quote:Sorry, maar dat is niet de techno waar ik me mee bezig hou...
Op vrijdag 30 januari 2004 16:34 schreef Jantjeuh het volgende:
Wat vinden de heren technoliefhebbers van Mauro Picotto's 'nieuwste' EP - Tao Tek?Ik vind de track Tao Tek een errug lekker plaatje
Krijg er echt een ongelooflijke energieboost van.
quote:Ik heb ergens wel een zwak voor het huidige werk van Mauro Picotto. "Codebreaker" bijvoorbeeld vind ik echt een knaller.
Op vrijdag 30 januari 2004 16:34 schreef Jantjeuh het volgende:
Wat vinden de heren technoliefhebbers van Mauro Picotto's 'nieuwste' EP - Tao Tek?Ik vind de track Tao Tek een errug lekker plaatje
Krijg er echt een ongelooflijke energieboost van.
Ik ben dus wel benieuwd
quote:Niet minimalistisch genoeg?
Op vrijdag 30 januari 2004 19:07 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Sorry, maar dat is niet de techno waar ik me mee bezig hou...
quote:Techtrance is voor veel technoliefhebbers toch een schemergebied. Gelukkig gebeuren er genoeg innovatieve dingen op dat gebied zoals "New Time, New Place" van Mauro Picotto.
Op vrijdag 30 januari 2004 22:55 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Niet minimalistisch genoeg?
[Dit bericht is gewijzigd door teknomist op 31-01-2004 01:29]
quote:New Time, New Place?
Op vrijdag 30 januari 2004 23:12 schreef teknomist het volgende:[..]
Techtrance is voor veel technoliefhebbers toch een schemergebied. Gelukkig gebeuren er genoeg innovatieve dingen op dat gebied zoals "New Life, New Forms" van Mauro Picotto.
ik ben zelf eerlijk gezegd wel groot bewonderaar van Mauro Picotto.. hij weet me over het algemeen met elke release wel te boeien, ik heb Tao Tek nog niet gehoord maar ben er vrij zeker van dat ik die wel ga kopen. Ik vond de vorige op Alchemy, Playing Footsie, ook erg goed trouwens.
Maar alleen dat hij toevallig ook Komodo etc. heeft geproduceerd vind ik geen reden om hem niet als technoproducer te zien, hij is juist heerlijk gevarieerd, iets wat ik het liefst zie
ik vroeg me af van wie dit nr is, waarschijnlijk Alexander Kowalski maar het is altijd leuk om er zeker van te zijn..
quote:Ja ik heb em al geëdit... ik haal iedere keer door elkaar
Op zaterdag 31 januari 2004 01:27 schreef IrwanDeMan het volgende:[..]
New Time, New Place?
ik ben zelf eerlijk gezegd wel groot bewonderaar van Mauro Picotto.. hij weet me over het algemeen met elke release wel te boeien, ik heb Tao Tek nog niet gehoord maar ben er vrij zeker van dat ik die wel ga kopen. Ik vond de vorige op Alchemy, Playing Footsie, ook erg goed trouwens.
Maar alleen dat hij toevallig ook Komodo etc. heeft geproduceerd vind ik geen reden om hem niet als technoproducer te zien, hij is juist heerlijk gevarieerd, iets wat ik het liefst zie
Mauro Picotto wordt inderdaad te vaak geassocieerd met zijn te foute trance-verleden maar is nu hard op weg om een respectabele technoproducer te worden. Zeker zijn laatste EP's zijn erg sterk.
Eentje voor de toekomst
quote:Effe gegoogled maar geen resultaat.
Op zaterdag 31 januari 2004 01:31 schreef IrwanDeMan het volgende:
Ik had deze vraag trouwens ook al in het 'welke platen laatst gekocht'-topic gesteld, maar misschien weet iemand het hier toevallig.. het gaat over een release op U-Turn, een sublabel van Kanzleramt, UT14.. linkje: http://www.discogs.com/release/144220ik vroeg me af van wie dit nr is, waarschijnlijk Alexander Kowalski maar het is altijd leuk om er zeker van te zijn..
quote:Ik vond Komodo & Proximus nog best leuk
Op zaterdag 31 januari 2004 01:32 schreef teknomist het volgende:[..]
Ja ik heb em al geëdit... ik haal iedere keer door elkaar
Mauro Picotto wordt inderdaad te vaak geassocieerd met zijn te foute trance-verleden maar is nu hard op weg om een respectabele technoproducer te worden. Zeker zijn laatste EP's zijn erg sterk.
Eentje voor de toekomst
Maar inderdaad, zeker iemand om in de toekomst nog veel meer van te verwachten, gaat steeds de betere kant op
quote:ach, het is wel een lekker plaatje.. daar gaat het uiteindelijk toch om
Effe gegoogled maar geen resultaat.
quote:ik meen dat die release Johannes heil en Heiko laux is:
Op zaterdag 31 januari 2004 01:31 schreef IrwanDeMan het volgende:
Ik had deze vraag trouwens ook al in het 'welke platen laatst gekocht'-topic gesteld, maar misschien weet iemand het hier toevallig.. het gaat over een release op U-Turn, een sublabel van Kanzleramt, UT14.. linkje: http://www.discogs.com/release/144220ik vroeg me af van wie dit nr is, waarschijnlijk Alexander Kowalski maar het is altijd leuk om er zeker van te zijn..
quote:hee kijk nou
Op zaterdag 31 januari 2004 18:24 schreef joeplemmens het volgende:[..]
ik meen dat die release Johannes heil en Heiko laux is:
http://www.vitalvinylmusic.com/album/39993.info
quote:Moet je hem eens Live @ Gatecrasher 2002 of Live @ Rosenmontags Rave beluisteren (te vinden op Kazaa), weet ik wel zeker dat hij de goede kant op is gegaan!
Op zaterdag 31 januari 2004 02:36 schreef IrwanDeMan het volgende:[..]
Ik vond Komodo & Proximus nog best leuk
![]()
Like This Like That, dat melodietje, ook prachtig hoorMaar inderdaad, zeker iemand om in de toekomst nog veel meer van te verwachten, gaat steeds de betere kant op
Of dat album 'The Others'...stampt flink door
En Metamorphose is helemaal losgeslagen Techno!
quote:ik ken ze
Op zaterdag 31 januari 2004 19:47 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
Moet je hem eens Live @ Gatecrasher 2002 of Live @ Rosenmontags Rave beluisteren (te vinden op Kazaa), weet ik wel zeker dat hij de goede kant op is gegaan!
Of dat album 'The Others'...stampt flink door
En Metamorphose is helemaal losgeslagen Techno!
quote:Marco Carola - Open system.
Op zaterdag 31 januari 2004 20:08 schreef teknomist het volgende:
Iemand nog goede tribal tips behalve Ben Sims, Varela en Deetron?
quote:Die heb ik al
Op zaterdag 31 januari 2004 20:11 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Marco Carola - Open system.
quote:Should have known....
Op zaterdag 31 januari 2004 20:12 schreef teknomist het volgende:[..]
Die heb ik al
quote:Die ken ik niet.
Op zaterdag 31 januari 2004 20:16 schreef HAL9000S het volgende:
Die relentless beats van Misstress Barbara mischien?
quote:Probeer het, je hebt nix te verliezen
Op zaterdag 31 januari 2004 20:18 schreef teknomist het volgende:[..]
Die ken ik niet.
quote:Goeie tracklists
Op zaterdag 31 januari 2004 20:19 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Probeer het, je hebt nix te verliezen
[Dit bericht is gewijzigd door teknomist op 01-02-2004 14:07]
quote:klinkt erg lekker, goeie set!
Op zaterdag 31 januari 2004 20:31 schreef teknomist het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 01-02-2004 14:14]
Forum Opties | |
---|---|