quote:(Gelukkig) het enige spel waar ik op wacht wat nog uit moet komen
Op woensdag 24 december 2003 23:37 schreef Chocobo het volgende:
Eindelijk een waardig Gamecube topictitel![]()
quote:
Op donderdag 25 december 2003 11:58 schreef HomerJ het volgende:
OMFG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.newgrounds.com/portal/view.php?id=140422
quote:Samen met Donkey Konga ! Maar die komt pas van de zomer
Op donderdag 25 december 2003 00:57 schreef Lexie het volgende:[..]
(Gelukkig) het enige spel waar ik op wacht wat nog uit moet komen
.
alleen inderdaad veel te flauw
.
quote:jammergenoeg wel ja
Op donderdag 25 december 2003 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Samen met Donkey Konga ! Maar die komt pas van de zomer
En verslaat daarbij dus o.a. KOTOR. ![]()
Zo en dat vind ik volledig terecht. Dat afzeiken van Wind Waker toen KOTOR uitkwam heeft me aardig de keel uitgehangen.
Heb em nu zo'n 2 weekjes en ben de triforce stukjes aan het verzamelen, ben nu lekker met zo'n meeuw aan het vliegen
quote:Verzamelen gaat vrij snel en dan ben je klaar
Op donderdag 25 december 2003 16:53 schreef McGilles het volgende:
Ik heb Zelda ook thuis en wat een heerlijk spel zeg!Heb em nu zo'n 2 weekjes en ben de triforce stukjes aan het verzamelen, ben nu lekker met zo'n meeuw aan het vliegen
![]()
quote:Leuk
Op donderdag 25 december 2003 16:58 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuws zal wel eenhebben, maar ik lees zojuist dat Metal Gear Solid: Twin Snakes op 1 maart 2004 in Europa gereleased wordt.
quote:mijn verjaardag
Op donderdag 25 december 2003 16:58 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuws zal wel eenhebben, maar ik lees zojuist dat Metal Gear Solid: Twin Snakes op 1 maart 2004 in Europa gereleased wordt.
Wie had dit ooit nog gedacht? Een Nintendospelcomputer die in staat is om spellen van een oudere varriant ook af te spelen? Nou, in principe is het al toegepast op de GameBoy Advance die ook GameBoy spellen kan afspelen. Maar gister meldde Satoru Iwata, in het Japanse blad Famitsu, dat de N5 (de werknaam van de opvolger van de Cube) in staat zal zijn om oudere games af te spelen. Check:
"It will be able to use the games already created in the previous generation. And it is something that will work. Side performances and graphics, one reached today a kind of limit with a quality, which is already close to realism, and it will be difficult to still much better do. The role of Nintendo is thus to study other ways in order to improve the experience of the player."
Yep, dus een goede reden om niet voortijdig te stoppen met het aanschaffen van goede GameCube games! Bovendien zegt Satoru Iwata dat het dus moeilijk zal zijn om de grafische kwaliteiten van een spelcomputer te verbeteren en Nintendo naar andere manieren op zoek is om de game-ervaring te verbeteren. Hmm, wij zijn heel erg benieuwd! Roll on, 2004!
quote:Hmm, goed nieuws, dat veel mensen zal aanspreken. Kunnen ze tenminste die gamecube verkopen voor een zacht prijsje en de spellen houden. Niet dat ik ooit mijn
Op donderdag 25 december 2003 17:21 schreef gamecube_master het volgende:
Whohoo! Het beste nieuws in tijden! Het zal op de opvolger van de GameCube mogelijk zijn om (oude) GameCube spellen te spelen!Wie had dit ooit nog gedacht? Een Nintendospelcomputer die in staat is om spellen van een oudere varriant ook af te spelen? Nou, in principe is het al toegepast op de GameBoy Advance die ook GameBoy spellen kan afspelen. Maar gister meldde Satoru Iwata, in het Japanse blad Famitsu, dat de N5 (de werknaam van de opvolger van de Cube) in staat zal zijn om oudere games af te spelen. Check:
"It will be able to use the games already created in the previous generation. And it is something that will work. Side performances and graphics, one reached today a kind of limit with a quality, which is already close to realism, and it will be difficult to still much better do. The role of Nintendo is thus to study other ways in order to improve the experience of the player."
Yep, dus een goede reden om niet voortijdig te stoppen met het aanschaffen van goede GameCube games! Bovendien zegt Satoru Iwata dat het dus moeilijk zal zijn om de grafische kwaliteiten van een spelcomputer te verbeteren en Nintendo naar andere manieren op zoek is om de game-ervaring te verbeteren. Hmm, wij zijn heel erg benieuwd! Roll on, 2004!
quote:das mooi enzo!
Whohoo! Het beste nieuws in tijden! Het zal op de opvolger van de GameCube mogelijk zijn om (oude) GameCube spellen te spelen!Wie had dit ooit nog gedacht? Een Nintendospelcomputer die in staat is om spellen van een oudere varriant ook af te spelen? Nou, in principe is het al toegepast op de GameBoy Advance die ook GameBoy spellen kan afspelen. Maar gister meldde Satoru Iwata, in het Japanse blad Famitsu, dat de N5 (de werknaam van de opvolger van de Cube) in staat zal zijn om oudere games af te spelen. Check:
Gezien de stand van de huidige videokaarten van ATI zal de grafische mogelijkheden van de volgende Nintendo echt een enorm verschil worden met de Gamecube.
quote:jah, netzoals de nieuwe xbox schijnt
Op donderdag 25 december 2003 18:55 schreef Najra het volgende:
Ik neem aan dat de opvolger van de Gamecube dan ook weer een ATI chip erin krijgt?Gezien de stand van de huidige videokaarten van ATI zal de grafische mogelijkheden van de volgende Nintendo echt een enorm verschil worden met de Gamecube.
quote:Goed nieuws,.. nu kan ik van Zelda blijven genieten
quote:Veel van de kritiek vond ik terecht. Er waren lange delen van the Wind Waker waar ik me aan stoorde. Maar als ik de uitleg van Gamespot lees kan ik het eigenlijk alleen maar met ze eens zijn. tWW leek naar mijn idee iets teveel op OoT, maar gezien dat dat het beste spel ooit was, kun je vanuit een award oogpunt moeilijk anders dan concluderen dat tWW een van de beste spellen ooit is.
Op donderdag 25 december 2003 16:18 schreef Najra het volgende:
The legend of Zelda: The Wind Waker wint Game of the Year op Gamespot.En verslaat daarbij dus o.a. KOTOR.
Zo en dat vind ik volledig terecht. Dat afzeiken van Wind Waker toen KOTOR uitkwam heeft me aardig de keel uitgehangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |