www.dieselstation.com heeft een leuk setje wallpapers op grote resolutie...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:53 schreef stefandv het volgende:
Hey ik had een vraagje hoe komen jullie aan de onderdelen die jullie op de autos plaatsen?
Verlagen, cleanen, tinten, etc dat lukt allemaal.
Maar ik kan gewoon geen leuek onderdelen vinden om op autos te donderen
Liefst linkjes naar websites
Je moet maar ff aangeven wanneer het topic weer open moet, of je moet ff een nieuw topic openen...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:55 schreef Sjoewe het volgende:
ok
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:09 schreef _BluB_ het volgende:
mischien is het een idee om de regel:
- In dit topic post je alleen je final afbeelding, geen work in progress plaatjes.
te veranderen in:
- Je mag maar 1 inzending in dit topic posten (per wedstrijd uiteraard)
jah maar dit topic is bewust voor zulk soort opmerkingen zoals regels veranderen en tips geven op soeps.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eens
is net ook al in wedstrijdstopic gezegt
en dat voor een meisjequote:Op woensdag 30 juni 2004 17:27 schreef Kindred_Spirits het volgende:
heel mooi gedaan miss_mini
vooral de koplamepen en de grill..
dat zijn van die dingen die veel mensen hier orgineel laten omdat ze het teveel werkt of te moeilijk vinden.
en je hebt er een cabrio van gemaakt! dat is niet alleen erg orgineel maar ook nog eens veel werkt (lijkt mij zo) dus echt! good job!
mooi, ik vindt het alleen niet zo mooi dat de luchthapper op de motorkap net lijkt of ie met potlood is getekend. en het blauwe vindt ik er niet zo mooi bij passenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:50 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
mooi, ik vindt het alleen niet zo mooi dat de luchthapper op de motorkap net lijkt of ie met potlood is getekend. en het blauwe vindt ik er niet zo mooi bij passen
Doe jij mee met deze wedstrijd? Heet jij Sjoewe?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:40 schreef straight_8 het volgende:
Das denk alles wat er goed opzit . de rest is echt te lelijk!!
* Stickers moet je ietsje transparant maken, dan komen ze realistischer over (nemen ze een beetje reflectie v/d auto over)quote:
dankuquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Stickers moet je ietsje transparant maken, dan komen ze realistischer over (nemen ze een beetje reflectie v/d auto over)
* Velgen (achterste wat minder) zijn heel erg uit perspectief getrokken lijkt het. Je moet ze wat verder draaien, nu zouden de wielen "in het echt" namelijk scheef naar binnen staan.
* Streep over de motorkap loopt erg kartelig, ik zou de naad van de motorkap volgen met een lasso en die dan opschuiven, dan klopt de vorm namelijk.
* Beetje schaduw tovoegen aan je spray op de "good ól Henkmanz-manier" (http://www.killerstripes.tk) maakt m nog wat strakker
* Als je een auto verlaag moet je 'm niet recht naar beneden verlagen, tenzij de foto vol van opzij is. Als je zorgt dat de wielen in het midden van de wielkassen blijven ziet het er realistischer uit.
Voor de rest is het een okeë soep. Niet heel spannend maar wel netjes uitgevoerd
Je zit op de goeie weg.
o, okee, sorry danquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:56 schreef straight_8 het volgende:
had het trouwens over alsem want die van bazzos ziet er goed uit
je kan ook gewoon proberen opbouwende kritiek te leveren ipv stom te lopen flamen, maar ja das weer mijn meningquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:04 schreef straight_8 het volgende:
jah sorry had het erbij moeten zetten . achh jahh verder shoppen dan maar
[Danku!quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:46 schreef Sjoewe het volgende:
*velgen kloppen niet (hoek is niet goed)
*bumper klopt niet (idem
*luchthapper is scheef
*deur?
*kleur, want grijs is iets anders dan alles desaturaten.
Maar je spoiler staat er mooi op
en je moet al helemaal niet lullen als je bazzo_s' revolvolution design gejat hebt kan toch nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:28 schreef straight_8 het volgende:
tja sorry gelijk heb je . maar vind hem echt heel erg lelijk .
is niet van mij, maar van MrTimbo.B hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:55 schreef Mons het volgende:
[..]
en je moet al helemaal niet lullen als je bazzo_s' revolvolution design gejat hebt kan toch niet
ow srry bazzoSquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
is niet van mij, maar van MrTimbo.B hoor
en MrTimbo's striping lijkt verdacht veel op die van mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |