abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15662433
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:47 schreef Jalu het volgende:

[..]

Voor wat Koos Spee betreft heeft hij wel degelijk een punt, die handhaaft de wet niet maar misbruikt hem om een extra inkomstenbron te genereren voor de overheid. En doet dit door op een hele valse verwerpelijke manier in te spelen op sentimenten van mensen. Echt een misselijke man...

ik hoop dat die vent zelf nog eens gepakt wordt voor een overtreding. Dan breekt de hel los
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
  woensdag 24 december 2003 @ 10:50:24 #177
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_15662450
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:48 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dit gaat mij te laag.

Ik ga Mutz mailen, hier kan een heel dik slot op. EN er is hier geneg gezegd voor een paar bans

Stelletje kleine kinderen hier, deze discussie komt bijna elke weer weer terug

Doe dat, ik geef gewoon een mening. En daar sta ik voor, ook al is die misschien niet politiek correct.
Hamelen
pi_15662460
quote:

[..]

Dit gaat mij te laag.

Ik ga Mutz mailen, hier kan een heel dik slot op. EN er is hier geneg gezegd voor een paar bans

Ga jij maar snel een modje meelen ja. Kansloze slijmactie..... daarvoor zouden ze een ban moeten geven.

[Dit bericht is gewijzigd door OomSmokey op 24-12-2003 10:56]

Seabert rulez
pi_15662475
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:49 schreef -Eddow- het volgende:

[..]

ik hoop dat die vent zelf nog eens gepakt wordt voor een overtreding. Dan breekt de hel los

Jij denkt dat dat nog nooit gebeurd is? De man heeft lange tentakels hoor, een agent die hem een bekeuring geeft kan denk ik elke verdere carriere wel vergeten, dus zal het niet zo snel gebeuren.
pi_15662476
quote:

[..]

Dit gaat mij te laag.

Ik ben in mijn eewige jeugd (nu 25jr)..

Het feit dat deze discussie bijna elke keer weer terugkomt betekend dus dat de maatschappij verschillend denkt over zaken... dus ontstaat discussie....

En dat is uiteraard niet alleen bij dit onderwerp... dat geld onder andere ook voor discussies over allochtonen, mp3, cd's kopen, dvd... etc etc nog n

"My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch."
pi_15662477
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:51 schreef OomSmokey het volgende:

[..]

Ga jij maar snel een modje meelen ja. Kansloze slijmactie..... daarvoor zouden ze bang moeten geven.

Een big Bang
©1983-2007 -Eddow-
pi_15662491
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:51 schreef -Eddow- het volgende:

[..]

Een big Bang

gheghe, kheb het alweer ge-edit
Seabert rulez
  woensdag 24 december 2003 @ 10:53:38 #183
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_15662502
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:49 schreef -Eddow- het volgende:

[..]

Daar is hij waarschijnlijk nog net te slim voor. En anders dan verdwijnt het in de doofpot of hangt hij een tranentrekkend verhaal op.
"Ja, ik was hartstikke fout, en ik betaal meteen, want anders wordt de boete hoger. Ik schaam me diep dat ik onschuldige mensen in gevaar gebracht heb door midden in de nacht 130 te rijden op de 8baans A2."
Hamelen
  woensdag 24 december 2003 @ 10:53:53 #184
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_15662510
snelheidscontroles zijn okay
pi_15662536
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:53 schreef Koos_26 het volgende:

[..]

Daar is hij waarschijnlijk nog net te slim voor. En anders dan verdwijnt het in de doofpot of hangt hij een tranentrekkend verhaal op.
"Ja, ik was hartstikke fout, en ik betaal meteen, want anders wordt de boete hoger. Ik schaam me diep dat ik onschuldige mensen in gevaar gebracht heb door midden in de nacht 130 te rijden op de 8baans A2."

je vergeet het deel dat ie instort van schuldgevoelens en besluit zijn leven verder door te brengen binnen kloostermuren.
Seabert rulez
pi_15662554
OF hij voelde zich opgejaag!!
©1983-2007 -Eddow-
pi_15662596
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:53 schreef Koos_26 het volgende:

[..]

De man zou inderdaad ook best in staat zijn om zoiets te gebruiken als propaganda middel. Waar doet hij me toch aan denken?...
pi_15662629
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:51 schreef OomSmokey het volgende:

[..]

Ga jij maar snel een modje meelen ja. Kansloze slijmactie..... daarvoor zouden ze ban moeten geven.

Slijm niet bij modjes, ik help ze PTA gezellig te houden en nutteloze tpoics te sluiten, als je het zo ons eens bent met koos Spee, en hem zo haat, vertel het hem, wij hebben er hier geen HOL aan. Tuurljik, ik aat die kerel ook, maar ik ga daarom niet andere lui verrot schelden.
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:51 schreef lunatix13 het volgende:
[..]

Dit gaat mij te laag.

Ik ben in mijn eewige jeugd (nu 25jr)..

Het feit dat deze discussie bijna elke keer weer terugkomt betekend dus dat de maatschappij verschillend denkt over zaken... dus ontstaat discussie....

En dat is uiteraard niet alleen bij dit onderwerp... dat geld onder andere ook voor discussies over allochtonen, mp3, cd's kopen, dvd... etc etc nog n

Geldt ook voor jou, schrijf em
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 24 december 2003 @ 10:59:30 #189
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_15662634
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:58 schreef Jalu het volgende:

[..]

De man zou inderdaad ook best in staat zijn om zoiets te gebruiken als propaganda middel. Waar doet hij me toch aan denken?...

-edit- toch maar weg, hier kunnen de tere zieltjes niet tegen -edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Koos_26 op 24-12-2003 11:00]

Hamelen
pi_15662667
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:59 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Slijm niet bij modjes, ik help ze PTA gezellig te houden en nutteloze tpoics te sluiten, als je het zo ons eens bent met koos Spee, en hem zo haat, vertel het hem, wij hebben er hier geen HOL aan. Tuurljik, ik aat die kerel ook, maar ik ga daarom niet andere lui verrot schelden.
[..]

Ik snap waar je je druk om maakt met deze off-topic meldingen, want ik heb het NOOIT over Koos Spee gehad!!! Ik heb nog NOOIT woorden vuil gemaakt aan die man!

Ik verdedigde alleen de gezonde discussie hier... als dat niet meer mag .....

toch nog een fijne kerst!

"My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch."
  woensdag 24 december 2003 @ 11:02:03 #191
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_15662679
quote:

[..]

Wat is er nutteloos aan dit topic?
Ik scheld niemand verrot, en als je niet tegen het woordje moraalridder kan, dan kan je beter wegwezen.
quote:
Hij weet zelf ook wel dat hij foout is hoor. Daar helpt mijn brief echt niet bij.
Hamelen
pi_15662688
ze hebben het kort geding verloren btw, radardetectors zijn definitief verboden vanaf 1 jan
pi_15662707
quote:

[..]

[..]

Waarom denk jij dat je modjes moet "helpen" zij beslissen wat wel en niet kan in een forum en daar heb ik vrede mee! Dit staat helemaal los van Koos Spee. Ik vind het juist kinder8ig om slotjes of bans "aan te vragen".
Seabert rulez
pi_15662725
quote:
Op woensdag 24 december 2003 11:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ze hebben het kort geding verloren btw, radardetectors zijn definitief verboden vanaf 1 jan
Tja, dat zeg ik, Spee heeft lange tentakels in deze politiestaat "rechtsstaat"

Overigens zal er nog steeds wel een proefproces over komen, verwacht ik.

pi_15662744
quote:
Op woensdag 24 december 2003 11:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dan zal Koos em zelf uit m'n auto moeten schroeven, en voor de moraalridders, ik heb em voor die 28 euro boetes, als je ff niet op de teller kijkt en dan perongeluk iets te hard rijdt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_15662777
quote:
Op woensdag 24 december 2003 11:04 schreef OomSmokey het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat je modjes moet "helpen" zij beslissen wat wel en niet kan in een forum en daar heb ik vrede mee! Dit staat helemaal los van Koos Spee. Ik vind het juist kinder8ig om slotjes of bans "aan te vragen".

naaierij is dat gewoon, gebeurd altijd door heel trieste mensen waar ik bijna medelijden voor krijg, zo triest.
  woensdag 24 december 2003 @ 11:08:14 #197
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_15662801
quote:
Op woensdag 24 december 2003 11:05 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dan zal Koos em zelf uit m'n auto moeten schroeven, en voor de moraalridders, ik heb em voor die 28 euro boetes, als je ff niet op de teller kijkt en dan perongeluk iets te hard rijdt.

Radardetectoren zijn okay
pi_15662821
quote:
Op woensdag 24 december 2003 11:08 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Radardetectoren zijn okay

hahaaha, heb je hem weer, mr. Kerstgedachte himself. je vrolijkt de boel wel op hier
pi_15662836
voor de mensen die hier lopen te beweren dat je op provinciale wegen makkelijk 10-15 km per uur te hard kunt rijden, omdat er geen overstekende kinderen zijn, dit zijn de gevaarlijkste wegen die er zijn, met de meeste ongelukken.

even een rekensommetje gemaakt, als je 95 rijdt waar je 80 mag is je remweg 40% langer, dus ga niet beweren dat het niet uitmaakt. kijk, dat iemand 's nachts op een lege snelweg te hard rijdt moet hij zelf weten. binnen de bebouwde kom vind ik het niet kunnen. en op provinciale weggetjes ook niet.

woensdag 24 december 2003 @ 11:10:28 #200
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_15662862
quote:
Op woensdag 24 december 2003 11:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hahaaha, heb je hem weer, mr. Kerstgedachte himself. je vrolijkt de boel wel op hier

hehehe
One_Punch_Mickey is okay
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')