vrij brakke pic van een brak drumstel, 2 jaar terug. De hihat heeft nu vormen van de noordzee bij windkracht 10
tijd voor een nieuw drumstel.
[Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 06-01-2004 13:39]
quote:Lol, ik kan zien dat je je stokken net als mij, niet zo rauw hebt als maar kan, vanaf het midden (ben ik tenminste niet de enige dioe z'n stokken 2 jaar gebruikt zonder ze te breken. natuurlijk zien ze er dan niet meer uit, maar dás een ander verhaal
Op dinsdag 6 januari 2004 13:34 schreef SiQDiZ het volgende:
[afbeelding]vrij brakke pic van een brak drumstel, 2 jaar terug. De hihat heeft nu vormen van de noordzee bij windkracht 10
tijd voor een nieuw drumstel.
Dit is mijn kit, de foto's zijn niet helemaal up to date, ik moet snel eens nieuwe maken.
Hier een overzichtje van de spullen die ik op dit moment gebruik:
een Tama Starclassic Performer in Indigo Blue. In de maten: 8" x 7" , 10" x 8", 12" x 9", 14" x 11" en 16" x 13" Toms, 22" x 18" Bass Drum, 14" x 5 1/2" snare (type: PB355H of SWS55) of een 14" x 6 1/2" stalen Tama Rockstar snare, 12" x 3 1/4" stalen Tama piccolo snare, 6" , 8",10" Remo rototoms.
De bekkens zijn van Zildjian en de volgende types: 14" A Custom/Z Dyno Beat HiHat Combination , 14" Oriental China Trash, 16" K Custom Dark Crash, 16" Z Custom Rock Crash, 12" K Splash,17" A Custom Fast Crash, 18" K Fast Crash, 20" A Custom Projection Ride, 14" Amir HiHat , 18" Z Custom China.
[Dit bericht is gewijzigd door JoZwF1 op 07-01-2004 16:38]
quote:dit zijn wel goeie stokken, doek ongeveer 2 a 3 maanden mee, het hangt echt per merk af hoor... 2 jaar met stokken
Op woensdag 7 januari 2004 12:46 schreef Bensel het volgende:[..]
Lol, ik kan zien dat je je stokken net als mij, niet zo rauw hebt als maar kan, vanaf het midden (ben ik tenminste niet de enige dioe z'n stokken 2 jaar gebruikt zonder ze te breken. natuurlijk zien ze er dan niet meer uit, maar dás een ander verhaal
)
quote:hoi zo iets wil ik ook gaan maken uiteindelijk van me tama rockstar (fotows in drummerstopic geen zin om ze nu hier te pleuren) heb nu alleen nog wat weinig. mooie set man
Op woensdag 7 januari 2004 16:24 schreef JoZwF1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Dit is mijn kit, de foto's zijn niet helemaal up to date, ik moet snel eens nieuwe maken.
Hier een overzichtje van de spullen die ik op dit moment gebruik:
een Tama Starclassic Performer in Indigo Blue. In de maten: 8" x 7" , 10" x 8", 12" x 9", 14" x 11" en 16" x 13" Toms, 22" x 18" Bass Drum, 14" x 5 1/2" snare (type: PB355H of SWS55) of een 14" x 6 1/2" stalen Tama Rockstar snare, 12" x 3 1/4" stalen Tama piccolo snare, 6" , 8",10" Remo rototoms.
De bekkens zijn van Zildjian en de volgende types: 14" A Custom/Z Dyno Beat HiHat Combination , 14" Oriental China Trash, 16" K Custom Dark Crash, 16" Z Custom Rock Crash, 12" K Splash,17" A Custom Fast Crash, 18" K Fast Crash, 20" A Custom Projection Ride, 14" Amir HiHat , 18" Z Custom China.
quote:Ik heb deze set niet in 1 keer gekocht, dat zou iets te duur geweest zijn.
Op woensdag 7 januari 2004 19:05 schreef B_BOY het volgende:[..]
hoi zo iets wil ik ook gaan maken uiteindelijk van me tama rockstar (fotows in drummerstopic geen zin om ze nu hier te pleuren) heb nu alleen nog wat weinig. mooie set man
hoelang voor aant sparen geweest.
mijn simpel setje kostte al 2000 euro's
Ik heb eerst om de paar maanden een bekken en boomstand boomstand gekocht en toen de pedalen. Toen nog wat bekkens en boomstands. Tussendoor heb ik toen ook nog die piccolo en een Roland SPD20 gekocht.
Toen heb ik de StarClassic zelf besteld en die koste toen iets van (omgerekend, want het was nog in het gulden tijdperk) 3000 euro voor alleen de ketelset. Na 2 maanden heb ik de standaard snare vervangen door die bronzen (die was 300 euro ofzo) Later heb ik er nog een drumrack van 1500 euro bijgekocht, een nieuwe ride, 14" china. En mijn laatse aankopen waren de 17" en 18" fast crashes.
Ik zou het niet precies durven zeggen, maar ik denk dat mijn hele set (dus inclusief alle bekkens, ik heb ze nl. niet altijd allemaal opgesteld )bij elkaar iets van 7500 euro is ofzo.
Tis een hoop geld, maar gelukkig krijg ik wel genoeg korting en is het wel zo dat als er iets ooit kapot zou gaan het wel gratis vervangen wordt....
quote:Die 3000 euro voor welke shellkit was dat? Was dat enkel bass/snare/floortom/hoge tom of voor de complete reeks toms op de foto?
Op woensdag 7 januari 2004 19:31 schreef JoZwF1 het volgende:[..]
Toen heb ik de StarClassic zelf besteld en die koste toen iets van (omgerekend, want het was nog in het gulden tijdperk) 3000 euro voor alleen de ketelset. Na 2 maanden heb ik de standaard snare vervangen door die bronzen (die was 300 euro ofzo)
Ik vraag het maar omdat bij musik productif een starclassic maple shellset staat voor 2100 euro ofzo .
quote:Het was voor de complete rij toms op de foto's (8",10",12",14",16" toms, 22" bass en 14" snare) en toen ik hem besteld had was het een vrij nieuwe serie.
Op woensdag 7 januari 2004 19:48 schreef Maidenfan het volgende:[..]
Die 3000 euro voor welke shellkit was dat? Was dat enkel bass/snare/floortom/hoge tom of voor de complete reeks toms op de foto?
Ik vraag het maar omdat bij musik productif een starclassic maple shellset staat voor 2100 euro ofzo
.
quote:Ah
Op woensdag 7 januari 2004 20:20 schreef JoZwF1 het volgende:[..]
Het was voor de complete rij toms op de foto's (8",10",12",14",16" toms, 22" bass en 14" snare) en toen ik hem besteld had was het een vrij nieuwe serie.
[Dit bericht is gewijzigd door Maidenfan op 07-01-2004 21:31]
quote:Ook voor in een metalband ja, hoezo??
Op woensdag 7 januari 2004 21:22 schreef Maidenfan het volgende:[..]
Ah
Ook voor in een metalband (Iron cobra dubbelpedaal)?
quote:ach hier zijn nu eenmaal veel metalfans
Op woensdag 7 januari 2004 22:17 schreef JoZwF1 het volgende:[..]
Ook voor in een metalband ja, hoezo??
[Dit bericht is gewijzigd door Maidenfan op 07-01-2004 22:29]
quote:Echt waar joh???? noooooooooooooooooooooit wat van gemerkt
Op woensdag 7 januari 2004 22:24 schreef Maidenfan het volgende:[..]
