Edit Server: Leased | BT Black Tower
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 25-12-2003 11:57]
quote:Haha is het eindelijk gelukt?
Op donderdag 25 december 2003 12:07 schreef GotenSSJ het volgende:
sandstorm roeltEN IK BEN SF YEEEHAAAAH
Prettige kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar ![]()
En pas op voor je handjes héh
quote:ja jij ook
Op donderdag 25 december 2003 12:17 schreef Fillipe het volgende:
Nou mede-vakantievierders,
Ik ga naar mijn schattige brakke pc, dus tot het einde van de kerstvakantie geen AA voor mij blijf wel gewoon posten hoor zo af en toePrettige kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar
En pas op voor je handjes héh
n het was inderdaad een kut training !
quote:
Op woensdag 24 december 2003 20:35 schreef rattaplan het volgende:
Gaaf dat er een nieuwe map is!Deze jongen wenst alle [FOK!] leden en {DBC}[FOK!]Merson alvast prettige kerstdagen!
Stelletje spammerts! Zit ik gezellig kerstavond te vieren is er weer een half topic door heen geramd. ![]()
Ik heb t nog steeds niet gespeeld, want mn update werkte niet en ik heb geen zin om eerst 2.0 te uninstallen en daarna 2.0a te installen.
quote:tip : http://www.militarysim.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=230#jump
Op donderdag 25 december 2003 13:41 schreef stinkie het volgende:
aaahhh, zie dat het nog steeds leeft. Kga nog maar eens kijken of ik normaal uit dat vliegtuig kom
quote:
Op donderdag 25 december 2003 13:49 schreef Fronsertje het volgende:[..]
tip : http://www.militarysim.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=230#jump
quote:Uhuh, ik begrijp et
Op donderdag 25 december 2003 13:34 schreef Merson het volgende:[..]
Stelletje spammerts! Zit ik gezellig kerstavond te vieren is er weer een half topic door heen geramd.
![]()
Ik vond et ook al vaag dat we al bij pagina 6 zijn en ik me nog geeneens gemeldt had ![]()
Kerstdiner coming right up.
Ik post morgen wel weer wat, kan et toch niet laten
ga me niet zeggen dat iedereen hier dit op een normale manier heeft gedaan??
quote:jezus, het is gewoon fucking een spel.. lijkt wel alsof ik weer terug naar school ga
Op donderdag 25 december 2003 17:03 schreef Eitjes het volgende:
Ik heb gewoon de belangrijkste dingen op papier gezet. Toen haalde ik het makkelijk!
quote:kep er niet eens naar geluisterd, tis nog minder dan basisschool ehbo
Op donderdag 25 december 2003 16:49 schreef ClioSporT het volgende:
nou ik word er strontziek van.. moet je eerst een half uur gezeik aanhoren van een clown, krijg je een test en moet je maar effe alles uit je kop geleerd hebben.. zak je voor de test moet je weer een half uur luisteren naar die clown???ga me niet zeggen dat iedereen hier dit op een normale manier heeft gedaan??
quote:Het is idd erg overdreven. Maarja, belangrijke dingen op papier zetten en vrijwel meteen halen of 20 keer opnieuw naar die saaie les luisteren die eeuwen duurt. Kies zelf maar wat je wilt.
Op donderdag 25 december 2003 17:10 schreef ClioSporT het volgende:[..]
jezus, het is gewoon fucking een spel.. lijkt wel alsof ik weer terug naar school ga
quote:Overdag is een lege server makkelijk te vinden, na 18u 's avonds is Amerika klaar met de lunch/'t ontbijt en gaan ze los
Op donderdag 25 december 2003 14:42 schreef stinkie het volgende:
zijn er ook nog servers niet NIET aan de max capacity zitten en die GEEN password nodig hebben? Alleen infantry training afmaken, meer vraag ik niet
quote:Daarna, na de 1e (theoretische) sf training, wordt het nog leuker! sluipen en ontdekt worden! hooah!
Op donderdag 25 december 2003 17:44 schreef ClioSporT het volgende:
ehbo is wel ok, maar dan krijg je les in geweren en tanks en vliegtuigen. pfffffffff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |