Thomas Brinkmann - Rosa
Minimale en abstracte techno van uitzonderlijk hoog niveau, in de trant van allerlei wazige samples die eerst nergens naar klinken maar dan ineens op een uiterst geniale wijze een totaal geflipt ritme vormen
quote:Op welk label is ie gereleased? Ik zal dan eens kijken.
Op maandag 26 januari 2004 17:48 schreef HAL9000S het volgende:
Een aanrader:Thomas Brinkmann - Rosa
Minimale en abstracte techno van uitzonderlijk hoog niveau, in de trant van allerlei wazige samples die eerst nergens naar klinken maar dan ineens op een uiterst geniale wijze een totaal geflipt ritme vormen
Ascii disko kon me trouwens niet echt boeien; dat trok ik niet echt
of we doen het makkelijker, heb je SS?
quote:Jup.
Op maandag 26 januari 2004 17:53 schreef HAL9000S het volgende:of we doen het makkelijker, heb je SS?
quote:Username HAL9000S
Op maandag 26 januari 2004 17:54 schreef teknomist het volgende:[..]
Jup.
Ik heb m in m'n shared gezet dus ga je gang.
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 26-01-2004 18:01]
quote:Mag jij me vertellen hoe ik usernames zoek
Op maandag 26 januari 2004 17:54 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Username HAL9000S
Ik heb m in m'n shared gezet dus ga je gang.
Ik hoor het wel... effe snaaien.
[Dit bericht is gewijzigd door teknomist op 26-01-2004 18:24]
quote:Gewoon rechtermuisknop in je user venster, Add User en dan username intikken
Op maandag 26 januari 2004 18:09 schreef teknomist het volgende:[..]
Mag jij me vertellen hoe ik usernames zoek
Ik hoor het wel... effe snaaien.
quote:oja da's wel al eenn oude.
Op maandag 26 januari 2004 17:48 schreef HAL9000S het volgende:
Een aanrader:Thomas Brinkmann - Rosa
Luister dan meteen de basic channel "trilogy"
quote:Dat is het album klick ook, minstens zo geniaal
Op dinsdag 27 januari 2004 09:01 schreef joeplemmens het volgende:[..]
oja da's wel al eenn oude.
quote:Is idd. heel goede muziek. Johannes heil vind ik ook vaak erg mooi netzoals Alexander Kowalski (schrijfvout?) maar da's niet minimaal.
Op dinsdag 27 januari 2004 09:04 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Dat is het album klick ook, minstens zo geniaal
PS: er is zoveel goede muziek in "dansland"....
[Dit bericht is gewijzigd door joeplemmens op 27-01-2004 11:26]
Karl O'Connor, Peter Sutton & Ian J. Richardson - Disintegration
Looptechno van een hoogniveau van het Downwardslabel waar ook artiesten als Surgeon en Regis huizen.
quote:Is dat een album??
Op dinsdag 27 januari 2004 12:04 schreef teknomist het volgende:
Mijn aanradertje van het moment is toch wel:Karl O'Connor, Peter Sutton & Ian J. Richardson - Disintegration
Looptechno van een hoogniveau van het Downwardslabel waar ook artiesten als Surgeon en Regis huizen.
quote:Dat is van het Kanzleramt-label... een van de betere labels in technoland. Check ook zeker Diego (goeie undergroundtechno) en labelbaas Heiko Laux.
Op dinsdag 27 januari 2004 11:25 schreef joeplemmens het volgende:[..]
Is idd. heel goede muziek. Johannes heil vind ik ook vaak erg mooi netzoals Alexander Kowalski (schrijfvout?) maar da's niet minimaal.
quote:Jep. http://www.discogs.com/artist/Karl_O-Connor_-_Peter_Sutton_-_Ian_J-_Richardson
Op dinsdag 27 januari 2004 12:04 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Is dat een album??
quote:Staan ook beiden op het Kanzleramt label mischien dat ze daarom zo op elkaar lijken??
Op dinsdag 27 januari 2004 11:25 schreef joeplemmens het volgende:[..]
Is idd. heel goede muziek. Johannes heil vind ik ook vaak erg mooi netzoals Alexander Kowalski (schrijfvout?) maar da's niet minimaal.
quote:Maurizio heeft een erg lekker album, ook Maurizio genaamd volgens mij?? Verder vind ik Fluxion Vibrant Forms 1 en 2, deeltje een uitgebracht op Chain Reaction (wat ik toch ook wel als Basic Channel beschouw) en deeltje 2 op Vibrant Music, geen basic channel dus maar wel in de klassieke Basic Channel stijl, erg goed.
Wat vind je dan van de basic channels (maurizio m4(.5) ofzo)?
quote:Klopt, alleen ik ben qua techno vaker te vinden in 'luisterland'. Vooral het minimale en abstracte trekt me.
PS: er is zoveel goede muziek in "dansland"....
quote:Ik heb hem...eigenlijk wel een must-have als je garnier liefhebber bent.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:11 schreef joeplemmens het volgende:
ik zelf koop zelden cds: ik heb wel in parij een leuke 4 dubbelaar gezien van Laurent Garnier. Iest van: Detroit, Berlin, paris, Barcelona ofzo... misschien ook wel een aanrader. (heb hem niet geluisterd, maar zag genoeg goede titels).
quote:Mmm, ik merk dat the cure ook ooit een album uitgebracht heeft dat disintegration heet
Op dinsdag 27 januari 2004 12:12 schreef teknomist het volgende:[..]
Jep. http://www.discogs.com/artist/Karl_O-Connor_-_Peter_Sutton_-_Ian_J-_Richardson
quote:De beste tribaltechno komt toch wel van het eiland. Ben Sims, Deetron volgens mij ook. Het swingt gewoon echt de pan uit... heerlijk!
Op dinsdag 27 januari 2004 12:13 schreef HAL9000S het volgende:Als ik ga dansen prefereer ik lekkere tribal techno, of surgeon laatst was ook goed.
quote:Ben sims
Op dinsdag 27 januari 2004 12:18 schreef teknomist het volgende:[..]
De beste tribaltechno komt toch wel van het eiland. Ben Sims, Deetron volgens mij ook. Het swingt gewoon echt de pan uit... heerlijk!
Zaterdag lekker naar Steve Rachmad & Anthony Rother
quote:Waar draaien die?
Op dinsdag 27 januari 2004 12:19 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Ben sims
En mistress barbara natuurlijk ook, haar set op Awakenings vorig jaar was echt puur genot
Zaterdag lekker naar Steve Rachmad & Anthony Rother
Over een week naar Fred Nasen en Oxia in Fuse
quote:Doornroosje te nijmegen waar 2 weken geleden surgeon draaide en over 3 weken Luke Slater draait
Op dinsdag 27 januari 2004 12:24 schreef teknomist het volgende:[..]
Waar draaien die?
quote:lekker feestje voor de tech-house freak
Over een week naar Fred Nasen en Oxia in Fuse
quote:Nee, zal ik zeker doen. Ik zie wel dat die samengewerkt heeft met Swayzak en Stewart Walker en dat is al een pre natuurlijk.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:27 schreef HAL9000S het volgende:lekker feestje voor de tech-house freak
Heb je nou al iets van Theorem gehoord?
Wat een mooie plaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |