abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17916235
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_17916271
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 15:32 schreef teknomist het volgende:
Topickick

Heeft iemand de nieuwste plaat van Funk D'Void, "Emotional Content", al gehoord? Mooie plaat Aanradertje dus

http://www.discogs.com/release/222495
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 23 maart 2004 @ 18:16:02 #204
46511 Linz
held der helden
pi_17918366
Hardsignal kom ik al een tijdje voor de live stream, lekker stevige sets zenden ze uit.
Gaan er nog mensen naar carl cox & friends en awakenings-paaseditie? O ja, speakerplay eind mei is ook erg interessant. http://www.speakerplay.nl/
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_17919956
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 18:16 schreef Linz het volgende:
O ja, speakerplay eind mei is ook erg interessant. http://www.speakerplay.nl/
Dan sta ik te springen op Andy C
pi_17931516
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 16:41 schreef teknomist het volgende:

[..]

*kick

Hij doet het niet. Wel een beetje de wat hardere namen. Leo Laker
haal het vraagteken eens weg aan het eind van het URL
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_17933616
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 09:30 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

haal het vraagteken eens weg aan het eind van het URL
Dat heb ik ook geprobeerd. Nee, zo dom ben ik nu ook weer niet
pi_17936698
zonder het vraagteken werkt ie bij mij wel, met niet
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_17937302
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 18:16 schreef Linz het volgende:
Hardsignal kom ik al een tijdje voor de live stream, lekker stevige sets zenden ze uit.
Gaan er nog mensen naar carl cox & friends en awakenings-paaseditie? O ja, speakerplay eind mei is ook erg interessant. http://www.speakerplay.nl/
Dan heb je ook het Free your mind Festival met o.a:

Josh Wink, Oscar Mulero, Jack de Marseille, Michel de Hey, Umek en vele anderen. Voor meer info, kijk op http://www.fca-music.nl/frames.html
pi_17937496
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 14:35 schreef Luni het volgende:

[..]

Dan heb je ook het Free your mind Festival met o.a:

Josh Wink, Oscar Mulero, Jack de Marseille, Michel de Hey, Umek en vele anderen. Voor meer info, kijk op http://www.fca-music.nl/frames.html
Je vergeet Valentino Kanzyani van de line-up te vermelden
pi_17937630
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 14:42 schreef teknomist het volgende:

[..]

Je vergeet Valentino Kanzyani van de line-up te vermelden
en vele anderen
pi_17999593
Gezien het (grote) aantal Basic Channel liefhebbers hier, moet deze recente re-issue toch wel worden aangestipt:

"Quadrant - Infinition b/w Hyperprism" BC-QD 12"

Twee tracks van rond de 10:30 uit 1993 oorspronkelijk gereleased op Planet E Comm., die aan de ene kant al de typische Basic Channel sound hebben maar aan de andere kant nog duidelijke Detroit invloeden hebben (met name "Hyperprism").
pi_18024701
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 11:46 schreef Circuitbreaker het volgende:
Gezien het (grote) aantal Basic Channel liefhebbers hier, moet deze recente re-issue toch wel worden aangestipt:

"Quadrant - Infinition b/w Hyperprism" BC-QD 12"

Twee tracks van rond de 10:30 uit 1993 oorspronkelijk gereleased op Planet E Comm., die aan de ene kant al de typische Basic Channel sound hebben maar aan de andere kant nog duidelijke Detroit invloeden hebben (met name "Hyperprism").
Op blauw vinyl? Ik heb geen platenspeler en SoulSeek een queue van 568 :'(

Ik ben nu een duoset van Mark Broom en Ben Sims aan het binnenhalen

[ Bericht 4% gewijzigd door teknomist op 28-03-2004 18:17:49 ]
pi_18034534
quote:
Op zondag 28 maart 2004 18:08 schreef teknomist het volgende:

[..]

Op blauw vinyl? Ik heb geen platenspeler en SoulSeek een queue van 568

Ik ben nu een duoset van Mark Broom en Ben Sims aan het binnenhalen
Ik heb de "zwarte" herpersing. Er moet inderdaad ook een gekleurde versie van zijn, maar die heb ik op de een of andere manier gemist. Het verbaast me eigenlijk dat ze deze release niet combineerden met de herpersing van de hele Basic Channel/Maurizio catalogus, die ik overigens wel (compleet) in de doorzichtig vinyl versie heb.
pi_18056993
Voor diegenen die geen draaitafel hebben, nog een tip:

"Lawrence - The absence of blight" op Dial Records. Diepe sfeervolle minimal/techno is op deze CD het motto.

Een andere aanrader is wellicht:
"Various Artists - Receiving data ........ ahhh it's coming", de tweede compilatie van het Berlijnse Sender label. Ik heb zelf het vinyl dubbelpak liggen (8 tracks), met o.a. Sten (is dezelfde persoon als "Lawrence" maar deze releases gaan meer richting techno), Carsten Jost, Blome & Grummich, Misc. en meer. Vergeleken met de CD van "Lawrence" meer minimal en ook wel glitch georienteerd.
pi_18062127
Voor de liefhebbers van minimaal: hier een setje van Richard Villalobos - Live @ Flex 16-03-2004
pi_18063105
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 14:17 schreef teknomist het volgende:
Voor de liefhebbers van minimaal: hier een setje van Richard Villalobos - Live @ Flex 16-03-2004
Villalobos
Mijn held, ik baal als een stekker dat ik niet op timewarp was.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_18063424
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:10 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Villalobos
Mijn held, ik baal als een stekker dat ik niet op timewarp was.
Waarschijnlijk de herkansing op AWA-festival.
pi_18063555
Denk het ook aangezien Tobi Neumann waarschijnlijk ook geboekt is. Dag erna door naar LoveFamily Park voor nog meer Villalobos. Ik heb er nu al zin in.
pi_18063893
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 09:26 schreef Circuitbreaker het volgende:
Voor diegenen die geen draaitafel hebben, nog een tip:

"Lawrence - The absence of blight" op Dial Records. Diepe sfeervolle minimal/techno is op deze CD het motto.
Hey, die staat op mijn lijstje. Die andere komt erbij.
pi_18067369
Heeft iemand het nieuwe album van Funk D'Void al gehoord? Ik ben er erg benieuwd naar
  dinsdag 30 maart 2004 @ 19:22:25 #222
46511 Linz
held der helden
pi_18068645
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 14:17 schreef teknomist het volgende:
Leuke set, heb nog niet zoiets eerder gehoord, maar het bevalt me wel.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_18069199
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 19:22 schreef Linz het volgende:
Leuke set, heb nog niet zoiets eerder gehoord, maar het bevalt me wel.
Tis echt de ultieme space muziek voor als je terug komt na een feest.
pi_18070395
In dezelfde lijn luister ik ook graag naar Magda of Stewart Walker.
pi_18071011
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 20:38 schreef teknomist het volgende:
In dezelfde lijn luister ik ook graag naar Magda of Stewart Walker.
Magda zegt mij niets, kun je daar wat meer over vertellen?

Stewart Walker en zijn label Persona ken ik wel, andere acts op zijn label zijn o.a. Gregory Shiff en Gustavo Lamas, ook erg goede producers. Neigt meer naar dubtech, wat ingetogener werk kan op z'n tijd geen kwaad. Stewards' platen op Force Inc. zijn ook goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')