ach hier zijn nu eenmaal veel metalfans
Wat voor rack heb je gehaald? volgens mij is het duurste wat je ongeveer kan kopen wel een gibraltar road series, en daar betaal je volgens mij voor de duurste 3-zijdige versie ong 700 euro ofzo
quote:Ik heb net een tweede hands pearl gekocht met drie klemmen, ook een 3-zijdige, voor 50 euro
Op donderdag 8 januari 2004 22:05 schreef Carn het volgende:
gave kit man(alleen jammer van de pinstripes
)
Wat voor rack heb je gehaald? volgens mij is het duurste wat je ongeveer kan kopen wel een gibraltar road series, en daar betaal je volgens mij voor de duurste 3-zijdige versie ong 700 euro ofzo
quote:Hej een naamgenoot
Op zaterdag 3 januari 2004 21:04 schreef Bensel het volgende:
Hier is een foto van mij en m'n drum:
http://www.homepages.hetnet.nl/~sdgoudepekela/fotoalbum/jaar%202000/koninginnedag/BPrinsSolistC.htmIs al wel een tijd geleden genomen.. Ik speel nu inmiddels eerste divisie stukken (na de reglement verandering van vorig jaar, is dat nu het hoogst haalbare)
quote:MacBeth en MacDuff
Ik speel bij de clan MacBeth
quote:Ik heb een Tama rack gehaald en die zijn dus best wel prijzig kwam ik achter maar ik had dus ook een hoopklemmen en bekkenarmpjes etc nodig, dus dan loopt het aardig op.
Op donderdag 8 januari 2004 22:05 schreef Carn het volgende:
gave kit man(alleen jammer van de pinstripes
)
En de pinstripes zijn ondertussen vervangen door gecoate Emporers, klint in eens een stuk anders....
dit verklaart wrom je zo'n grote set kunt kopen kijk ik heb 1 verschil ik ben 7 jaar ouder en me salaris van me bijbaantje is dus ook niet zoveel.
quote:Studenten zijn meestal ook niet zo rijk hoor
Op vrijdag 9 januari 2004 18:15 schreef B_BOY het volgende:
Geboortedatum 07 maart 1981dit verklaart wrom je zo'n grote set kunt kopen kijk ik heb 1 verschil ik ben 7 jaar ouder en me salaris van me bijbaantje is dus ook niet zoveel.
quote:Op welke manier eigenlijk?
En de pinstripes zijn ondertussen vervangen door gecoate Emporers, klint in eens een stuk anders...
quote:15 jaar is best jong voor een student
Op vrijdag 9 januari 2004 20:00 schreef Maidenfan het volgende:
BBOY ik ken je niet maar volgens je profiel ben je 7 jaar jonger.
Maidenfan waar is jou geboortedatum trouwens? Waarom vullen veel mensen zoiets niet in, hoort toch gewoon bij je profiel?
Leuke naamcombinaties trouwens hier.
Bensel -> Bennie
JoZwF1 -> Barry Scheepers
Yokozuna -> Ben Schepers
Ej Barry, je woont vlakbij! Bergen op Zoom -> Roosendaal = 20km
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 09-01-2004 20:14]
quote:Ik ben 16, van '87
Op vrijdag 9 januari 2004 20:05 schreef Yokozuna het volgende:
Maidenfan waar is jou geboortedatum trouwens? Waarom vullen veel mensen zoiets niet in, hoort toch gewoon bij je profiel?
[Dit bericht is gewijzigd door Maidenfan op 09-01-2004 20:42]
quote:ja idd * B_BOY zegt goeiemorgen tegen zijn eigen
Op vrijdag 9 januari 2004 20:00 schreef Maidenfan het volgende:
BBOY ik ken je niet maar volgens je profiel ben je 7 jaar jonger.
quote:Maar je had toch al in heel veel bandjes/orkestjes gezeten ofzo? Of was dat nou iemand anders.
Op vrijdag 9 januari 2004 20:41 schreef B_BOY het volgende:[..]
ja idd * B_BOY zegt goeiemorgen tegen zijn eigen
Ik haat mensen die om slotjes vragen, maar kan deze niet gesloten worden? 1 drumtopic is zat, alles kan in drummers topic gezegd worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 09-01-2004 22:06]
quote:I know, zin om een keertje samen te drummen ? Kan gemakkelijk bij mij thuis in mijn repetitiestudio/hok....
Op vrijdag 9 januari 2004 20:05 schreef Yokozuna het volgende:[..]
15 jaar is best jong voor een student
Leuke naamcombinaties trouwens hier.
Bensel -> Bennie
JoZwF1 -> Barry Scheepers
Yokozuna -> Ben SchepersEj Barry, je woont vlakbij! Bergen op Zoom -> Roosendaal = 20km
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |