Ik ben op zoek naar titel en artiest van het volgende:
Ongeveer vanaf 38 minuten tot 41 minuten in de liveset van Secret Cinema op lovefields, te beluisteren op onderstaande link.
Zou iemand de moeite willen nemen om even te luisteren?
Thanks vast!
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/player/audio.jsp?audionumber=13916981
quote:Dat is deze! Naar mijn weten één van de beste Secret Cinema-platen. Vooral als ie keihard door Michel de Heij tijdens de FFWD Dance Parade in het zonnetje wordt gedraaid
Op zondag 8 februari 2004 20:00 schreef Fendy het volgende:
Ik had hem ook al gepost in Help! Ik zoek een nummer/artiest. deel 93 maar dat wil niet echt vlotten...Ik ben op zoek naar titel en artiest van het volgende:
Ongeveer vanaf 38 minuten tot 41 minuten in de liveset van Secret Cinema op lovefields, te beluisteren op onderstaande link.
Zou iemand de moeite willen nemen om even te luisteren?
Thanks vast!http://3voor12.vpro.nl/3voor12/player/audio.jsp?audionumber=13916981
quote:Thanks man!!
Op zondag 8 februari 2004 20:05 schreef teknomist het volgende:[..]
Dat is deze! Naar mijn weten één van de beste Secret Cinema-platen. Vooral als ie keihard door Michel de Heij tijdens de FFWD Dance Parade in het zonnetje wordt gedraaid
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:17 schreef Fendy het volgende:[..]
Thanks man!!
naar only-djs surft
quote:Fijn setje
Op zondag 8 februari 2004 19:24 schreef teknomist het volgende:
vier uur Mauro Picotto voor de liefhebbers
quote:Ik heb hem gisteravond gehoord in de p60, tijdens Heroes of Techno met
Op zondag 8 februari 2004 20:18 schreef teknomist het volgende:[..]
quote:In april Adam Beyer, Hendrik B, Hardcell etc. op Awakenings. Dat wordt pas beuken
Op zondag 8 februari 2004 20:34 schreef Fendy het volgende:[..]
Ik heb hem gisteravond gehoord in de p60, tijdens Heroes of Techno met
Danilo Vigorito
en
Marco Remus
Het zou maar tot 4 uur duren, maar Remus had er zin in...ging tot 5.20 door zo'n beetje...echt alleen maar harde beukplaten en daar had ik best zin in!
Remus is ok!
Ik was gisteren nog in Brussel maar mijn bezoekje aan de Fuse is helaas niet doorgegaan
quote:Beetje laat maar een goed idee
Op donderdag 5 februari 2004 19:03 schreef Linz het volgende:Misschien kunnen we het in volgende techno topic een intro-post maken met relevante techno links, zoals communities, live streams, etc etc.
quote:Ja, erg vet.. alleen het wordt toch In Qontrol de dag ervoor denk ik, ook niet verkeerd qua techno lineup, en er is ook een hardtrance zaal, waar ik ook weer erg van hou...en nee, allebei de feesten gaan, dat is geen optie
Op zondag 8 februari 2004 20:37 schreef teknomist het volgende:In april Adam Beyer, Hendrik B, Hardcell etc. op Awakenings. Dat wordt pas beuken
quote:Doetje
Op donderdag 12 februari 2004 15:31 schreef Jape het volgende:[..]
Ja, erg vet.. alleen het wordt toch In Qontrol de dag ervoor denk ik, ook niet verkeerd qua techno lineup, en er is ook een hardtrance zaal, waar ik ook weer erg van hou...en nee, allebei de feesten gaan, dat is geen optie
quote:Nog iets (had het even gecheckt) de B2 is weer een Diego remix
Op zaterdag 31 januari 2004 18:24 schreef joeplemmens het volgende:[..]
ik meen dat die release Johannes heil en Heiko laux is:
http://www.vitalvinylmusic.com/album/39993.info
en Awakenings, ga ik ook heen hopelijk
eerst maar naar Integrate
quote:BC een producer? BC is toch een label/paraplu voor diverse experimentelere en dubby (Berlijnse) technoprod.'s?
Op vrijdag 6 februari 2004 02:26 schreef HAL9000S het volgende:
cool! Kwam er net achter dat Basic Channel dus Octagon is op Richie Hawtin's DE9...leuk feitje.....vind ik dan...
Anyway, voor zover je het al niet wist, check ook vooral alles van Chain Reaction records if you're into this stuff .
quote:en natuurlijk de M-series
Op vrijdag 13 februari 2004 09:04 schreef Detroit het volgende:[..]
BC een producer? BC is toch een label/paraplu voor diverse experimentelere en dubby (Berlijnse) technoprod.'s?
Anyway, voor zover je het al niet wist, check ook vooral alles van Chain Reaction records if you're into this stuff
.
quote:Nope...Basic Channel is dus ook een duo; Moritz von Oswald & Mark Ernestus die ook onder de aliassen Cyrus, Maurizio, Phylyps, Quadrant, Rhythm & Sound, Round One muziek uitgebracht hebben. (o.a. op BC)
Op vrijdag 13 februari 2004 09:04 schreef Detroit het volgende:[..]
BC een producer? BC is toch een label/paraplu voor diverse experimentelere en dubby (Berlijnse) technoprod.'s?
quote:Wat een openbaring
Op vrijdag 13 februari 2004 17:25 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Nope...Basic Channel is dus ook een duo; Moritz von Oswald & Mark Ernestus die ook onder de aliassen Cyrus, Maurizio, Phylyps, Quadrant, Rhythm & Sound, Round One muziek uitgebracht hebben.
quote:Was het nog leuk? Ik ben niet meer geweest vanwege verplichtingen...
Op vrijdag 13 februari 2004 11:49 schreef Luni het volgende:
Het hoort wel in uitgaan, maar toch, vanavond de Acid Junkies in Waterfront in Rotterdam!
quote:Legendarisch en erg mooi
Op vrijdag 13 februari 2004 12:00 schreef joeplemmens het volgende:[..]
en natuurlijk de M-series
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |