quote:ik "werk" ook (stage). maar misschien kun je je voorstellen dat er niet veel gewerkt word tot vanmiddag 16:00 zo voor eerste kerstdag
Op woensdag 24 december 2003 10:12 schreef lunatix13 het volgende:En werken!
dan maar extra veel fokken
quote:Zeg eens eerlijk rijdt je wel eens te hard
Op woensdag 24 december 2003 10:23 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Peurac is okay
quote:ik jou ook hoor!
Op woensdag 24 december 2003 10:22 schreef lunatix13 het volgende:
Ik wens jullei toch allemaal een fijne kerst hoor
maar ik blijf uit de buurt bij ibizaatjes
quote:Klopt
Op woensdag 24 december 2003 09:50 schreef lunatix13 het volgende:[..]
Komt die dan:
Om te beginnen: het maakt niet uit wat ik zeg, er zijn er toch genoeg hier die het er niet mee eens zijn
quote:Als de wet in sommige gevallen eens aangepast zou worden aan de huidige tijd... We leven GVD in een land waar je met 3 KG coke op zak vrijuit gaat, maar ow als je geflist wordt met 128... (Ja... geflitst worden met 1km te hard komt hier niet voor)
Mijn 'gevoel' bij IEDERE situatie is dat ik NIET de wet verbreek!!
[offtopic]
En dat geld niet alleen voor de verkeers situaties!
[/offtopic]
quote:Terechte reden mijns inziens. Een detector wil in dat geval ook helpen hoor
Mijn gevoel is een combinatie van :
- geen geld voor boetes
quote:geef eens een voorbeeld van het veroorzaken van een ongeluk zonder de wet te overtreden?
- schuldig bevonden bij ongeluk -> indien wet overtreden -> de lul
quote:Alsof je door 10km langzamer te rijden die gene niet dood gereden zou hebben. Zoals ik in een iets eerdere post al zei... Snelheid is maar een van de vele factoren en vrijwel nooit 100% de oorzaak.
- in geval van iemand doodrijden als je te hard hebt gereden: ik hoef dat schuldgevoel niet de rest van mijn leven als ik weet dat ik 10 km langzamer had kunnen rijden..
quote:Op de snelweg heb je ze er ook tussen zitten. En sorry... maar jij lijkt mij echt iemand die niet even netjes ruimte maakt voor iemand die gewoon harder wil. Respecteer het van elkaar en laat de handhaving aan de plisie over.
- af en toe duidelijk maken aan anderen dat er een max. snelheid is (niet middels groot licht), bijvoorbeeld ff zwaaien ofzo... ruitenwisser achter laten wapperen bij zonnig weer.... en ja soms NOG WAT MEER naar het midden rijden in een 30km zone... Niet op de snelweg natuurlijk, daar is 100 of 120 te hard om grapjes te maken...
Even een vraag: Spring jij ook in als er iemand op straat doodgeschopt wordt? Mag ook niet volgens de wet... En ja.. beetje dubbelzinnig als je dan wel aan n automobilist duidelijk wil maken dat ie niet 3 km/u te hard mag rijden....
quote:Afzeiken wil ik het niet noemen... Alleen de discussie voeren. Moet kunnen toch?
Nogmaals: het maakt niet uit wat ik hier schrijf, er zijn er toch genoeg die het gaan afzeiken.... dus have fun....
quote:tjabbo heeft de echte kerstgedachte al
Op woensdag 24 december 2003 10:23 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Peurac is okay
quote:Ambtenaar??
Op woensdag 24 december 2003 10:24 schreef flyin-hawk het volgende:[..]
ik "werk" ook (stage). maar misschien kun je je voorstellen dat er niet veel gewerkt word tot vanmiddag 16:00 zo voor eerste kerstdag
![]()
dan maar extra veel fokken
![]()
Helaas geld dat niet overal
quote:nee student
Op woensdag 24 december 2003 10:25 schreef lunatix13 het volgende:Ambtenaar??
Helaas geld dat niet overal
maar ik wens jou een hele fijn kerst lunatix ( iedereen hier overigens
)
quote:Ok misschien slecht uitgedrukt . . . weet niet hoe ik het anders moet zeggen... maar is een gevoel....
geef eens een voorbeeld van het veroorzaken van een ongeluk zonder de wet te overtreden?
quote:Als ik de kans krijg dan geef ik ruimte... maar ik zal niet boven de max gaan, geen geld voor boetes indien geflitst ... ik meteen naar de rechterbaan zodra de mogelijkheid zich voordoet....
Op de snelweg heb je ze er ook tussen zitten. En sorry... maar jij lijkt mij echt iemand die niet even netjes ruimte maakt voor iemand die gewoon harder wil. Respecteer het van elkaar en laat de handhaving aan de plisie over.
quote:Dat gebeurd niet in nederland :-)
Even een vraag: Spring jij ook in als er iemand op straat doodgeschopt wordt? Mag ook niet volgens de wet... En ja.. beetje dubbelzinnig als je dan wel aan n automobilist duidelijk wil maken dat ie niet 3 km/u te hard mag rijden....
112 belluh! En dan verder kijken.... Maar eerlijk is eerlijk.. ik alleen tegen 3 grote andere gozers... no way.... dan lig ik ernaast... (LET OP: er staat: IK ALLEEN, voordat dit weer uit de context getrokken wordt)
Ik zeg nu: JA IK HELP... maar als ik daar sta weet ik niet hoe ik zal reageren, misschien dat ik daar wel ineens sta en niets doe.......
Ik heb die situatie (gelukkig) nog niet meegemaakt, dus kan ik moeilijk over oordelen
ps. ik zal je niet nog eens uitschelden middels een icoontje
- Koos Spee. Ik hoop dat zijn kaarsjes omvallen en dat zijn hele huis in de fik vliegt.
- Alle snelheidscontroleurs. Hetzelfde.
- Alle parkeerbeheerders, ook hetzelfde
[Dit bericht is gewijzigd door Koos_26 op 24-12-2003 10:39]
quote:Nee, maar vanachter je centrale vergrendeling durf je het wel.
Op woensdag 24 december 2003 10:35 schreef lunatix13 het volgende:112 belluh! En dan verder kijken.... Maar eerlijk is eerlijk.. ik alleen tegen 3 grote andere gozers... no way.... dan lig ik ernaast... (LET OP: er staat: IK ALLEEN, voordat dit weer uit de context getrokken wordt)
Ik zeg nu: JA IK HELP... maar als ik daar sta weet ik niet hoe ik zal reageren, misschien dat ik daar wel ineens sta en niets doe.......
Ik heb die situatie (gelukkig) nog niet meegemaakt, dus kan ik moeilijk over oordelen
quote:Door dit te zeggen ben jij net zo erg als alle moraalridders hier bij elkaar.
Op woensdag 24 december 2003 10:35 schreef Koos_26 het volgende:
Ik wens iedereen ook een fijne kerst, behalve- Koos Spee. Ik hoop dat zijn kaarsjes omvallen en dat zijn hele huis in de fik vliegt.
Ik wens zels koos Spee en alle controleurs een fijne kerst en een gelukkig 2004.
quote:Volgens mij zei ik toch DUIDELIJK:
Op woensdag 24 december 2003 10:39 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Nee, maar vanachter je centrale vergrendeling durf je het wel.
Wat een held.
quote:
quote:
Op woensdag 24 december 2003 09:15 schreef lunatix13 het volgende:En zeker in 30 km zones...dat is gewoon heerlijk... beetje midden op de weg zodat de bumperklever achter me niet kan inhalen... hahahaha sukkels zijn dat..
quote:je spreekt jezelf wel tegen
Op woensdag 24 december 2003 10:35 schreef lunatix13 het volgende:Als ik de kans krijg dan geef ik ruimte... maar ik zal niet boven de max gaan, geen geld voor boetes indien geflitst ... ik meteen naar de rechterbaan zodra de mogelijkheid zich voordoet....
er zal wel weer geen reactie komen, tenzij ik erom vraag...
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 24-12-2003 10:43]
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:35 schreef Koos_26 het volgende:
Ik wens iedereen ook een fijne kerst, behalve- Koos Spee. Ik hoop dat zijn kaarsjes omvallen en dat zijn hele huis in de fik vliegt.
- Alle parkeerbeheerders, ook hetzelfde
quote:Ik vind dat meer verstandig, als je kijkt naar de vorige figuren die zich heldhaftig hebben gedragen.
Op woensdag 24 december 2003 10:39 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Nee, maar vanachter je centrale vergrendeling durf je het wel.
Wat een held.
quote:Mensen die andere mensen willens en wetens naaien hoeven van mij geen goede kerst te hebben.
Op woensdag 24 december 2003 10:40 schreef PeuRac het volgende:[..]
Door dit te zeggen ben jij net zo erg als alle moraalridders hier bij elkaar.
Ik wens zels koos Spee en alle controleurs een fijne kerst en een gelukkig 2004.
quote:Als je maar voor mij en andere lord of the rings (audi drivers) aan de kant gaat vind ik alles goed
Op woensdag 24 december 2003 10:35 schreef lunatix13 het volgende:
\
Als ik de kans krijg dan geef ik ruimte... maar ik zal niet boven de max gaan, geen geld voor boetes indien geflitst ... ik meteen naar de rechterbaan zodra de mogelijkheid zich voordoet....
\
[Dit bericht is gewijzigd door OomSmokey op 24-12-2003 10:45]
quote:Je bedoeld de mensen die de wet handhaven.
Op woensdag 24 december 2003 10:42 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Mensen die andere mensen willens en wetens naaien hoeven van mij geen goede kerst te hebben.
quote:Dat ben ik helemaal met je eens. Maar in de auto kan je net zo goed bedreigd worden. Dus dat is ook niet veilig. Het gaat erom dat je consequent moet zijn. Ik ga nooit iemand op zijn fout wijzen, behalve als diegene mij in gevaar brengt. Anders rij ik gewoon verder.
Op woensdag 24 december 2003 10:41 schreef Greyfox het volgende:[..]
Ik vind dat meer verstandig, als je kijkt naar de vorige figuren die zich heldhaftig hebben gedragen.
quote:Snelweg - 30km zone... is verschillend... die discussie hebben we al gevoerd......
Op woensdag 24 december 2003 10:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je spreekt jezelf wel tegen
En in een 30km zone kun je in de meeste gevallen niet naar een rechterbaan, want daar heb je maar 1 baan per rijrichting
quote:Ik heb op zich niets tegen de wet handhaven, maar doe het dan een beetje consequent. En niet alleen wanneer dit bakken met geld oplevert.
Op woensdag 24 december 2003 10:44 schreef Greyfox het volgende:[..]
Je bedoeld de mensen die de wet handhaven.
Don't shoot the messenger.
Ga de politiek in als je dat wilt veranderen, want zo werkt dat in een democratie.
quote:Voor wat Koos Spee betreft heeft hij wel degelijk een punt, die handhaaft de wet niet maar misbruikt hem om een extra inkomstenbron te genereren voor de overheid. En doet dit door op een hele valse verwerpelijke manier in te spelen op sentimenten van mensen. Echt een misselijke man...
Ga de politiek in als je dat wilt veranderen, want zo werkt dat in een democratie.
Snelheidscontroleurs zijn eigenlijk een beetje zielig, iedereen haat ze en ze zijn zelf te dom om in te zien dat ze vooral bezig zijn met besmet werk en trappen met open ogen in de zieke praatjes van Spee.
[Dit bericht is gewijzigd door Jalu op 24-12-2003 10:49]
quote:Dit gaat mij te laag.
Op woensdag 24 december 2003 10:42 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Mensen die andere mensen willens en wetens naaien hoeven van mij geen goede kerst te hebben.
Ik ga Mutz mailen, hier kan een heel dik slot op. EN er is hier geneg gezegd voor een paar bans
Stelletje kleine kinderen hier, deze discussie komt bijna elke weer weer terug
quote:daar heeft hij wel de juiste avatar voor
quote:idd, en dat probeer ik je al de hele tijd duidelijk te maken.
Op woensdag 24 december 2003 10:46 schreef lunatix13 het volgende:[..]
Snelweg - 30km zone... is verschillend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |