Op donderdag 25 december 2003 20:02 schreef HomerJ het volgende:[..]
quote:ehm... nee hoor..
Op donderdag 25 december 2003 20:02 schreef HomerJ het volgende:[..]
quote:absoluut NIET mee eens...TWW vond ik echt geen top spel ofzo...dat zeilen werd na een paar keer
Op donderdag 25 december 2003 19:16 schreef speknek het volgende:[..]
Veel van de kritiek vond ik terecht. Er waren lange delen van the Wind Waker waar ik me aan stoorde. Maar als ik de uitleg van Gamespot lees kan ik het eigenlijk alleen maar met ze eens zijn. tWW leek naar mijn idee iets teveel op OoT, maar gezien dat dat het beste spel ooit was, kun je vanuit een award oogpunt moeilijk anders dan concluderen dat tWW een van de beste spellen ooit is.
quote:FFX-2
Op donderdag 25 december 2003 17:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Leuk
Alleen ben ik dan met FFX-2 bezig
![]()
ARGH!
..... Als DIE nou eens naar cube kwam... maar nee hoor...
quote:Ja want KOTOR is echt bijzonder moeilijke flitsende actie die telkens nieuw en anders is.
Op donderdag 25 december 2003 22:17 schreef Gamedemon het volgende:[..]
absoluut NIET mee eens...TWW vond ik echt geen top spel ofzo...dat zeilen werd na een paar keer
je moest ook steeds dat ellendige liedje spelen om van wind te veranderen als je een rondje wou maken om een eilandje heen...en dan de moeilijkheidsgraad...waar was die in jansnaam? geen 1 keer doodgaan in een game kan dus gewoon niet he!!!! zelfs de eindbaas was geen uitdaging...4 of 5 dungeons maar...waarvan de laatste 2 vrij irri waren...en hij was best wel kort...doe mij kotor dan maar ...
quote:Ik vind hem ook veel te makkelijk. Maar zij beredeneerde dat hij speelt als een tekenfilm en dat het spel vooral voor iedereen heel gemakkelijk om op te pikken was. Dat als ze iemand, ongeacht of ze uberhaupt ooit een computerspel hadden gespeeld of ze daarin geinteresseerd zijn, een spel zouden aanraden om uit te proberen, het tWW was. Ik kan dat eigenlijk wel beamen. En als je niet rechtstreeks het spel uitspeelde, was je er lang zoet mee. Langer dan met Metroid Prime.
Op donderdag 25 december 2003 22:17 schreef Gamedemon het volgende:
geen 1 keer doodgaan in een game kan dus gewoon niet he!!!!
in mijn pc zit een schijf van 1.7 gig btw. veel he?
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 01:19 schreef rockstah het volgende:
er past 1.5 gig op een gamecube schijfje en meer dan 4 gig op een dvd.
als ze weer willen voorkomen dat het ge kopieerd word moeten ze de dvd's gewoon wat groter makenin mijn pc zit een schijf van 1.7 gig btw. veel he?
quote:100% scans op hard??
Op vrijdag 26 december 2003 00:14 schreef speknek het volgende:[..]
Langer dan met Metroid Prime.
quote:Dat is echt pittig
Op vrijdag 26 december 2003 05:07 schreef HAL9000S het volgende:[..]
100% scans op hard??
quote:Waarom is Tiger Woods 2004 dan over 2 schijfjes verdeeld en hebben ze een aantal opties moeten verwijderen?
Op donderdag 25 december 2003 20:02 schreef HomerJ het volgende:
quote:Precies
Op vrijdag 26 december 2003 09:38 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Waarom is Tiger Woods 2004 dan over 2 schijfjes verdeeld en hebben ze een aantal opties moeten verwijderen?
Ben in ieder geval blij dat de nieuwe console backwards compatible is. Dat is dan alweer een pluspunt maar dit vind ik ook interessant.
quote:Ik bedoel,.. als de Cube nu al op zijn meest geadvanceerde graphics zit dan vind ik dat wel triest voor ze, maar ik hoop dat ze vooral naar de laatste zin kijken.... improve de game-experience voor de gamer
Op donderdag 25 december 2003 17:21 schreef gamecube_master het volgende:
"It will be able to use the games already created in the previous generation. And it is something that will work. Side performances and graphics, one reached today a kind of limit with a quality, which is already close to realism, and it will be difficult to still much better do. The role of Nintendo is thus to study other ways in order to improve the experience of the player."
quote:Ik heb zo'n gevoel dat we ons over de graphics geen zorgen hoeven te maken.
Op vrijdag 26 december 2003 10:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Precies
Ben in ieder geval blij dat de nieuwe console backwards compatible is. Dat is dan alweer een pluspunt maar dit vind ik ook interessant.
[..]Ik bedoel,.. als de Cube nu al op zijn meest geadvanceerde graphics zit dan vind ik dat wel triest voor ze, maar ik hoop dat ze vooral naar de laatste zin kijken.... improve de game-experience voor de gamer
quote:Nee,.. als je video's als RE4 ziet dan moet het mooiste nog komen ja
Op vrijdag 26 december 2003 11:43 schreef nikanoru het volgende:[..]
Ik heb zo'n gevoel dat we ons over de graphics geen zorgen hoeven te maken.
Niet dat ik zo'n graphicshoer ben
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |