quote:Zo saai...
Op woensdag 24 december 2003 20:16 schreef thefreezeman het volgende:
[afbeelding]drum kids
quote:3D !
Op woensdag 24 december 2003 20:16 schreef thefreezeman het volgende:
[afbeelding]drum kids
Nahja, al die foto's waren al te vinden in "drummerstopic" beetje overbodig om ze nog es te posten? Vooral als er een hoop tekst-posts in komen, zoals deze
Ik denk dat niet-drummers zoieso toch niet veel interesse hebbe in drumkits, net als wij weinig interesse hebben in "post-hier-gitaar"topics, ofzo.
quote:Kijk, das het echte werk!
Op woensdag 24 december 2003 20:22 schreef Omkron het volgende:
Dit is mijn drumkit:
quote:Hahaha.. ja.. als ze het os een keertje in orde gaan maken..
Op woensdag 24 december 2003 20:34 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Kijk, das het echte werk!
Het is van het merk Ludwig.
quote:
Op woensdag 24 december 2003 20:44 schreef rachid.nl het volgende:
De mijne, een Sonor 503 (studiomodel) met Zildjian ZBT bekkens. Staat vanuit het oogpunt van de meeste drummers in spiegelbeeld, omdat ik linkshandig ben. Verder hangen mijn crashes vrij hoog, want dat vind ik fijn.
quote:Crashes hoog, vind je fijner? Leg 's uit?
Op woensdag 24 december 2003 20:44 schreef rachid.nl het volgende:
De mijne, een Sonor 503 (studiomodel) met Zildjian ZBT bekkens. Staat vanuit het oogpunt van de meeste drummers in spiegelbeeld, omdat ik linkshandig ben. Verder hangen mijn crashes vrij hoog, want dat vind ik fijn.
quote:Hihi, ik hoor iedereen al denken van "Ja maar dan verlies je toch snelheid omdat je dan minder snel bij je bekkens kan?" Dat is aan de ene kant waar, omdat de bewering natuurlijk klopt, maar aan de andere kant: ik drum nog niet zo heel lang en voor mij is dit 'normaal'. Ik ben gewend aan deze hoogte.
Crashes hoog, vind je fijner? Leg 's uit?
Maar waarom het fijner is: ik weet niet precies hoe ik dat moet uitleggen, maar er zit dan meer actie in! Ik vind het prettig om, als ik lekker aan het spelen ben, een mooie 'swing' met m'n arm(en) te maken, in plaats van dat ik heel erg ingehouden op een bekken moet slaan, omdat-ie laag hangt. Dit klinkt misschien een beetje vaag, maar ik kan momenteel niet beter uitleggen waarom ik het zo doe.
quote:Daar kan ik inkomen
Op woensdag 24 december 2003 21:48 schreef rachid.nl het volgende:[..]
Hihi, ik hoor iedereen al denken van "Ja maar dan verlies je toch snelheid omdat je dan minder snel bij je bekkens kan?" Dat is aan de ene kant waar, omdat de bewering natuurlijk klopt, maar aan de andere kant: ik drum nog niet zo heel lang en voor mij is dit 'normaal'. Ik ben gewend aan deze hoogte.
Maar waarom het fijner is: ik weet niet precies hoe ik dat moet uitleggen, maar er zit dan meer actie in!
Ik vind het prettig om, als ik lekker aan het spelen ben, een mooie 'swing' met m'n arm(en) te maken, in plaats van dat ik heel erg ingehouden op een bekken moet slaan, omdat-ie laag hangt. Dit klinkt misschien een beetje vaag, maar ik kan momenteel niet beter uitleggen waarom ik het zo doe.
quote:Dat is inderdaad een bijkomend voordeel, maar tot nu toe gaan maar weinig mensen dat zien, want ik denk niet dat ik al op een niveau zit dat goed genoeg is voor een fatsoenlijke band.
Daar kan ik inkomenZal er wel gaaf uitzien als je zo hoog je bekkens moet 'grijpen'!
quote:ander staat je hi hat een beetje heel erg hoog
Op woensdag 24 december 2003 21:00 schreef Gitarist het volgende:
[afbeelding]
Ik heb zelf geen drumstel meer ('k had een Peace kit). Dit drumstel heb ik voor onbepaalde tijd te leen van een vriend.Het is van het merk Ludwig.
drumt wel best lekker
quote:Als ik em zou kunnen betalen, zou dat ook mijn drumkit zijn.
Op woensdag 24 december 2003 20:22 schreef Omkron het volgende:
Dit is mijn drumkit:
quote:Jouw tijd komt nog wel.. maak je geen zorgen.. promise.
Op donderdag 25 december 2003 14:38 schreef search64 het volgende:[..]
Als ik em zou kunnen betalen, zou dat ook mijn drumkit zijn.
quote:Was Michael Knight een drummer?
Op donderdag 25 december 2003 20:53 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
Pearl Forum:
(alleen dan kleurtje deep blue, met houten meegekleurde snare )
En dan verder nog een extra Crash en Ride van Paiste, 302 serie.
één op Boomstand, en een normal.
Love it
-edit-
foto
[Dit bericht is gewijzigd door I_PANDA_I op 25-12-2003 21:14]
quote:Begin wel met een 2000xl.
Op donderdag 25 december 2003 20:51 schreef Omkron het volgende:[..]
Jouw tijd komt nog wel.. maak je geen zorgen.. promise.
Voor nu is het een Pearl Export zwart, 5 delig, met Zildjian K, K custom en A custom bekkens, Evans vellen en een Tama Iron cobra dubbel bass pedaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |