*kickquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:27 schreef heracles het volgende:
Hier dit is een goede site
DJ Amok, Linus Petrovic, Timo A. Hummel, Leo Laker, Skarabex, Sven Wittekind, Frank Kvitta, Tomash Gee, Mario Ranieri, Mhonolog, Edelstahl, Robert Natus, Cris Liberator, Dave the Drummer, Surgeon, Andreas Kremer, Thomas Krome, Tomaschek, Cris Liebing, Adam Jay en nog veel meer
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:32 schreef teknomist het volgende:
Topickick
Heeft iemand de nieuwste plaat van Funk D'Void, "Emotional Content", al gehoord? Mooie plaatAanradertje dus
http://www.discogs.com/release/222495
Dan sta ik te springen op Andy Cquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:16 schreef Linz het volgende:
O ja, speakerplay eind mei is ook erg interessant.http://www.speakerplay.nl/
haal het vraagteken eens weg aan het eind van het URLquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
*kick
Hij doet het niet. Wel een beetje de wat hardere namen. Leo Laker
Dat heb ik ook geprobeerd. Nee, zo dom ben ik nu ook weer nietquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:30 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
haal het vraagteken eens weg aan het eind van het URL
Dan heb je ook het Free your mind Festival met o.a:quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:16 schreef Linz het volgende:
Hardsignal kom ik al een tijdje voor de live stream, lekker stevige sets zenden ze uit.![]()
Gaan er nog mensen naar carl cox & friends en awakenings-paaseditie? O ja, speakerplay eind mei is ook erg interessant.http://www.speakerplay.nl/
Je vergeet Valentino Kanzyani van de line-up te vermeldenquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:35 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan heb je ook het Free your mind Festival met o.a:
Josh Wink, Oscar Mulero, Jack de Marseille, Michel de Hey, Umek en vele anderen. Voor meer info, kijk op http://www.fca-music.nl/frames.html
en vele anderenquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:42 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je vergeet Valentino Kanzyani van de line-up te vermelden
Op blauw vinyl? Ik heb geen platenspeler en SoulSeek een queue van 568 :'(quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:46 schreef Circuitbreaker het volgende:
Gezien het (grote) aantal Basic Channel liefhebbers hier, moet deze recente re-issue toch wel worden aangestipt:
"Quadrant - Infinition b/w Hyperprism" BC-QD 12"
Twee tracks van rond de 10:30 uit 1993 oorspronkelijk gereleased op Planet E Comm., die aan de ene kant al de typische Basic Channel sound hebben maar aan de andere kant nog duidelijke Detroit invloeden hebben (met name "Hyperprism").
Ik heb de "zwarte" herpersing. Er moet inderdaad ook een gekleurde versie van zijn, maar die heb ik op de een of andere manier gemist. Het verbaast me eigenlijk dat ze deze release niet combineerden met de herpersing van de hele Basic Channel/Maurizio catalogus, die ik overigens wel (compleet) in de doorzichtig vinyl versie heb.quote:Op zondag 28 maart 2004 18:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Op blauw vinyl? Ik heb geen platenspeler en SoulSeek een queue van 568
Ik ben nu een duoset van Mark Broom en Ben Sims aan het binnenhalen
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:17 schreef teknomist het volgende:
Voor de liefhebbers van minimaal: hier een setje van Richard Villalobos - Live @ Flex 16-03-2004
Waarschijnlijk de herkansing op AWA-festival.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:10 schreef LostFormat het volgende:
[..]Villalobos
Mijn held, ik baal als een stekker dat ik niet op timewarp was.
Hey, die staat op mijn lijstje. Die andere komt erbij.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:26 schreef Circuitbreaker het volgende:
Voor diegenen die geen draaitafel hebben, nog een tip:
"Lawrence - The absence of blight" op Dial Records. Diepe sfeervolle minimal/techno is op deze CD het motto.
Leuke set, heb nog niet zoiets eerder gehoord, maar het bevalt me wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:17 schreef teknomist het volgende:
Voor de liefhebbers van minimaal: hier een setje van Richard Villalobos - Live @ Flex 16-03-2004
Tis echt de ultieme space muziek voor als je terug komt na een feest.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:22 schreef Linz het volgende:
Leuke set, heb nog niet zoiets eerder gehoord, maar het bevalt me wel.
Magda zegt mij niets, kun je daar wat meer over vertellen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:38 schreef teknomist het volgende:
In dezelfde lijn luister ik ook graag naar Magda of Stewart Walker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |