op welke manier heb je betaald? Mijn zoon wil ook member worden en ik ben op zoek naar de goedkoopste manier zonder creditcard.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:33 schreef Thrilled het volgende:
ik heb ¤ 17,60 betaald voor 3 maanden, dit loopt over 2 weekjes af ongeveer..
mijn ingame name = Frostarc
De account 'Altissima' heb ik aan mn broertje gegeven, ik heb dus alleen Wapenaar nog.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:41 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben begonnen met een andere account (je mag er meer dan 1 hebben), deze heet Wapenaar.
Ik zit er nou niet zoveel meer op, maar ik heb fishing level 50, firemaking 40, woodcutting 45, mining 55 ofzo en smithing 1
De rest ook allemaal op 1.
quote:Wapenaar? Daar heb ik vroeger wel eens mee samen gelopen.
...en dat alles met combat level 9quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De account 'Altissima' heb ik aan mn broertje gegeven, ik heb dus alleen Wapenaar nog.
Mn levels:
Mining 59
Smithing 36
Fishing 52
Cooking 50
Firemaking 60
Wc 64
en die nieuwe farming skill is wel grappig
ik zie dat het inmiddels al gelukt is, maar voor mensen die het alsnog willen weten...quote:Op zondag 3 juli 2005 19:07 schreef baniekje het volgende:
[..]
op welke manier heb je betaald? Mijn zoon wil ook member worden en ik ben op zoek naar de goedkoopste manier zonder creditcard.
Hij is Danielviper2 in het spel.
Tuurlijk speel je dit thuis. Op kantoor moet je werkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:38 schreef Gamedemon het volgende:
spelen mensen dit nou serieus thuis ook enzo?
ik zie dit meer als een game voor verveelde mensen op kantoor
coming!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef DeHovenier het volgende:
Je bent niet eens online
Wel tijd voor Fok! maar geen tijd voor RS
iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:47 schreef DeHovenier het volgende:
...en toen was ik offline
Sorry, maar ik moest ff wat eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |