quote:Dus meegemaakte ervaring en het daaruit ontstane inzicht noem je niet van mezelf? hmmz gek....
Op woensdag 24 december 2003 09:25 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Ik dacht al dat je een eigen mening en eigen inzicht had!
.
Voordat ik die 'bijna ongeluk' ervaring met dat kind had, reed ik niet te snel vanwege financiele redenen... nu vanwege 'FOK Moraalredenen'
I have found my Holy Grail
quote:De spanning in jouw leven bestaat dus uit 15 km/h te hard rijden ?
Op woensdag 24 december 2003 09:17 schreef smash789 het volgende:
Wat hebben moraalridders zoals Lunatix toch een ONTZETTEND saai leventje zeg... Zeker zo'n geitenwollensokkenfiguur ofzo.
quote:
Op woensdag 24 december 2003 09:30 schreef Greyfox het volgende:[..]
De spanning in jouw leven bestaat dus uit 15 km/h te hard rijden ?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH - Looser
ps. sokken van de 'WE' en 'Garfield' Sokken
quote:
Op woensdag 24 december 2003 09:30 schreef Greyfox het volgende:[..]
De spanning in jouw leven bestaat dus uit 15 km/h te hard rijden ?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH - Looser
ps. sokken van de 'WE' en 'Garfield' Sokken
quote:als er iets irritant is op de weg dan zijn het wel mensen die anderen de les willen lezen
Op woensdag 24 december 2003 09:27 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ten tweede: Ik flits met mijn lichten als iemand anders ze is vergeten aan te doen of wanneer hij zijn groot / mistlicht overbodig aan heeft. Geen punt. Waar ik echter vanis wanneer zo'n bosmongool achter me gaat waarschuwen voor flitsers en vervolgens zijn groot licht aan houdt, waardoor ik en alle tegenliggers finaal verblind worden.
quote:Nee, 57 euro.. zo ook met rijden op de busbaan.
Op woensdag 24 december 2003 09:27 schreef -Eddow- het volgende:
Nee gisteren op tv..
Mistlampen aan wanneer niet nodig : 58 euro
2004 : 65 euro!
quote:Weet je wat minstens net zo irritant is... dat sommige mensen met veel meer dan 200m zicht gelijk alle lampen aanzetten die op hun auto zitten (incl mist8erlicht, breedtestraalers & groot licht) en je daarmee volledig verblinden!!!! Type Lunatix die menen anders niet gezien te worden.
Op woensdag 24 december 2003 09:27 schreef Blind_Guardian het volgende:
Hmmm, waarschijnlijk ben ik dan een van die zeikerds die dat grootlicht-flitsen als seintje af en toe knap irritant vindt?Ten tweede: Ik flits met mijn lichten als iemand anders ze is vergeten aan te doen of wanneer hij zijn groot / mistlicht overbodig aan heeft. Geen punt. Waar ik echter van
is wanneer zo'n bosmongool achter me gaat waarschuwen voor flitsers en vervolgens zijn groot licht aan houdt, waardoor ik en alle tegenliggers finaal verblind worden.
quote:Ja, allemaal oppakken.
Op woensdag 24 december 2003 09:34 schreef OomSmokey het volgende:
Weet je wat minstens net zo irritant is... dat sommige mensen met veel meer dan 200m zicht gelijk alle lampen aanzetten die op hun auto zitten (incl mist8erlicht, breedtestraalers & groot licht) en je daarmee volledig verblinden!!!! Type Lunatix die menen anders niet gezien te worden.
quote:Die ene euro kan er dan ook wel vanaf
Op woensdag 24 december 2003 09:34 schreef Kogando het volgende:[..]
Nee, 57 euro.. zo ook met rijden op de busbaan.
Ik heb een hekel aan figuren die de boel ophouden. En ik vind 't niet meer dan logisch dat je je medeweggebruikers waarschuwt als er weer een stel honden in de berm staan te flitsen. Dat die mensen zich niet rood-geel en groen schamen voor het werk dat ze verrichten. Je zou toch maar moeten zeggen op een verjaardagsfeestje dat je BOA bent !?
Maar goed; alle moralisten die lopen te brullen dat je exact de verplichte snelheid moet rijden moeten iets vaker de weg opgaan, dan snappen ze precies waarom je je in de praktijk niet aan de snelheid kan houden (vooral 's nachts op een lege snelweg !)..
quote:[mierenneuk]Jurisprudentie ipv correspondentie[/mierenneuk]
Op woensdag 24 december 2003 09:25 schreef PeuRac het volgende:Bezwaar aantekenen met bovenstaande argument, en ff zoeken er zijn rechtzaken over geweest, de correspodentie bijvoegen (en erna verwijzen) of alleen erna verwijzen. Dit heeft mij al 2 keer een refund bezorgd
Maar bedankt voor de tip!
quote:Originele opmerking.... geniaal gewoon.....
Op woensdag 24 december 2003 09:34 schreef OomSmokey het volgende:[..]
Weet je wat minstens net zo irritant is... dat sommige mensen met veel meer dan 200m zicht gelijk alle lampen aanzetten die op hun auto zitten (incl mist8erlicht, breedtestraalers & groot licht) en je daarmee volledig verblinden!!!! Type Lunatix die menen anders niet gezien te worden.
Jij werkt voor de story of prive ofzo, die verzinnen ook altijd van die onnozele onwaarheden!
quote:jij bent ook wel een stoere jongen met dat mooie kontje van je als plaatje
Op woensdag 24 december 2003 09:23 schreef lunatix13 het volgende:[..]
30 = 30
50 = 50
80 = 80
100 = 100
120 = 120In de 30 km zones hier is het veiliger om wat meer in het midden te rijden, omdat er ten alle tijden kinderen ineens op straat kunnen staan.
Maarja dat hebben de meeste stoere jongens (en meisjes) hier nog niet meegemaakt.Ik wel en gelukkig hield ik me aan de snelheid: 30.... en geloof me, het was nog steeds milimeterwerk! En dat heeft NIETS met mijn -volgens sommige hier- 'slechte rijvaardigheden' te maken
quote:Me ontopic 'aanpakken' kun je blijkbaar niet.. dan maar iets anders verzinnen
Op woensdag 24 december 2003 09:37 schreef flyin-hawk het volgende:[..]
jij bent ook wel een stoere jongen met dat mooie kontje van je als plaatje
quote:=======================================================================
Op woensdag 24 december 2003 09:37 schreef lunatix13 het volgende:[..]
Originele opmerking.... geniaal gewoon.....
Had ik niet kunnen verzinnen....Jij werkt voor de story of prive ofzo, die verzinnen ook altijd van die onnozele onwaarheden!
quote:dat zeg ik, totaal geen gevoel voor verschillende situaties die je verschillend moet beoordelen
Op woensdag 24 december 2003 09:23 schreef lunatix13 het volgende:[..]
30 = 30
50 = 50
80 = 80
100 = 100
120 = 120
quote:fijn voor je, iets vertellen wat iedereen weet. betekent niet dat je op de snelweg ook rekening moet houden met spelende kinderen (zie 'totaal geen gevoel voor verschillende situaties')
In de 30 km zones hier is het veiliger om wat meer in het midden te rijden, omdat er ten alle tijden kinderen ineens op straat kunnen staan.
Maarja dat hebben de meeste stoere jongens (en meisjes) hier nog niet meegemaakt.Ik wel en gelukkig hield ik me aan de snelheid: 30.... en geloof me, het was nog steeds milimeterwerk! En dat heeft NIETS met mijn -volgens sommige hier- 'slechte rijvaardigheden' te maken
=======================================================================
en jou reactie hierop blijft uit, wat genoeg zegt
quote:Geloof me ik zit genoeg op de weg...
Op woensdag 24 december 2003 09:36 schreef powertony het volgende:
...
Maar goed; alle moralisten die lopen te brullen dat je exact de verplichte snelheid moet rijden moeten iets vaker de weg opgaan, dan snappen ze precies waarom je je in de praktijk niet aan de snelheid kan houden (vooral 's nachts op een lege snelweg !)..
En voor onder andere 's nachts: Cruisecontrol
quote:Volgende week dus al
Op woensdag 24 december 2003 09:27 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Nee gisteren op tv..
Mistlampen aan wanneer niet nodig : 58 euro
2004 : 65 euro!
En laat die M*r**lr*dd*r ajb z'n klotekop houden, bij 30km/h ga ik echt geen 50 rijden, ook geen 35, dan rij ik meestal zelfs 25. Op een provinciale weg, is het heel anders, nouwelijk overstkend verkeer en zeker niet onverwacht. Daar wat harder rijden is dus niet zo'n probleem, en met wat harder bedoel ik 10-15 km/h harder.
quote:CC kan snachts ook rustig op 150 ofzo hoor...
Op woensdag 24 december 2003 09:41 schreef lunatix13 het volgende:[..]
Geloof me ik zit genoeg op de weg...
En voor onder andere 's nachts: Cruisecontrol
quote:precies mijn punt, waar die
Op woensdag 24 december 2003 09:42 schreef PeuRac het volgende:[..]
Volgende week dus al
En laat die M*r**lr*dd*r ajb z'n klotekop houden, bij 30km/h ga ik echt geen 50 rijden, ook geen 35, dan rij ik meestal zelfs 25. Op een provinciale weg, is het heel anders, nouwelijk overstkend verkeer en zeker niet onverwacht. Daar wat harder rijden is dus niet zo'n probleem, en met wat harder bedoel ik 10-15 km/h harder.
quote:Alles beter dan al die mileu-vervuiling die jij veroorzaakt door meteen vol in de ankers te gaan als de maximum snelheid ergens verandert. Aangezien jij je altijd aan de max snelheid houdt vind ik dit eigenlijk wel een verontrustende ged8e
Op woensdag 24 december 2003 09:37 schreef lunatix13 het volgende:[..]
Originele opmerking.... geniaal gewoon.....
Had ik niet kunnen verzinnen....Jij werkt voor de story of prive ofzo, die verzinnen ook altijd van die onnozele onwaarheden!
quote:nee want je bent al op alle fronten afgezeken, dus is er niet veel meer over. je praat iedereen tegen hier met je achterlijke praatjes alsof jij een heilig boontje bent. IEDEREEN rijd wel is te hard en je hebt lui die ALTIJD wanneer het volgens hun kan, te hard rijden.
Op woensdag 24 december 2003 09:39 schreef lunatix13 het volgende:Me ontopic 'aanpakken' kun je blijkbaar niet.. dan maar iets anders verzinnen
heb er wel al eens een boete voor gehad (ja dat kan!)
tegenwoordig tap ik gewoon 3 keer zachtjes op de rem (dan remt ie nog niet maar gaat wel het licht aan) daar kunnen ze niet op bekeuren namelijk
quote:ik stem voor!!! wie nog meer?
Op woensdag 24 december 2003 09:43 schreef OomSmokey het volgende:
Aangezien jij je altijd aan de max snelheid houdt vind ik dit eigenlijk wel een verontrustende ged8emisschien zou je maar afstand moeten doen van je rijbewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |