abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 december 2003 @ 23:37:35 #26
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15683519
Eindelijk een waardig Gamecube topictitel
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_15686121
quote:
Op woensdag 24 december 2003 23:37 schreef Chocobo het volgende:
Eindelijk een waardig Gamecube topictitel
(Gelukkig) het enige spel waar ik op wacht wat nog uit moet komen .
  donderdag 25 december 2003 @ 11:58:33 #28
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_15690338
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  donderdag 25 december 2003 @ 12:23:25 #29
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_15690705
quote:
Op donderdag 25 december 2003 11:58 schreef HomerJ het volgende:
OMFG

http://www.newgrounds.com/portal/view.php?id=140422

cool filmpje haha
Bernie en ik zijn tof.
pi_15694307
ik vind het wat saai en langdradig...
heb momenteel de slappe lach niet, misschien is het daardoor dat ik het niet grappig vind
pi_15694633
quote:
Op donderdag 25 december 2003 00:57 schreef Lexie het volgende:

[..]

(Gelukkig) het enige spel waar ik op wacht wat nog uit moet komen .

Samen met Donkey Konga ! Maar die komt pas van de zomer
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 25 december 2003 @ 15:10:22 #32
8369 speknek
Another day another slay
pi_15694661
Erg gaaf gedaan!

alleen inderdaad veel te flauw .

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_15695534
quote:
Op donderdag 25 december 2003 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Samen met Donkey Konga ! Maar die komt pas van de zomer

jammergenoeg wel ja
  donderdag 25 december 2003 @ 16:18:44 #34
56951 Najra
---------------
pi_15696004
The legend of Zelda: The Wind Waker wint Game of the Year op Gamespot.

En verslaat daarbij dus o.a. KOTOR.

Zo en dat vind ik volledig terecht. Dat afzeiken van Wind Waker toen KOTOR uitkwam heeft me aardig de keel uitgehangen.

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_15696715
Ik heb Zelda ook thuis en wat een heerlijk spel zeg!

Heb em nu zo'n 2 weekjes en ben de triforce stukjes aan het verzamelen, ben nu lekker met zo'n meeuw aan het vliegen

donderdag 25 december 2003 @ 16:56:38 #36
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15696785
quote:
Op donderdag 25 december 2003 16:53 schreef McGilles het volgende:
Ik heb Zelda ook thuis en wat een heerlijk spel zeg!

Heb em nu zo'n 2 weekjes en ben de triforce stukjes aan het verzamelen, ben nu lekker met zo'n meeuw aan het vliegen

Verzamelen gaat vrij snel en dan ben je klaar
pi_15696825
Nieuws zal wel een hebben, maar ik lees zojuist dat Metal Gear Solid: Twin Snakes op 1 maart 2004 in Europa gereleased wordt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 25 december 2003 @ 17:01:28 #38
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15696885
quote:
Op donderdag 25 december 2003 16:58 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuws zal wel een hebben, maar ik lees zojuist dat Metal Gear Solid: Twin Snakes op 1 maart 2004 in Europa gereleased wordt.
Leuk Alleen ben ik dan met FFX-2 bezig
  donderdag 25 december 2003 @ 17:01:58 #39
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_15696892
quote:
Op donderdag 25 december 2003 16:58 schreef Strolie75 het volgende:
mijn verjaardag
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_15697325
Whohoo! Het beste nieuws in tijden! Het zal op de opvolger van de GameCube mogelijk zijn om (oude) GameCube spellen te spelen!

Wie had dit ooit nog gedacht? Een Nintendospelcomputer die in staat is om spellen van een oudere varriant ook af te spelen? Nou, in principe is het al toegepast op de GameBoy Advance die ook GameBoy spellen kan afspelen. Maar gister meldde Satoru Iwata, in het Japanse blad Famitsu, dat de N5 (de werknaam van de opvolger van de Cube) in staat zal zijn om oudere games af te spelen. Check:

"It will be able to use the games already created in the previous generation. And it is something that will work. Side performances and graphics, one reached today a kind of limit with a quality, which is already close to realism, and it will be difficult to still much better do. The role of Nintendo is thus to study other ways in order to improve the experience of the player."

Yep, dus een goede reden om niet voortijdig te stoppen met het aanschaffen van goede GameCube games! Bovendien zegt Satoru Iwata dat het dus moeilijk zal zijn om de grafische kwaliteiten van een spelcomputer te verbeteren en Nintendo naar andere manieren op zoek is om de game-ervaring te verbeteren. Hmm, wij zijn heel erg benieuwd! Roll on, 2004!

www.cubezone.nl

donderdag 25 december 2003 @ 17:24:06 #41
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_15697370
FF:CC, MGS TS, en uiteraard Sonic Heroes ga ik halen!!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  donderdag 25 december 2003 @ 18:01:45 #42
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_15698117
ff wat anders ik heb overal gezocht maar ik kan nergens meer een broadband adapter voor de gamecube vinden. (weet iemand trouwens of er een headset voor de gamecube komt met splinter cell pandora tomorow) dus ik d8 als jullie de adapter ergens zien please geef me dat tips waar hij nog ligt! in de buurt van hilversum (het liefst)
pi_15698729
quote:
Op donderdag 25 december 2003 17:21 schreef gamecube_master het volgende:
Whohoo! Het beste nieuws in tijden! Het zal op de opvolger van de GameCube mogelijk zijn om (oude) GameCube spellen te spelen!

Wie had dit ooit nog gedacht? Een Nintendospelcomputer die in staat is om spellen van een oudere varriant ook af te spelen? Nou, in principe is het al toegepast op de GameBoy Advance die ook GameBoy spellen kan afspelen. Maar gister meldde Satoru Iwata, in het Japanse blad Famitsu, dat de N5 (de werknaam van de opvolger van de Cube) in staat zal zijn om oudere games af te spelen. Check:

"It will be able to use the games already created in the previous generation. And it is something that will work. Side performances and graphics, one reached today a kind of limit with a quality, which is already close to realism, and it will be difficult to still much better do. The role of Nintendo is thus to study other ways in order to improve the experience of the player."

Yep, dus een goede reden om niet voortijdig te stoppen met het aanschaffen van goede GameCube games! Bovendien zegt Satoru Iwata dat het dus moeilijk zal zijn om de grafische kwaliteiten van een spelcomputer te verbeteren en Nintendo naar andere manieren op zoek is om de game-ervaring te verbeteren. Hmm, wij zijn heel erg benieuwd! Roll on, 2004!

www.cubezone.nl

Hmm, goed nieuws, dat veel mensen zal aanspreken. Kunnen ze tenminste die gamecube verkopen voor een zacht prijsje en de spellen houden. Niet dat ik ooit mijn cube zal verkopen, daar krijg ik toch alleen maar spijt van.
Ik vraag me af of de volgende console dan weer van die kleine schijfjes krijgt? Die zijn wel leuk en aardig, maar niet echt practisch, omdat er vrij weinig oppast. Als je zo graag wil dat je games niet gekopieerd worden, zorg dan dat de dvd'tjes ietsjes kleiner zijn, maar dat er wel nog genoeg oppast. Je hoort nou vaker dat ze spellen moeten aanpassen voor de gamecube, wat de kwaliteit dan weer niet ten goede komt.
pi_15698902
quote:

www.cubezone.nl

das mooi enzo!
  donderdag 25 december 2003 @ 18:55:52 #45
56951 Najra
---------------
pi_15698927
Ik neem aan dat de opvolger van de Gamecube dan ook weer een ATI chip erin krijgt?

Gezien de stand van de huidige videokaarten van ATI zal de grafische mogelijkheden van de volgende Nintendo echt een enorm verschil worden met de Gamecube.

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_15698981
quote:
Op donderdag 25 december 2003 18:55 schreef Najra het volgende:
Ik neem aan dat de opvolger van de Gamecube dan ook weer een ATI chip erin krijgt?

Gezien de stand van de huidige videokaarten van ATI zal de grafische mogelijkheden van de volgende Nintendo echt een enorm verschil worden met de Gamecube.

jah, netzoals de nieuwe xbox schijnt
  donderdag 25 december 2003 @ 19:03:41 #47
75792 Mr_Midi
Defqon1 festival!
pi_15699043
Gamecube is
Next party: sensation black! Mystery land! en Decibel outdoor!
  donderdag 25 december 2003 @ 19:09:29 #48
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15699126
quote:

www.cubezone.nl

Goed nieuws,.. nu kan ik van Zelda blijven genieten
  donderdag 25 december 2003 @ 19:16:03 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_15699239
quote:
Op donderdag 25 december 2003 16:18 schreef Najra het volgende:
The legend of Zelda: The Wind Waker wint Game of the Year op Gamespot.

En verslaat daarbij dus o.a. KOTOR.

Zo en dat vind ik volledig terecht. Dat afzeiken van Wind Waker toen KOTOR uitkwam heeft me aardig de keel uitgehangen.

Veel van de kritiek vond ik terecht. Er waren lange delen van the Wind Waker waar ik me aan stoorde. Maar als ik de uitleg van Gamespot lees kan ik het eigenlijk alleen maar met ze eens zijn. tWW leek naar mijn idee iets teveel op OoT, maar gezien dat dat het beste spel ooit was, kun je vanuit een award oogpunt moeilijk anders dan concluderen dat tWW een van de beste spellen ooit is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 25 december 2003 @ 19:17:34 #50
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15699272
quote:
Op donderdag 25 december 2003 19:16 schreef speknek het volgende:

moeilijk anders dan concluderen dat tWW een van de beste spellen ooit is.

Whoehahahahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')